Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052632/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
- 2021/BZP 00055347/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096679 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.150.099,00 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mały Płock
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Mały Płock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Mały Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-516
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 279 13 12
1.5.8.) Numer faksu: 86 279 12 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmplock@malyplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malyplock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.150.099,00 zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d4f38dc-b30f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003370/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.150.099,00 zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052632/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OGPŚ.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 278316,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 2.150.099,00 złotych z przeznaczeniem na:
a) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 1.588.099,00zł,
b) sfinansowanie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów długoterminowych w wysokości 562.000,00zł,
Termin spłaty rat kapitałowych w latach 2023 - 2033. Wykorzystanie kredytu i jego spłata w walucie polskiej.
2) Termin udzielenia kredytu
Po podpisaniu umowy w terminie do dnia 01.09.2021 roku.
Uruchomienie kredytu przebiegać będzie w transzach w terminie do 3 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego.
pierwsza transza – 28 czerwca 2021 roku w kwocie 1.700.000,00zł,
druga transza – 1 września 2021 roku w kwocie 450.099,00zł.
3) Wysokość spłaty
Rok spłaty Roczna kwota spłaty Termin spłaty Wysokość raty
2023 10 000,00 30.06.2023 i 30.12.2023 po 5 000,00
2024 10 000,00 30.06.2024 i 30.12.2024 po 5 000,00
2025 10 000,00 30.06.2025 i 30.12.2025 po 5 000,00
2026 79 000,00 - ostatni dzień roboczy miesiąca ( 11 m-cy)
- 30.12.2026 po 6 500,00
- 7 500,00
2027 105 000,00 ostatni dzień roboczy miesiąca po 8 750,00
2028 105 000,00 ostatni dzień roboczy miesiąca po 8 750,00
2029 105 000,00 ostatni dzień roboczy miesiąca po 8 750,00
2030 139 367,00 - ostatni dzień roboczy miesiąca ( 11 m-cy)
- 30.12.2030 po 11 500,00
- 12 867,00
2031 550 000,00 - ostatni dzień roboczy miesiąca ( 11 m-cy)
- 30.12.2031 po 45 500,00
- 49 500,00
2032 550 000,00 - ostatni dzień roboczy miesiąca ( 11 m-cy)
- 30.12.2032 po 45 500,00
- 49 500,00
2033 486 732,00 - ostatni dzień roboczy miesiąca ( 11 m-cy)
- 30.12.2033 po 40 500,00
- 41 232,00
Od dnia udzielenia kredytu do planowanego terminu spłaty - karencja w spłacie kredytu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242198,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281123,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242198,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bank Spółdzielczy w Kolnie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000493913
7.3.3) Ulica: Kolejowa 2
7.3.4) Miejscowość: Kolno
7.3.5) Kod pocztowy: 18-516
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242198,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2033-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI MAŁY PŁOCK
więcej: przetargi MAŁY PŁOCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- "Udzielenie kredytu w wysokości 2300000,00 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 oraz sprawnościowego placu zabaw w Topólce ".
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.