Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00459144/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Świadczenie usług w zakresie dźwigów, środków transportu oraz sprzętu ciężkiego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń – Część I- IV”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eligacz@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
GÓRNICTWO
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w zakresie dźwigów, środków transportu oraz sprzętu ciężkiego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń – Część I- IV”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f805b753-6bda-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096088
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00459144/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-CZOK-0060/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 772832,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część (Rejon) I:• Pompownia głębinowa „Katowice” ul. Kopalniana 6, 40-205 Katowice
• Pompownia głębinowa „Kleofas” ul. Obroki 77, 40-833 Katowice
• Pompownia stacjonarna „ Boże Dary” ul. T.B.Żeleńskiego 75, 40-750 Katowice
• KWK Mysłowice – Wesoła I ul. Karola Miarki 17, 41-400 Mysłowice
• Pompownia stacjonarna „ Śląsk” ul. Kalinowa 12, 41-707 Ruda Śląska
4.5.3.) Główny kod CPV: 45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 234958,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część (Rejon) II:• Pompownia głębinowa „Niwka - Modrzejów” ul. Wojska Polskiego 6, 41-908 Sosnowiec
• Pompownia głębinowa „Saturn” ul. Kościuszki 9, 41-250 Czeladź
• Pompownia stacjonarna „Siemianowice” ul. Wiejska 5, 41-503 Chorzów
• Pompownia stacjonarna/głębinowa „Jan Kanty” ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno
• Pompownia głębinowa „Grodziec” ul. Barlickiego 6, 42-506 Będzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 377498,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część (Rejon) III:• Pompownia stacjonarna „Pstrowski” ul. Szybowa 2, 41-808 Zabrze
• Pompownia stacjonarna „Szombierki” ul. Zabrzańska 7, 41-907 Bytom
• Pompownia stacjonarna „Bolko” ul. Kruszcowa 4, 41-902 Bytom
• KWK Makoszowy ul. Makoszowska 24 41-800 Zabrze
• KWK Krupiński ul. Piaskowa 35, 43-267 Suszec
4.5.3.) Główny kod CPV: 45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 79960,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część (Rejon) IV:• Pompownia głębinowa „Gliwice” ul. Bojkowska 37, 44-100 Gliwice
• Pompownia stacjonarna „Dębieńsko” ul.3 Maja 44, 44-230 Czerwionka-Leszczyny
4.5.3.) Główny kod CPV: 45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 80416,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308877,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656328 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3087877,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-BUD 1 Tomasz Warchala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412398908
7.3.3) Ulica: . Alfonsa Zgrzebnioka 4 /9
7.3.4) Miejscowość: RUDA ŚLĄSKA
7.3.5) Kod pocztowy: 41-705
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308877,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483316,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1089288,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483316,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-BUD 1 Tomasz Warchala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412398908
7.3.3) Ulica: Alfonsa Zgrzebnioka 4 /9
7.3.4) Miejscowość: RUDA ŚLĄSKA
7.3.5) Kod pocztowy: 41-705
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464306,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107256,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203196,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107256,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-BUD 1 Tomasz Warchala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412398908
7.3.3) Ulica: Alfonsa Zgrzebnioka 4 /9
7.3.4) Miejscowość: RUDA ŚLĄSKA
7.3.5) Kod pocztowy: 41-705
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98393,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106075,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218448,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106075,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-BUD 1 Tomasz Warchala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412398908
7.3.3) Ulica: Alfonsa Zgrzebnioka 4 /9
7.3.4) Miejscowość: RUDA ŚLĄSKA
7.3.5) Kod pocztowy: 41-705
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99498,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Udrażnianie i czyszczenie kanalizacji oraz opróżnianie i transport nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych na terenie nieruchomości wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom
- Usługa całodobowego zabezpieczenia zdarzeń z udziałem zwierząt na terenie Gminy Bytom - edycja 2.
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania - II.
- Dostawa żywności w roku 2025,na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 33 w Bytomiu w roku 2025
- Dostawa paliw, adblue na potrzeby MZDIM w 2025r. z możliwością zastosowania opcji
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.