Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy w 23 na terenie AN7 –roboty podobne nr 3 do umowy 95/21/NZ/GN/PS z dnia 10.11.2021 r. (ZP/TP/Rb/61/21).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgnpragapld.waw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy w 23 na terenie AN7 –roboty podobne nr 3 do umowy 95/21/NZ/GN/PS z dnia 10.11.2021 r. (ZP/TP/Rb/61/21).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daed2231-9cb9-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019635/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Odnowienie pustostanów AN-7 - podobne nr 3 do umowy 95/21/NZ/GN/PS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058466
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP/TP/Rb/61/21 została zawarta umowa z Wykonawcą, nr 95/21/NZ/GN/PS w dniu 10.11.2022 r., polegająca na: odnowieniu pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga – Południe m. st. Warszawy w 2021 r. i 2022 na terenie Administracji Nieruchomości Nr 7.
Obecnie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polegają na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót na warunkach określonych ww. umowie.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowitą wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Wartość powtórzonych podobnych robót budowlanych nie przekracza 200% całkowitej wartości umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/WR/RB/6/23.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 369660,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2023 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 7 – roboty podobne nr 3 do umowy 95/21/NZ/GN/PS z dnia 10.11.2021 r. (ZP/TP/Rb/61/21).
Zamówienie obejmuje m.in.:
1. Roboty w branży ogólnobudowlanej – m.in. organizacja terenu robót, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do
malowania, szklenie okien, obsadzenie ościeżnic stalowych w ścianach z cegieł i drzwi, roboty zduńskie, remont podłóg,
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
2. Roboty w branży instalacji sanitarnych – m.in. remont instalacji wodnej, kanalizacyjnej, gazowej, ogrzewania etażowego.
3. Remonty w branży elektrycznej – m.in. wyodrębnienie obwodów elektrycznych, mocowanie puszek i gniazd wtyczkowych
4. Wykonanie i oddanie przedmiotu zamówienia, zrealizowanego zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuką
budowlaną,
5. Wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami,
6. Ustalenie lokalizacji, wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów,
doprowadzeniu odpowiednich mediów na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych,
7. Oznakowanie, zabezpieczenie i uporządkowanie terenu prowadzonych prac,
8. Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (wejścia do budynku, klatki schodowej, itp.),
9. Zabezpieczenie ciągów eksploatacyjnych i ewakuacyjnych,
10. Dostarczenie przez wykonawcę norm, aprobat technicznych i gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45454100-5 - Odnawianie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. COMPO Janusz Krzysztof Soin,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 757-125-27-67
7.3.3) Ulica: ul. Plac Obrońców Różana 11
7.3.4) Miejscowość: Różan,
7.3.5) Kod pocztowy: 06-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "COMPO" Janusz Krzysztof Soin
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "COMPO" Janusz Krzysztof Soin
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- SVA/4620-190/2025: Remont kotłowni olejowej o mocy 2x90 kW oraz pomieszczenia magazynu oleju z uwzględnieniem remontu dachu nad pomieszczeniami w bud. 75 na terenie kompl. wojskowego w m. Podebłocie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.