eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepo³omiceRemont cz±stkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepo³omice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych



Og³oszenie z dnia 2024-02-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont cz±stkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepo³omice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Niepo³omice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niepo³omice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122509413

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niepolomice.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cz±stkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepo³omice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-83b9a3bf-c5c3-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00096343

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050102/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Bie¿±ce utrzymanie dróg ³atanie dziur na gor±co + remonter

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl (dalej jako: ”Platforma”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
a) sta³y dostêp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies
Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki w formatach okre¶lonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie
Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest GMINA NIEPO£OMICE, Pl. Zwyciêstwa 13 , 32-005 Niepo³omice. 2) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; 3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiaj±cy informuje, ¿e; 1) udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; 2) udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; 3) w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia; 4) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; 5) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; 6) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni asfaltowych przy u¿yciu remontera
Opis: Zadanie obejmuje:
Remonty cz±stkowe nawierzchni asfaltowych, emulsj± i grysami przy u¿yciu remontera, g³êboko¶æ ubytków (wybojów) oko³o 4 cm.
- Zakres zadania podstawowego obejmuje ³±czn± masê wykorzystan± do naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice o masie 150 ton.
- Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje ³±czn± masê wykorzystan± do naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice do max 30 ton. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w momencie stwierdzenia z³ego stanu dróg po okresie zimowym oraz konieczno¶ci naprawy remonterem nawierzchni o powierzchni wiêkszej powierzchni ni¿ ta z zadania podstawowego
Szczegó³owy opis sposobu wykonania zamówienia zosta³ zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót
Warunki opcji:
1) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa siê przez jednostronne z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o uruchomieniu opcji.
2) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ tylko z czê¶ci zamówienia obejmuj±cego prawo opcji w zale¿no¶ci od posiadanych ¶rodków.
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
4) Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesi±cach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy ma prawo wyd³u¿yæ czas realizacji umowy o czas niezbêdny na wykonanie zamówienia objêtego prawem opcji.
6) Zamawiaj±cy uruchomi opcjê w przypadku posiadania ¶rodków na realizacjê zadañ zwi±zanych z remontem cz±stkowym nawierzchni asfaltowych.
7) Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego

Dodatkowe informacje dla wszystkich czê¶ci:
1. Kolejno¶æ remontowanych dróg oraz wykonywania poboczy bêdzie wskazywana ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Inspektora nadzoruj±cego wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca zobowi±zany jest rozpocz±æ realizacjê prac w ci±gu 72 godzin od chwili uzyskania informacji od Zamawiaj±cego, a w szczególnych przypadkach (zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu w ruchu drogowym) - w ci±gu 12 godzin od powiadomienia telefonicznie lub email.
3. Wykonawca jest zobowi±zany zabezpieczyæ miejsce wykonywania prac do momentu ca³kowitego usuniêcia zanieczyszczeñ na drodze powsta³ych w trakcie prowadzenia prac. Ponadto w przepadku zalegania na terenie wykonywania robót nadmiaru kruszywa (grysu, pisaku) nale¿y go niezw³ocznie usun±æ.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na okres minimum 24 miesiêcy
5. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu zamówienia, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie minimum 90% zamówienia podstawowego.
6. Zamawiaj±cy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia korzystaj±c zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy pzp z prawa opcji.

Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
1) wykonywanie robót drogowych
a) Zadanie czê¶ciowe nr 1 - remontuj±cych nawierzchnie asfaltowe.
b) Zadanie czê¶ciowe nr 2 - kierowców rozk³adarek, osób wykonuj±cych frezowanie
c) Zadanie czê¶ciowe nr 3 - wykonuj±cych pobocza
2. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

- Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje ³±czn± masê wykorzystan± do naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice do max 30 ton. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w momencie stwierdzenia z³ego stanu dróg po okresie zimowym oraz konieczno¶ci naprawy remonterem nawierzchni o powierzchni wiêkszej powierzchni ni¿ ta z zadania podstawowego
Warunki opcji:
1) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa siê przez jednostronne z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o uruchomieniu opcji.
2) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ tylko z czê¶ci zamówienia obejmuj±cego prawo opcji w zale¿no¶ci od posiadanych ¶rodków.
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
4) Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesi±cach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy ma prawo wyd³u¿yæ czas realizacji umowy o czas niezbêdny na wykonanie zamówienia objêtego prawem opcji.
6) Zamawiaj±cy uruchomi opcjê w przypadku posiadania ¶rodków na realizacjê zadañ zwi±zanych z remontem cz±stkowym nawierzchni asfaltowych.
7) Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena
okres rêkojmi i gwarancji

