Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00073460/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT ELEMENTÓW BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICZÓWKI JEZIORY WYSOKIE 20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO LUBSKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Emilii Plater 15
1.5.2.) Miejscowość: Lubsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (68) 372 04 00
1.5.8.) Numer faksu: (68) 372 04 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubsko@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubsko.zielonagora.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1d2e669-6d7c-11ec-ae77-fe331fedffdc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT ELEMENTÓW BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICZÓWKI JEZIORY WYSOKIE 202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1d2e669-6d7c-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073460/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont elementów budynku mieszkalnego jednorodzinnego – leśniczówki - Jeziory Wysokie 20, polegający na, wymianie okładziń ściennych w kuchni i łazience, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej oraz posadzek w części mieszkalnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 13 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
(1) Dokumentacja Projektowa wraz z przedmiarem robót;
(2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Są to dokumenty postępowania na podstawie, których Wykonawca przygotowuje ofertę oraz ustala jej wartość.Przedmiotowa omyłka spowodowała uzasadnioną okolicznościami konieczność unieważnienia tego postępowania, jako że obarczone jest ono nieusuwalną wadą proceduralną i jego dalsze prowadzenie mogłoby implikować naruszenie zasady uczciwej konkurencji, do zachowania której w ramach prowadzenia postępowań zamówieniowych zobligowany jest Zamawiający.
Z powyższego wynika, że wada uzasadniająca unieważnienie postępowania tkwi
w samym postępowaniu a jednocześnie jest istotna i nieusuwalna.
W szczególności bowiem dwa załączniki składające się na opis przedmiotu zamówienia są wadliwe, przez co niweczą cel dla jakiego zamówienie miałoby zostać udzielone. To zaś powoduje, iż nie odpowiada rzeczywistym intencjom, możliwościom oraz potrzebom Zamawiającego. Wada ta stanowi skutek naruszenia wskazanych powyżej przepisów ustawy PZP, co mogło mieć wpływ na wynik postępowania, w szczególności na liczbę ubiegających się o zamówienie Wykonawców oraz treść ofert w zakresie zaproponowanej ceny. Wada ta jednocześnie jest niemożliwa do usunięcia w trybie i w sposób uprawniony na tle przepisów ustawy PZP i uniemożliwia zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu zarówno na tle ustawy PZP, jak i w świetle przepisów Kodeksu Cywilnego.
Wobec powyższego należy uznać, że wszelkie przesłanki unieważnienia postępowania oraz wymagania w zakresie uzasadnienia faktycznego i prawnego zostały przez Zamawiającego wypełnione
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164910,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z LUBSKA
- ,,Zakup i dostawa nowej zabudowy do kompresji odpadów wciąganej na urządzenia hakowe "
- Przebudowa drogi gminnej ulicy Słowackiego w Lubsku
więcej: przetargi w Lubsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.