Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00028230/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodziennego żywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczurkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SZCZURKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000897757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczurkowo 25
1.5.2.) Miejscowość: Szczurkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-210
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 762 25 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsszczurkowo@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-131f9141-b067-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób przewlekle i somatycznie chorych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodziennego żywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczurkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-131f9141-b067-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016737/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świdczenie usług gastronomicznych w zakresie dostawy w formie cateringu całodobowego żywienia dla pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej w Szczurkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028230
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.I.2230/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych w zakresie dostawy w formie cateringu całodobowego wyżywienia dla pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej w Szczurkowie (zwanego dalej – DPS w Szczurkowie) świadczonych przez Wykonawcę obejmujące codzienne dostarczenie 5 posiłków: I śniadanie, II śniadanie (dieta cukrzycowa), obiad (posiłek dwudaniowy: zupa oraz II danie), podwieczorek
i kolacja, składających się na jeden zestaw posiłków dobowych oraz dodatkowo tzw. dodatek żywieniowy do diet. Szacunkowa ilość posiłków objęta zamówieniem podstawowym wynosi co najmniej 8760 zestawów posiłków dobowych, na które składa się 43800 posiłków składających się z 5 posiłków dziennie dla co najmniej 24 osób przez okres 365 dni.
Szczegółowy opis zawarto w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304848,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.HiU „SZRON” Mirosław Abucewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510861351
7.3.3) Ulica: Strzeleckiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 11-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H I U "SZRON" MIROSŁAW ABUCEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H I U "SZRON" MIROSŁAW ABUCEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu pn. "Zielony Parasol"
- "Świadczenie usługi wyżywienia uczestników projektu uczestniczących w 3-dniowych zjazdach nad jeziorem Garczyn w roku 2025 "
- Świadczenie usługi cateringowej dotyczącej posiłków dla obsługi dwóch festiwali organizowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.