eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepo³omiceRemont cz±stkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepo³omice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych



Og³oszenie z dnia 2024-03-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont cz±stkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepo³omice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Niepo³omice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niepo³omice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122509413

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niepolomice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cz±stkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepo³omice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-83b9a3bf-c5c3-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00255471

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050102/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Bie¿±ce utrzymanie dróg ³atanie dziur na gor±co + remonter

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00096343

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 578000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni asfaltowych przy u¿yciu remontera
Opis: Zadanie obejmuje:
Remonty cz±stkowe nawierzchni asfaltowych, emulsj± i grysami przy u¿yciu remontera, g³êboko¶æ ubytków (wybojów) oko³o 4 cm.
- Zakres zadania podstawowego obejmuje ³±czn± masê wykorzystan± do naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice o masie 150 ton.
- Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje ³±czn± masê wykorzystan± do naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice do max 30 ton. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w momencie stwierdzenia z³ego stanu dróg po okresie zimowym oraz konieczno¶ci naprawy remonterem nawierzchni o powierzchni wiêkszej powierzchni ni¿ ta z zadania podstawowego
Szczegó³owy opis sposobu wykonania zamówienia zosta³ zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót
Warunki opcji:
1) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa siê przez jednostronne z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o uruchomieniu opcji.
2) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ tylko z czê¶ci zamówienia obejmuj±cego prawo opcji w zale¿no¶ci od posiadanych ¶rodków.
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
4) Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesi±cach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy ma prawo wyd³u¿yæ czas realizacji umowy o czas niezbêdny na wykonanie zamówienia objêtego prawem opcji.
6) Zamawiaj±cy uruchomi opcjê w przypadku posiadania ¶rodków na realizacjê zadañ zwi±zanych z remontem cz±stkowym nawierzchni asfaltowych.
7) Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego

Dodatkowe informacje dla wszystkich czê¶ci:
1. Kolejno¶æ remontowanych dróg oraz wykonywania poboczy bêdzie wskazywana ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Inspektora nadzoruj±cego wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca zobowi±zany jest rozpocz±æ realizacjê prac w ci±gu 72 godzin od chwili uzyskania informacji od Zamawiaj±cego, a w szczególnych przypadkach (zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu w ruchu drogowym) - w ci±gu 12 godzin od powiadomienia telefonicznie lub email.
3. Wykonawca jest zobowi±zany zabezpieczyæ miejsce wykonywania prac do momentu ca³kowitego usuniêcia zanieczyszczeñ na drodze powsta³ych w trakcie prowadzenia prac. Ponadto w przepadku zalegania na terenie wykonywania robót nadmiaru kruszywa (grysu, pisaku) nale¿y go niezw³ocznie usun±æ.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na okres minimum 24 miesiêcy
5. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu zamówienia, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie minimum 90% zamówienia podstawowego.
6. Zamawiaj±cy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia korzystaj±c zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy pzp z prawa opcji.

Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
1) wykonywanie robót drogowych
a) Zadanie czê¶ciowe nr 1 - remontuj±cych nawierzchnie asfaltowe.
b) Zadanie czê¶ciowe nr 2 - kierowców rozk³adarek, osób wykonuj±cych frezowanie
c) Zadanie czê¶ciowe nr 3 - wykonuj±cych pobocza
2. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 144000,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni asfaltowych z MMA "na gor±co"
Opis: Zadanie obejmuje:
Remont cz±stkowy uszkodzonych odcinków nawierzchni asfaltowych (jeden odcinek - szeroko¶æ oko³o 1 m, a d³ugo¶æ max 30m) z MMA "na gor±co" wykonane mechanicznie (rozk³adarka) wraz z obciêciem mechanicznym krawêdzi i frezowaniem nawierzchni na g³êboko¶æ oko³o 4cm.
- Zakres zadania podstawowego obejmuje ³±czn± masê wykorzystan± do naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice o masie 200 ton.
- Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje ³±czn± masê wykorzystan± do naprawy ubytków na drogach gminnych w Gminie Niepo³omice do max 40 ton. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w momencie stwierdzenia z³ego stanu dróg po okresie zimowym oraz konieczno¶ci naprawy asfaltu z MMA "na gor±co" nawierzchni o powierzchni wiêkszej powierzchni ni¿ ta z zadania podstawowego

Szczegó³owy opis sposobu wykonania zamówienia zosta³ zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót
Warunki opcji:
1) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa siê przez jednostronne z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o uruchomieniu opcji.
2) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ tylko z czê¶ci zamówienia obejmuj±cego prawo opcji w zale¿no¶ci od posiadanych ¶rodków.
3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
4) Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesi±cach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy ma prawo wyd³u¿yæ czas realizacji umowy o czas niezbêdny na wykonanie zamówienia objêtego prawem opcji.
6) Zamawiaj±cy uruchomi opcjê w przypadku posiadania ¶rodków na realizacjê zadañ zwi±zanych z remontem cz±stkowym nawierzchni asfaltowych.
7) Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego