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rêkojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni asfaltowych z MMA "na gor±co"
Opis: Zadanie obejmuje:
Remont cz±stkowy uszkodzonych odcinków nawierzchni asfaltowych (jeden odcinek - szeroko¶æ oko³o 1 m, a d³ugo¶æ max 30m) z MMA "na gor±co" wykonane mechanicznie (rozk³adarka) wraz z obciêciem mechanicznym krawêdzi i frezowaniem nawierzchni na g³êboko¶æ oko³o 4cm.
- Zakres zadania podstawowego obejmuje ³±czn± masê wykorzystan± do naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice o masie 200 ton.
- Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje ³±czn± masê wykorzystan± do naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice do max 40 ton. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w momencie stwierdzenia z³ego stanu dróg po okresie zimowym oraz konieczno¶ci naprawy asfaltu z MMA "na gor±co" nawierzchni o powierzchni wiêkszej powierzchni ni¿ ta z zadania podstawowego

Szczegó³owy opis sposobu wykonania zamówienia zosta³ zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót
Warunki opcji:
1) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa siê przez jednostronne z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o uruchomieniu opcji.
2) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ tylko z czê¶ci zamówienia obejmuj±cego prawo opcji w zale¿no¶ci od posiadanych ¶rodków.
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
4) Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesi±cach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy ma prawo wyd³u¿yæ czas realizacji umowy o czas niezbêdny na wykonanie zamówienia objêtego prawem opcji.
6) Zamawiaj±cy uruchomi opcjê w przypadku posiadania ¶rodków na realizacjê zadañ zwi±zanych z remontem cz±stkowym nawierzchni asfaltowych.
7) Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego

Dodatkowe informacje dla wszystkich czê¶ci:
1. Kolejno¶æ remontowanych dróg oraz wykonywania poboczy bêdzie wskazywana ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Inspektora nadzoruj±cego wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca zobowi±zany jest rozpocz±æ realizacjê prac w ci±gu 72 godzin od chwili uzyskania informacji od Zamawiaj±cego, a w szczególnych przypadkach (zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu w ruchu drogowym) - w ci±gu 12 godzin od powiadomienia telefonicznie lub email.
3. Wykonawca jest zobowi±zany zabezpieczyæ miejsce wykonywania prac do momentu ca³kowitego usuniêcia zanieczyszczeñ na drodze powsta³ych w trakcie prowadzenia prac. Ponadto w przepadku zalegania na terenie wykonywania robót nadmiaru kruszywa (grysu, pisaku) nale¿y go niezw³ocznie usun±æ.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na okres minimum 24 miesiêcy
5. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu zamówienia, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie minimum 90% zamówienia podstawowego.
6. Zamawiaj±cy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia korzystaj±c zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy pzp z prawa opcji.

Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
1) wykonywanie robót drogowych
a) Zadanie czê¶ciowe nr 1 - remontuj±cych nawierzchnie asfaltowe.
b) Zadanie czê¶ciowe nr 2 - kierowców rozk³adarek, osób wykonuj±cych frezowanie
c) Zadanie czê¶ciowe nr 3 - wykonuj±cych pobocza
2. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje ³±czn± masê wykorzystan± do naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice do max 40 ton. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w momencie stwierdzenia z³ego stanu dróg po okresie zimowym oraz konieczno¶ci naprawy asfaltu z MMA "na gor±co" nawierzchni o powierzchni wiêkszej powierzchni ni¿ ta z zadania podstawowego
Warunki opcji:
1) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa siê przez jednostronne z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o uruchomieniu opcji.
2) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ tylko z czê¶ci zamówienia obejmuj±cego prawo opcji w zale¿no¶ci od posiadanych ¶rodków.
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
4) Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesi±cach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy ma prawo wyd³u¿yæ czas realizacji umowy o czas niezbêdny na wykonanie zamówienia objêtego prawem opcji.
6) Zamawiaj±cy uruchomi opcjê w przypadku posiadania ¶rodków na realizacjê zadañ zwi±zanych z remontem cz±stkowym nawierzchni asfaltowych.
7) Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena
okres rêkojmi i gwarancji

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rêkojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie poboczy z kruszywa przy asfaltowych drogach gminnych
Opis: Wykonanie poboczy z kruszywa przy asfaltowych drogach gminnych
Wykonanie poboczy z kruszywa przy asfaltowych drogach gminnych publicznych oraz wewnêtrznych. (Pobocza nale¿y wykonaæ o grubo¶ci 15 cm wraz z jego zagêszczeniem. Szeroko¶æ bêdzie ustalana indywidualnie dla ka¿dej drogi przez pracownika oddelegowanego przez UMiG w Niepo³omicach)
Zakres zadania obejmuje powierzchniê poboczy do wykonania przy drogach gminnych na terenie Gminy Niepo³omice równ± 2000 m2.

