Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043326/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096922 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa budynków A11 i A12 PWr przy ul. Norwida 1-3 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.perehiniec@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.pwr.edu.pl/zamowienia-publiczne-lista/szp-242-077-2021-1727.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa budynków A11 i A12 PWr przy ul. Norwida 1-3 we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-171a45f8-a8ca-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002529/57/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynków A11 i A12 Politechniki Wrocławskiej, zlokalizowanych przy ul.Norwida 1-3 we Wrocławiu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043326/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-077/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1915900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana - Remont i przebudowa budynków A11 i A12 PWr przy ul. Norwida 1-3 we Wrocławiu.
1.1. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych, prac konserwatorskich dostaw wyposażenia meblowego w zakresie osadzenia
urządzeń sanitarnych, wycinkę i nasadzenia zastępcze oraz usług budowlanych w zakresie określonym w ust. 1 paragrafu wzoru umowy i opisanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ. Uwaga: dokumentacja nie zawiera przedmiarów robót; wycenę należy oprzeć na dokumentacji oraz uwzględnić poniższe uwagi. Uwagi do wyceny prac na podstawie załączonej do przetargu dokumentacji :
1. Wycinka zieleni została już wykonana, nasadzenia zastępcze będą po stronie Zamawiającego – do wyłączenia z zakresu przedmiotu zamówienia.
2. W ramach zakresu zamówienia Wykonawca wyniesie i zutylizuje wszystkie pozostałości wyposażenia z obiektu
3. Przedstawione w dokumentacji projektowej materiały i karty katalogowe materiałów są wyłącznie do zobrazowania standardów przyjętych rozwiązań.
4. W ramach robót budowlanych Wykonawca dokona wyposażenia kącików lub pomieszczeń socjalnych w meble stojące wraz z blatem oraz szafki wiszące nad nimi o wysokości 60 cm z drzwiczkami otwieranymi i 2 półkami. Pozostałe meble ruchome są poza zakresem zadania .
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
1.2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 roboty budowlane Grupy robót: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Klasy robót: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne
45111000-8 – Roboty ziemne 45262000-4 Roboty betonowe i zbrojarskie
45310000-3 Roboty instalacyjne - sanitarne i elektryczne 45410000-4 Tynkowanie 45430000-0 Roboty pokrywcze 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45320000-6 Roboty izolacyjne 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie Wykonanie: instalacji elektrycznych wewnętrznych CPV 45310000-3, okablowania strukturalnego CPV 45314320-0 oraz systemu alarmowego CPV 45312200-9
45332000-3 Instalacje wody i kanalizacji 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2356557,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2688157,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2356557,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SAD” A.K.S. Stanisław Sadowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 930451760
7.3.3) Ulica: Ul. Koszarowa 46/3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-149
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- roboty sanitarne: TOMED Tomasz Trawiński
- roboty elektryczne: P&D Bartosz Pawlak
- roboty dekarskie: DORBUD Jerzy Stasiak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW SADOWSKI "SAD" A.K.S.
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW SADOWSKI "SAD" A.K.S.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2356557,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa AGD wyposażenie kuchni ( talerze, kubki, salaterki, sztućce, chochle, deski, sitka, dzbanki itp.) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- BZP.2711.22.2025.MP Usługa restauracyjna dla uczestników konferencji naukowej organizowanej przesz Instytut Filologii Angielskiej Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Wrocławskiego
- DOSTAWA PIECZYWA I CIASTA CUKIERNICZEGO
- Dostawa i montaż szaf metalowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla modernizacji Oddz.nr VII Gastroenterologii, Hepatologii z Pododdziałem Leczenia Nieswoistych Chorób Zapalnych Jelit na 2 piętro w bud. A1 "(...)
- TP 35/25 DZIERŻAWA SORTERA materiału do badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku hali sportowej z zapleczem sanitarno - szatniowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną przy Zespole Szkół Nr 2 w Łosicach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Rudzienku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.