Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00645683/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
- 2024/BZP 00659030/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270236733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokolska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2539677
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zlobek.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlobek.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7ed8de4-7288-416e-a74b-3857130257601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7ed8de4-7288-416e-a74b-385713025760
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00098172/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. ”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645683
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.9.2024.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 801383,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 1- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Oddziału Żłobka przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SWZ nr 4.1. Szczegółowe wymagania wyrobów, artykułów załączonych w specyfikacji warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakości. Wykonawca, zobowiązuje się do dokonania napraw asortymentu wskazanego w załączniku nr 4.1 w okresie zaoferowanej gwarancji od dnia otrzymania zgłoszenia na adres e-mail podany w ofercie Wykonawcy w czasie maksymalnym do 7 dni. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załącznikach od nr 4.1 do SWZ. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39290000-1 - Wyposażenie różne
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 387024,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 2 -Zakup, dostawa i montaż zabawek i pomocy do zajęć w Oddziale Żłobka przy ul. Kossutha 7 w Katowicach.. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SWZ nr 4.2. Szczegółowe wymagania wyrobów, artykułów załączonych w specyfikacji warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakościWykonawca, zobowiązuje się do dokonania napraw asortymentu wskazanego w załączniku nr 4.2 w okresie zaoferowanej gwarancji od dnia otrzymania zgłoszenia na adres e-mail podany w ofercie Wykonawcy w czasie maksymalnym do 7 dni. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załącznikach od nr 4.2 do SWZ. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39290000-1 - Wyposażenie różne
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 184502,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 3- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia placu zabawa w Oddziale Żłobka przy ul. Kossutha 7 w Katowicach.. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SWZ nr 4.3. Szczegółowe wymagania wyrobów, artykułów załączonych w specyfikacji warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakościWykonawca, zobowiązuje się do dokonania napraw asortymentu wskazanego w załączniku nr 4.3 w okresie zaoferowanej gwarancji od dnia otrzymania zgłoszenia na adres e-mail podany w ofercie Wykonawcy w czasie maksymalnym do 7 dni. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załącznikach od nr 4.3 do SWZ. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39290000-1 - Wyposażenie różne
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 17689,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 4- Zakup, dostawa i montaż urządzeń AGD i drobnego wyposażenia w Oddziale Żłobka przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SWZ nr 4.4. Szczegółowe wymagania wyrobów, artykułów załączonych w specyfikacji warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakościWykonawca, zobowiązuje się do dokonania napraw asortymentu wskazanego w załączniku nr 4.4 w okresie zaoferowanej gwarancji od dnia otrzymania zgłoszenia na adres e-mail podany w ofercie Wykonawcy w czasie maksymalnym do 7 dni. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załącznikach od nr 4.4 do SWZ. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39290000-1 - Wyposażenie różne
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 52548,79 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 5- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych w Oddziale Żłobka przy ul. Kossutha 7 w Katowicach.. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załącznikach do SWZ nr 4.5. Szczegółowe wymagania wyrobów, artykułów załączonych w specyfikacji warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie jakościWykonawca, zobowiązuje się do dokonania napraw asortymentu wskazanego w załączniku nr 4.5 w okresie zaoferowanej gwarancji od dnia otrzymania zgłoszenia na adres e-mail podany w ofercie Wykonawcy w czasie maksymalnym do 7 dni. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załącznikach od nr 4.5 do SWZ. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39512000-4 - Bielizna pościelowa
39290000-1 - Wyposażenie różne
39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 159618,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165064,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318994,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165064,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165064,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-20 do 2025-02-14Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16975,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25687,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16975,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16975,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-20 do 2025-02-14Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48046,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105514,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48046,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48046,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-20 do 2025-02-14Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195962,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223847,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195962,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342947479
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195962,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-20 do 2025-02-14SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z dwóch lokalizacji Szpitala
- Zakup i montaż zasilacza awaryjnego (UPS) na potrzeby Urzędu Miasta Katowice
- Usługi hotelarskie na Konferencję pn. "XIV Konferencja Naukowo-Techniczna Bezpieczeństwo robót strzałowych"
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku "A" na potrzeby Działu Produkcji Odczynników Serologicznych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach.
- Dostawa instrumentów muzycznych - kotłów symfonicznych oraz fortepianów dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, z podziałem na dwa zadania
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Przebudowa Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach - dostawa wyposażenia
- Dostawa sprzętu krawieckiego do pracowni Zespołu Szkół Administracyjno Ekonomicznych i Ogólnokształcących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.