Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00060427/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00064769/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą analizatora i dostawą odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej manualnej, dostawa barwników i materiałów do barwienia metodą Grama.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.med.torun.pl; https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników do badań serologicznych wraz z dzierżawą analizatora i dostawą odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej manualnej, dostawa barwników i materiałów do barwienia metodą Grama.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90313f6d-8fe2-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016822/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Dzierżawa analiztora do badań serologicznych, dostawa odczynników, dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej manualnej, dostawa barwników, usługi serwisowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060427/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.31.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 158726,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa analizatora do badań serologicznych wraz z dostawą odczynników oraz odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej manualnej (bakterie lekowrażliwość metodą paska z gradientem stężeń antybiotyku).4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 144566,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa barwników i materiałów do barwienia metodą Grama oraz usług serwisowych posiadanego aparatu Auto Stainer do automatycznego barwienia4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 14160,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153748,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153748,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153748,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMerieux Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-020-33-42
7.3.3) Ulica: Gen. Józefa Zajączka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153748,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19976,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19976,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19976,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Graso Zenon Sobiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-020-23-48
7.3.3) Ulica: Krąg 4a
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ZENON SOBIECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19976,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb obiektów zarządzanych przez Urbitor Sp. z o.o.
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z dobudową oświetlenia drogowego na przejściach dla pieszych i przejazdach rowerowych na terenie miasta Torunia
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Dostawa akcesoriów laparoskopowych do insuflatora Pneumosure Stryker (III)
- Remonty nawierzchni dróg rowerowych na terenie Powiatu Toruńskiego w roku 2025
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa rezonansu magnetycznego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- EZ.28.64.2025 Usługa 36 miesięcznej pogwarancyjnej obsługi serwisowej dla aparatu RTG Combi Diagnost o numerze seryjnym 10000102 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
- Dzierżawa czytnika do moczu wraz z dostawą pasków oraz dzierżawa koagulometru wraz z dostawą odczynników dla Laboratorium Analitycznego SPZZOZ w Szydłowcu
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego SPZZOZ w Szydłowcu
więcej: Urządzenia diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.