Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00619472/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
- 2024/BZP 00624358/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbcadb8a-ebef-492f-bf71-74c3fc9bc82a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060961/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń doskonalących dla nauczycieli uczestników projektu Profesjinakliści z regionu opatowskiego -podniesienie jakości szkolnictwa branżowego
1.3.11 Kurs autoprezentacji w ramach projektu Dzis uczeń jutro student
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Profesjonaliści z regionu opatowskiego - podniesienie jakości szkolnictwa branżowego oraz Projekt Dziś uczeń – jutro student” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169771,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1 Usługa szkoleniowa 1 Kursy informatyczne– 227 dni od dnia podpisania umowy z tym, że planowany termin szkoleń:
Kurs programowanie w języku C++- wymagana ilość godzin łącznie - 60 h lekcyjnych
–styczeń 2025 r.
Kurs grafiki komputerowej - wymagana ilość godzin łącznie -165 h lekcyjnych
styczeń – marzec 2025 r
Kurs programowania w języku Python-Podstawy programowania w języku Python - Szkolenie dla programistów wymagana ilość godzin łącznie – 32 h lekcyjnych
–styczeń 2025 r.
Kurs konfigurowania i programowania serwonapędów. Szkolenie dla programistów wymagana ilość godzin łącznie – 7h lekcyjnych
-lipiec 2025 r.
Podział na grupy zgodnie z załącznikami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia - ostatnia grupa nie dłużej niż lipiec 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 40133,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2 Usługa szkoleniowa 2 – Kursy z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej i umiejętności. społecznych– 46 dni od dnia podpisania umowy z tym, że planowany termin szkoleń:
Kurs nadający uprawnienia - Trening Umiejętności Społecznych - wymagana ilość godzin łącznie - 16 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Szkolenie - Organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej diagnoza potrzeb uczniów, rodziców, nauczycieli, formy organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej wymagana ilość godzin łącznie - 6 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Szkolenie - Dokumentowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole - wymagana ilość godzin łącznie - 6 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Szkolenie - Rozpoznawanie zaburzeń emocjonalnych, stanów depresyjnych
i symptomów presuicydalnych. Udzielanie pierwszej pomocy emocjonalnej - wymagana ilość godzin łącznie - 6 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Szkolenie - Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w szkole ze szczególnym
uwzględnieniem uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi- procedury postępowania - wymagana ilość godzin łącznie - 6 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Szkolenie - Problemy dzieci w obecnej sytuacji. Radzenie sobie z emocjami, agresja i autoagresją- wymagana ilość godzin łącznie - 6 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Szkolenie - Depresja –identyfikowanie objawów, pomoc nauczycielom, uczniom - wymagana ilość godzin łącznie - 6 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Podział na grupy zgodnie z załącznikami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia -ostatnia grupa nie dłużej niż styczeń 2024.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6296,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 3 Usługa szkoleniowa 3 – Szkolenie Kwalifikacji Rynkowej Obsługa w turystyce zdrowotnej– 14 dni od dnia podpisania umowy z tym, że preferowany termin szkoleń:
Szkolenie Kwalifikacji Rynkowej Obsługa w turystyce zdrowotnej z certyfikatem Zintegrowany System Kwalifikacji - Wymagana ilość godzin łącznie - 35 h lekcyjnych
Grudzień 2024 r.
Podział na grupy zgodnie z załącznikami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia - ostatnia grupa nie dłużej niż grudzień 2024 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 4 Usługa szkoleniowa 4- Kurs autoprezentacji– 1079 dni od dnia podpisania umowy z tym, że preferowany termin szkoleń:
Kurs autoprezentacji - Wymagana ilość godzin łącznie - 128 h lekcyjnych
w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2027.
Grupa pierwsza – styczeń 2025 r.
Grupa druga – październik 2025 r.
Grupa trzecia – listopad 2025 r.
Grupa czwarta – listopad 2025 r.
Grupa piąta – październik 2026 r.
Grupa szósta – listopad 2026 r.
Grupa siódma – październik 2027 r.
Grupa ósma – listopad 2027 r.
Podział na grupy zgodnie z załącznikami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia - ostatnia grupa nie dłużej niż listopad 2027 r.
Przed rozpoczęciem realizacji zadania tj. w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedłoży harmonogram zajęć z uwzględnieniem grup, godzin, dat zgodnie z ww. załącznikami do SWZ zawierającymi opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 110333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz Piaseczno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876115 9474
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 227 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15918,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20208,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15918,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15918,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe Omega Łukasz Dybała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180304
7.3.3) Ulica: Zakopiańska 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78888,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła męskiego stylu Agnieszka Świst Kamińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272308844
7.3.3) Ulica: ul. Stawna, nr 7
7.3.4) Miejscowość: Bojano
7.3.5) Kod pocztowy: 84-207
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Szkoła męskiego stylu Agnieszka Świst-Kamińska
jakie przetargi wygrała firma
Szkoła męskiego stylu Agnieszka Świst-Kamińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1079 dni
INNE PRZETARGI OPATÓW
- "Świadczenie usług psychologicznych w rozwoju Rodzinnych Form Pieczy Zastępczej na terenie powiatu Opatowskiego" - II powt.
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech obozów resocjalizacyjno-terapeutycznych dla 150 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I
- "Organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego z zarządzania projektami w oparciu o funkcjonalności oprogramowania MS Project"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla Liderów Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą SCWEW
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.