eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze8/TP/I/25 DZIERŻAWA SYSTEMU DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH ANALIZATOR PODSTAWOWY BECK-UP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH



Ogłoszenie z dnia 2025-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
8/TP/I/25 DZIERŻAWA SYSTEMU DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH ANALIZATOR PODSTAWOWY BECK-UP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241127857

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalzabrzre.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

8/TP/I/25 DZIERŻAWA SYSTEMU DO BADAŃ HEMATOLOGICZNYCH ANALIZATOR PODSTAWOWY BECK-UP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97e41a3d-c0d3-4f41-ae18-ae9753b6a10b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalzabrze/demand/194834/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalzabrze/demand/194834/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalzabrze/demand/194834/notice/public/details

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje znajdują się w części I pkt 22 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje znajdują się w części I pkt 22 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 8/TP/I/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa systemu do badań hematologicznych analizator podstawowy i beck-up wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów zużywalnych.
Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określone zostały w Części III SWZ Szczegółowy formularz ofertowo-cenowy będący załącznikiem nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Kryteriami oceny ofert są:
Oferty będą oceniane zgodnie z poniższymi kryteriami, którymi są;
1) CENA „X” – 60 PUNKTÓW;
• Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów
• Oferty o wyższej cenie otrzymają proporcjonalnie mniej punktów wg wzoru

najniższa oferowana cena brutto
CENA X = --------------------------------------------- X 60 punktów x 100%
cena badanej oferty brutto
Jest to wartość brutto oferty, wraz z kosztem opakowania, kosztem transportu i ubezpieczenia, kosztem przeszkolenia użytkownika, opłat celnych i inne jeżeli występują.

2) JAKOŚĆ / FUNKCJONALNOŚĆ „Y” – 40 PUNKTÓW na którą składa się;
a) Osobny tryb dla próbek leukopenicznych z wydłużonym czasem zliczenia leukocytów – „Y1”
• TAK 10 punktów
• NIE 0 punktów
b) Aspirowania objętość materiału do analizy płynów z jam ciała nie większa niż 70 µl – „Y2”
• TAK 10 punktów
• NIE 0 punktów
c) Kontrola międzynarodowa producenta analizatora prowadzona on-line
w oparciu o wynik kontroli wewnątrzlaboratoryjnej przesyłane automatycznie do systemu z możliwością sprawdzenia wyników w dowolnym momencie
i ściągania raportów, udział w sprawdzianie wyników w dowolnym momencie
i ściąganie raportów, udział zakończony uzyskaniem certyfikatu –„Y3”
• TAK 10 punktów
• NIE 0 punktów
d) Objętość aspiracji w trybie CBC i CBC+5 DIFF – nie większa niż 30 µl (możliwość wykonania oznaczenia z bardzo małej objętości) –“Y4”
• TAK 10 punktów
• NIE 0 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Osobny tryb dla próbek leukopenicznych z wydłużonym czasem zliczenia leukocytów

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspirowania objętość materiału do analizy płynów z jam ciała nie większa niż 70 µl

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kontrola międzynarodowa producenta analizatora prowadzona on-line w oparciu o wynik kontroli wewnątrzlaboratoryjnej przesyłane automatycznie do systemu z możliwością sprawdzenia wyników w dowolnym momencie i ściągania raportów, udział w sprawdzianie wyników w dowolnym momencie i ściąganie raportów, udział zakończony uzyskaniem certyfikatu

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: d) Objętość aspiracji w trybie CBC i CBC+5 DIFF – nie większa niż 30 µl (możliwość wykonania oznaczenia z bardzo małej objętości)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu został określony w części I pkt 8 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu- załącznik nr 2 oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu w zakresie
wskazanym w części I w punktach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu- załącznik nr 2 oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w części I
w punktach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ stwierdzającego, że wszystkie wymienione w Szczegółowym formularzu ofertowo-cenowym produkty (załącznik nr 1 do SWZ) dopuszczone są do obrotu w Polsce oraz spełniają normy wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Katalogi, foldery lub inne materiały zawierające kolorowe zdjęcia oraz opis oferowanych urządzeń.
Harmonogram dostaw co najmniej na okres najbliższych 6 miesięcy.
Dla odczynników instrukcje odczynnikowe, dokumenty dopuszczeniowe, deklaracje zgodności, certyfikaty CE, dla sprzętu instrukcje obsługi, dokumenty dopuszczeniowe, deklaracje zgodności, certyfikaty CE.
Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumenty potwierdzające, że zaoferowany produkt spełnia postawione przez Zamawiającego warunki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w tabelach formularza ofertowego stanowiącego załącznik SWZ.
Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że dany produkt będący wyrobem medycznym jest dopuszczony do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022r o wyrobach medycznych.
Zamawiający w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących spełnienia minimalnych parametrów określonych w szczegółowym formularzu ofertowo-cenowym może żądać dostarczenia próbek oferowanych produktów.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku niezłożenia środków dowodowych lub złożenia środków zawierających braki, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy opis dotyczący rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków został opisany w części IV SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalzabrze.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalzabrze/demand/194834/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-28 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.