Dodatkowe informacje dla wszystkich czê¶ci:
1. Kolejno¶æ remontowanych dróg oraz wykonywania poboczy bêdzie wskazywana ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Inspektora nadzoruj±cego wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca zobowi±zany jest rozpocz±æ realizacjê prac w ci±gu 72 godzin od chwili uzyskania informacji od Zamawiaj±cego, a w szczególnych przypadkach (zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu w ruchu drogowym) - w ci±gu 12 godzin od powiadomienia telefonicznie lub email.
3. Wykonawca jest zobowi±zany zabezpieczyæ miejsce wykonywania prac do momentu ca³kowitego usuniêcia zanieczyszczeñ na drodze powsta³ych w trakcie prowadzenia prac. Ponadto w przepadku zalegania na terenie wykonywania robót nadmiaru kruszywa (grysu, pisaku) nale¿y go niezw³ocznie usun±æ.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na okres minimum 24 miesiêcy
5. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu zamówienia, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie minimum 90% zamówienia podstawowego.
6. Zamawiaj±cy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia korzystaj±c zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy pzp z prawa opcji.

Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
1) wykonywanie robót drogowych
a) Zadanie czê¶ciowe nr 1 - remontuj±cych nawierzchnie asfaltowe.
b) Zadanie czê¶ciowe nr 2 - kierowców rozk³adarek, osób wykonuj±cych frezowanie
c) Zadanie czê¶ciowe nr 3 - wykonuj±cych pobocza
2. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 384000,00 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie poboczy z kruszywa przy asfaltowych drogach gminnych
Opis: Wykonanie poboczy z kruszywa przy asfaltowych drogach gminnych
Wykonanie poboczy z kruszywa przy asfaltowych drogach gminnych publicznych oraz wewnêtrznych. (Pobocza nale¿y wykonaæ o grubo¶ci 15 cm wraz z jego zagêszczeniem. Szeroko¶æ bêdzie ustalana indywidualnie dla ka¿dej drogi przez pracownika oddelegowanego przez UMiG w Niepo³omicach)
Zakres zadania obejmuje powierzchniê poboczy do wykonania przy drogach gminnych na terenie Gminy Niepo³omice równ± 2000 m2.

Szczegó³owy opis sposobu wykonania zamówienia zosta³ zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót

Dodatkowe informacje dla wszystkich czê¶ci:
1. Kolejno¶æ remontowanych dróg oraz wykonywania poboczy bêdzie wskazywana ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Inspektora nadzoruj±cego wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca zobowi±zany jest rozpocz±æ realizacjê prac w ci±gu 72 godzin od chwili uzyskania informacji od Zamawiaj±cego, a w szczególnych przypadkach (zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu w ruchu drogowym) - w ci±gu 12 godzin od powiadomienia telefonicznie lub email.
3. Wykonawca jest zobowi±zany zabezpieczyæ miejsce wykonywania prac do momentu ca³kowitego usuniêcia zanieczyszczeñ na drodze powsta³ych w trakcie prowadzenia prac. Ponadto w przepadku zalegania na terenie wykonywania robót nadmiaru kruszywa (grysu, pisaku) nale¿y go niezw³ocznie usun±æ.
4. Wykonawca udzieli gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na okres minimum 24 miesiêcy
5. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ ograniczenia zakresu zamówienia, je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie minimum 90% zamówienia podstawowego.
6. Zamawiaj±cy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia korzystaj±c zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy pzp z prawa opcji.

Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci.:
1) wykonywanie robót drogowych
a) Zadanie czê¶ciowe nr 1 - remontuj±cych nawierzchnie asfaltowe.
b) Zadanie czê¶ciowe nr 2 - kierowców rozk³adarek, osób wykonuj±cych frezowanie
c) Zadanie czê¶ciowe nr 3 - wykonuj±cych pobocza
2. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 50000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 154980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 167512,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobran¿owa MATRAB Marian Kaptur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811003886

7.3.3) Ulica: ul. Zarabie 21a

7.3.4) Miejscowo¶æ: Dobczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 32-410

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 129150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 407346,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 471153,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407346,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobran¿owa MATRAB Marian Kaptur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811003886

7.3.3) Ulica: ul. Zarabie 21a

7.3.4) Miejscowo¶æ: Dobczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 32-410

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 339455,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 88860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 93480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791026452

7.3.3) Ulica: ul. Wodna 4

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-556

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 88860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.