Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00198452/01 - Wynik z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 8 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 8 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-041a8b17-aa95-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038311/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rozbiórki budynków 4 etap
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zlm.lodz.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.1.55.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 4
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną”; dla:
- południowej części budynku użytkowego (lewej oficyny fabrycznej) o konstrukcji tradycyjnej, czterokondygnacyjnego z parterowymi dobudówkami, niepodpiwniczonego, nieużytkowanego, o numerze inwentarzowym 14934,
- budynku użytkowego (poprzecznej oficyny fabrycznej - magazyn) o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, nieużytkowany, o numerze inwentarzowym 14936,
- budynku użytkowego (garaż wolnostojący) o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, nieużytkowany, bez numeru inwentarzowego,
usytuowanych na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Jaracza 42 (dz. ew. nr 448/4, obręb S-1, księga wieczysta LD1M/00117822/5, kubatura: południowej część lewej oficyny – 7000 m3, budynek poprzecznej oficyny – 3121,20 m3, budynek użytkowy – garaż – 50,00 m3) zgodnie z Zarządzeniem nr 68/2022 z dnia 21.01.2022r. Prezydenta Miasta Łodzi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną”; dla:
- budynku użytkowego – garażu (trzecia lewa oficyna) o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, nieużytkowany, bez numeru inwentarzowego, (nr geodezyjny 910);
usytuowanego na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Jaracza 59 (dz. ew. nr 190/6, obręb S-2, księga wieczysta LD1M/00001415/3, kubatura budynku 55 m3) zgodnie z Zarządzeniem nr 9219/VIII/21 z dnia 30.12.2021r. Prezydenta Miasta Łodzi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną”; dla:
- budynku mieszkalnego o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, nieużytkowany, o numerze inwentarzowym 7101913/110, (nr geodezyjny 256);
- budynku gospodarczego o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, nieużytkowany, bez numeru inwentarzowego;
Obiekty budowlane o których mowa powyżej usytuowane są na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 169 (dz. ew. nr 181/2 obręb B - 52, księga wieczysta LD1M/00096829/0, łączna kubatura budynków 160 m3) zgodnie z Zarządzeniem nr 8837/VIII/21 z dnia 22 listopada 2021 r. Prezydenta Miasta Łodzi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną”; dla:
- części budynku gospodarczego (poprzecznej oficyny) o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjnego, z dwiema dobudówkami o konstrukcji drewnianej niepodpiwniczonego, nieużytkowanych o numerze inwentarzowym 7102778/109, (nr geodezyjny 198).
Obiekty budowlane o których mowa powyżej usytuowane są na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 178 (dz. ew. nr 137 obręb B - 52, księga wieczysta LD1M/00092864/9, łączna kubatura budynków 120 m3) zgodnie z Zarządzeniem nr 5450/VIII/20 z dnia 23 października 2020 r. Prezydenta Miasta Łodzi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną”; dla:
- budynku mieszkalnego o konstrukcji tradycyjnej, parterowy z poddaszem użytkowym, niepodpiwniczony, nieużytkowany, o numerze inwentarzowym 270/I, (nr geodezyjny 1047);
usytuowanego na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Konstantynowskiej 31 (dz. ew. nr 599/1, obręb P-15, księga wieczysta LD1M/00003148/4, kubatura budynku 986 m3) zgodnie z Zarządzeniem nr 2777/V/09 z dnia 29.01.2009r. Prezydenta Miasta Łodzi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu rozbiórki wraz z wykonaniem rozbiórki w systemie „Zaprojektuj
i wykonaj robotę budowlaną”; dla:
- budynku mieszkalnego (czwartą lewą oficynę) o konstrukcji tradycyjnej, czterokondygnacyjny, niepodpiwniczony, nieużytkowany, o numerze inwentarzowym 1327/I, (nr geodezyjny 35);
- budynku gospodarczego (pierwszą lewą oficynę) o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, nieużytkowany, bez numeru inwentarzowego;
- budynku użytkowego - garaż (drugą lewą oficynę) o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, nieużytkowany, bez numeru inwentarzowego;
- budynku gospodarczego (trzecią lewą oficynę) o konstrukcji tradycyjnej, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, nieużytkowany, bez numeru inwentarzowego
Obiekty budowlane o których mowa powyżej usytuowane są na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Zielonej 46 (dz. ew. nr 17 obręb P-19, księga wieczysta LD1M/00085866/1, łączna kubatura budynków 2.772 m3) zgodnie z Zarządzeniem nr 7750/VIII/21 z dnia 15 lipca 2021 r. Prezydenta Miasta Łodzi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbiórka budynku gospodarczego (lewej oficyny) do poziomu terenu grożących zawaleniem elementów konstrukcji więźby dachowej, ścian wewnętrznych i zewnętrznych za wyjątkiem ścian granicznych, stropu międzykondygnacyjnego, zlokalizowanego na nieruchomości przy ul. Zachodniej 78 w Łodzi (działka ewidencyjna nr 366/2, obręb S-1, nr budynku w obrębie 1556, kubatura 210 m3) zgodnie z decyzją PINB nr 737/2021 z dnia 29.11.2021r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbiórka budynku gospodarczego o kubaturze 146,28 m3 usytuowanego
