eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpatówOrganizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim



Ogłoszenie z dnia 2025-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbcadb8a-ebef-492f-bf71-74c3fc9bc82a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060961/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń doskonalących dla nauczycieli uczestników projektu Profesjinakliści z regionu opatowskiego -podniesienie jakości szkolnictwa branżowego

1.3.11 Kurs autoprezentacji w ramach projektu Dzis uczeń jutro student

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt Profesjonaliści z regionu opatowskiego - podniesienie jakości szkolnictwa branżowego oraz Projekt Dziś uczeń – jutro student” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619472

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169771,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1 Usługa szkoleniowa 1 Kursy informatyczne
– 227 dni od dnia podpisania umowy z tym, że planowany termin szkoleń:
Kurs programowanie w języku C++- wymagana ilość godzin łącznie - 60 h lekcyjnych
–styczeń 2025 r.
Kurs grafiki komputerowej - wymagana ilość godzin łącznie -165 h lekcyjnych
styczeń – marzec 2025 r
Kurs programowania w języku Python-Podstawy programowania w języku Python - Szkolenie dla programistów wymagana ilość godzin łącznie – 32 h lekcyjnych
–styczeń 2025 r.
Kurs konfigurowania i programowania serwonapędów. Szkolenie dla programistów wymagana ilość godzin łącznie – 7h lekcyjnych
-lipiec 2025 r.
Podział na grupy zgodnie z załącznikami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia - ostatnia grupa nie dłużej niż lipiec 2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 40133,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2 Usługa szkoleniowa 2 – Kursy z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej i umiejętności. społecznych
– 46 dni od dnia podpisania umowy z tym, że planowany termin szkoleń:
Kurs nadający uprawnienia - Trening Umiejętności Społecznych - wymagana ilość godzin łącznie - 16 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Szkolenie - Organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej diagnoza potrzeb uczniów, rodziców, nauczycieli, formy organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej wymagana ilość godzin łącznie - 6 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Szkolenie - Dokumentowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole - wymagana ilość godzin łącznie - 6 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Szkolenie - Rozpoznawanie zaburzeń emocjonalnych, stanów depresyjnych
i symptomów presuicydalnych. Udzielanie pierwszej pomocy emocjonalnej - wymagana ilość godzin łącznie - 6 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Szkolenie - Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w szkole ze szczególnym
uwzględnieniem uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi- procedury postępowania - wymagana ilość godzin łącznie - 6 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Szkolenie - Problemy dzieci w obecnej sytuacji. Radzenie sobie z emocjami, agresja i autoagresją- wymagana ilość godzin łącznie - 6 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Szkolenie - Depresja –identyfikowanie objawów, pomoc nauczycielom, uczniom - wymagana ilość godzin łącznie - 6 h lekcyjnych
Styczeń 2025 r.
Podział na grupy zgodnie z załącznikami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia -ostatnia grupa nie dłużej niż styczeń 2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6296,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 3 Usługa szkoleniowa 3 – Szkolenie Kwalifikacji Rynkowej Obsługa w turystyce zdrowotnej
– 14 dni od dnia podpisania umowy z tym, że preferowany termin szkoleń:
Szkolenie Kwalifikacji Rynkowej Obsługa w turystyce zdrowotnej z certyfikatem Zintegrowany System Kwalifikacji - Wymagana ilość godzin łącznie - 35 h lekcyjnych
Grudzień 2024 r.
Podział na grupy zgodnie z załącznikami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia - ostatnia grupa nie dłużej niż grudzień 2024 r

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 4 Usługa szkoleniowa 4- Kurs autoprezentacji
– 1079 dni od dnia podpisania umowy z tym, że preferowany termin szkoleń:
Kurs autoprezentacji - Wymagana ilość godzin łącznie - 128 h lekcyjnych
w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2027.
Grupa pierwsza – styczeń 2025 r.
Grupa druga – październik 2025 r.
Grupa trzecia – listopad 2025 r.
Grupa czwarta – listopad 2025 r.
Grupa piąta – październik 2026 r.
Grupa szósta – listopad 2026 r.
Grupa siódma – październik 2027 r.
Grupa ósma – listopad 2027 r.
Podział na grupy zgodnie z załącznikami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia - ostatnia grupa nie dłużej niż listopad 2027 r.

Przed rozpoczęciem realizacji zadania tj. w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedłoży harmonogram zajęć z uwzględnieniem grup, godzin, dat zgodnie z ww. załącznikami do SWZ zawierającymi opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 110333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz Piaseczno

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 876115 9474

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 227 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15918,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20208,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15918,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15918,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe Omega Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180304

7.3.3) Ulica: Zakopiańska 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78888,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła męskiego stylu Agnieszka Świst Kamińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272308844

7.3.3) Ulica: ul. Stawna, nr 7

7.3.4) Miejscowość: Bojano

7.3.5) Kod pocztowy: 84-207

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1079 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.