Szczegó³owy opis sposobu wykonania zamówienia zosta³ zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót

Dodatkowe informacje dla wszystkich czê¶ci:
1. Kolejno¶æ remontowanych dróg oraz wykonywania poboczy bêdzie wskazywana ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Inspektora nadzoruj±cego wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca zobowi±zany jest rozpocz±æ realizacjê prac w ci±gu 72 godzin od chwili uzyskania informacji od Zamawiaj±cego, a w szczególnych przypadkach (zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu w ruchu drogowym) - w ci±gu 12 godzin od powiadomienia telefonicznie lub email.
3. Wykonawca jest zobowi±zany zabezpieczyæ miejsce wykonywania prac do momentu ca³kowitego usuniêcia zanieczyszczeñ na drodze powsta³ych w trakcie prowadzenia prac. Ponadto w przepadku zalegania na terenie wykonywania robót nadmiaru kruszywa (grysu, pisaku) nale¿y go niezw³ocznie usun±æ.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na okres minimum 24 miesiêcy
5. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu zamówienia, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie minimum 90% zamówienia podstawowego.
6. Zamawiaj±cy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia korzystaj±c zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy pzp z prawa opcji.

Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
1) wykonywanie robót drogowych
a) Zadanie czê¶ciowe nr 1 - remontuj±cych nawierzchnie asfaltowe.
b) Zadanie czê¶ciowe nr 2 - kierowców rozk³adarek, osób wykonuj±cych frezowanie
c) Zadanie czê¶ciowe nr 3 - wykonuj±cych pobocza
2. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena
okres rêkojmi i gwarancji

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rêkojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1 Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony poprzez wykazanie przez Wykonawcê, ¿e:
1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³ co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na :
a) zadanie czê¶ciowe nr 1: remont cz±stkowy nawierzchni asfaltowej przy u¿yciu remontera o masie co najmniej 30 ton
b) zadanie czê¶ciowe nr 2: remont cz±stkowy nawierzchni asfaltowej MMA - "na gor±co" wykonanie nawierzchni mechaniczne (rozk³adarka) wraz z obciêciem mechanicznym krawêdzi i frezowaniem, g³êboko¶æ ubytków min 4 cm - o masie co najmniej 50 ton
c) zadanie czê¶ciowe nr 3: brak wymagania
2) dysponuje co najmniej nastêpuj±cymi narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu oraz urz±dzeniami technicznymi dostêpnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:
a) zadanie czê¶ciowe nr 1: co najmniej jednym remonterem
b) zadanie czê¶ciowe nr 2:
- co najmniej jedn± frezark±
- co najmniej jednym kot³em grzewczym na masê MMA
- ca najmniej jednym walcem statycznym
- co najmniej jedn± rozk³adark± zapewniaj±c± roz³o¿enie masy na szeroko¶ci od 1,0 m do 1,5m
c) zadanie czê¶ciowe nr 3: brak wymagañ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2 Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych
Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów ( je¶li dotyczy)
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, us³ug lub robót budowlanych, które wykonaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ( je¶li dotyczy)
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby ( je¶li dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Zamawiaj±cy poza mo¿liwo¶ci± zmiany na podstawie art. 455 ustawy Pzp, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych, je¿eli w wyniku tych zmian konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) zmiana zakresu prac które wykonawca powierzy³ podwykonawcom, a które s± okre¶lone w z³o¿onej ofercie
3) wprowadzenia do realizacji czê¶ci zamówienia przez podwykonawcê pomimo, ¿e Wykonawca nie dopu¶ci³ takiej mo¿liwo¶ci w tre¶ci oferty, za zgod± Zamawiaj±cego i z zachowaniem zasad dotycz±cych podwykonawców.
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci których wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególno¶ci gdy jest spowodowana:
a) wyst±pieniem wyj±tkowo nie sprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych Wykonawcy wykonanie robót zgodnie z warunkami wykonania,
b) innych okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy,
c) zmian± umowy okre¶lon± w art. 455 pzp ( po spe³nieniu przes³anek), a wp³ywaj±cych na termin wykonania robót.
d) W przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesi±cach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy ma prawo wyd³u¿yæ czas realizacji umowy o czas niezbêdny na wykonanie zamówienia objêtego prawem opcji
5) Wprowadzeniu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-23 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz z za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy https://e-ProPublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.