na nieruchomości przy ul. Uroczysko 1 (działka ewidencyjna nr 353/1, obręb G-23, księga wieczysta LD1M/00027812/4 , numer inwentarzowy 72-06084/P) zgodnie z decyzją rozbiórkową nr DAR-UA-XIII.1994.2019 z dnia 10.09.2019 Prezydenta Miasta Łodzi Zarządzeniem Prezydenta Miasta Łodzi Nr 717/VIII/19 z dnia 11.03.2019r oraz projektem rozbiórki opracowanym przez projektanta mgr inż. Wacława Kłopeckiego .
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę minimum:
dla części nr 1: 500 000,00 zł (pięćset tysięcy zł),
dla części nr 2: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy zł),
dla części nr 3: 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy zł)
dla części nr 4: 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy zł)
dla części nr 5: 45 000,00 zł (czterdzieści pięć tysięcy zł)
dla części nr 6: 200 000,00 zł (dwieście tysięcy zł)
dla części nr 7: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy zł)
dla części nr 8: 120 000,00 zł (sto dwadzieścia tysięcy zł)
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to winien wykazać się sumą wartości ubezpieczenia odpowiadającą tym częściom.
Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii nowej polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunki dotyczące doświadczenia:
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 1 robotę budowlaną polegające na rozbiórce budynku o wartości brutto minimum:
dla części nr 1: 450 000,00 zł (czterysta pięćdziesiąt tysięcy zł),
dla części nr 2: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy zł),
dla części nr 3: 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy zł)
dla części nr 4: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy zł)
dla części nr 5: 35 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy zł)
dla części nr 6: 160 000,00 zł (sto sześćdziesiąt tysięcy zł)
dla części nr 7: 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy zł)
dla części nr 8: 95 000,00 zł (dziewięćdziesiąt pięć tysięcy zł)
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to winien wykazać się 1 robotą, której wartość odpowiada najwyższej wartości spośród oferowanych części. Wykonawca składając ofertę np. w części 1, części 2 i części 3 zamówienia spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże , że wykonał 1 robotę rozbiórkową o wartości brutto minimum 450 000,00 zł. Jeżeli Wykonawca składa ofertę np. w części 4 i części 5 zamówienia, to spełni warunek udziału w postepowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał 1 robotę rozbiórkową o wartości brutto minimum 35 000,00 zł.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
b) warunki dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej:
Dla części 1, 6 -
(1) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
o specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wraz z ważnym zaświadczeniem
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, która będzie pełnić bezpośrednio obowiązki kierownika robót;
(2) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania
o specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wraz z ważnym zaświadczeniem
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, która wykona usługę projektową.
Zamawiający dopuszcza pełnienie obu funkcji przez 1 osobę.
Dla części 2, 3, 4, 5 -
(1) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
o specjalności konstrukcyjno – budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, która będzie pełnić bezpośrednio obowiązki kierownika robót;
(2) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania
o specjalności konstrukcyjno – budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, która wykona usługę projektową.
Zamawiający dopuszcza pełnienie obu funkcji przez 1 osobę.
Dla części 7, 8 -
(1) osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
o specjalności konstrukcyjno – budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, która będzie pełnić bezpośrednio obowiązki kierownika robót;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 13 Projektu umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-07 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-06
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Opracowanie Strategii Kształcenia Zawodowego w Województwie Łódzkim w ramach projektu KPO
- 2025 Przedłużenie licencji subskrypcji i wsparcia urządzeń Palo Alto dla WSRM w Łodzi
- DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH DO WSSE W ŁODZI.
- Usługa pogwarancyjnego serwisu dla aparatów: RTG Evolution i RTG Evolution Puls dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.