eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługi introligatorskie - oprawa (naprawa) książek i czasopism dla Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi introligatorskie - oprawa (naprawa) książek i czasopism dla Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 359 13 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi introligatorskie - oprawa (naprawa) książek i czasopism dla Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e8559da-8a91-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027726

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.089.2022.UGK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3000000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są usługi introligatorskie oprawy (naprawy) książek i czasopism, zwanych dalej także „materiałami”, dla Bibliotek Uniwersytetu Śląskiego. Wykaz Bibliotek wraz z adresami i wskazaniem osób do kontaktu zawiera załącznik nr 5 do wzoru umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
2) Zakres zamówienia obejmuje oprawę szytą i klejoną książek i czasopism w całe płótno typu introkal lub równoważne (tzn. materiał pokryciowy z barwionego miękkiego winylu na nośniku papierowym, gramatura warstwy zewnętrznej minimum 120 g/m2) wraz transportem materiałów, tj. odbiór książek lub czasopism przeznaczonych do oprawy z miejsca wskazanego w zleceniu, dostarczenie ich do Wykonawcy oraz zwrot oprawionych materiałów na miejsce wskazane w zleceniu. Wykonawca zapewni również pakowanie, załadunek i rozładunek. Transport będzie realizowany w terminach ustalonych z Zamawiającym, na adres wskazany w zleceniu.
3) Zamówienie będzie realizowane według bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie zleceń, w terminie od daty zawarcia umowy przez okres 24 miesięcy, albo do wcześniejszego wyczerpania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 24 miesięcy.
4) Wymagany termin realizacji zleceń:
a) oprawa partii książek i czasopism liczącej maksymalnie 350 woluminów nie powinna trwać dłużej niż 30 dni;
b) mniejsze partie, tj. do 50 woluminów, winny być oprawione w terminie maksymalnym do 14 dni.
Wykonawca może skrócić termin realizacji zlecenia mniejszej partii (do 50 woluminów) w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
5) Wymagany minimalny okres gwarancji: 18 miesięcy.
Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji w stosunku do wymaganego minimalnego okresu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79971100-2 - Usługi introligatorskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371271,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371271,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371271,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW „TARNOSPIN”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-000-73-49

7.3.3) Ulica: OKRĘŻNA 4 A

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-104

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371271,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.