Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00016413/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie merytorycznych usług doradcy ds. wyboru i wdrażania systemu karty miejskiej w Toruniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.goral@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umtorun.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie merytorycznych usług doradcy ds. wyboru i wdrażania systemu karty miejskiej w Toruniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-663bb268-6265-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000805/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie merytorycznych usług eksperta/doradcy do spraw wyboru i wdrożenia biletu elektronicznego komunikacji miejskiej w Toruniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016413/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 91/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Świadczenie merytorycznych usług doradcy ds. wyboru i wdrażania systemu karty miejskiej w Toruniu obejmuje:
2.1.1. Przeprowadzenie analizy zasobów informatycznych i sprzętowych Zamawiającego, w tym:
1) analizę sieci informatycznej;
2) inwentaryzację urządzeń sieciowych (adresy IP, konfiguracja urządzeń);
3) analizę urządzeń zapewniających dostęp do sieci Internet i konfiguracji sieci lokalnej Zamawiającego;
4) inwentaryzację urządzeń będących na wyposażeniu taboru i analizę parametrów technicznych tych urządzeń;
5) analizę oprogramowania wykorzystywanego przez Zamawiającego w zakresie jego działalności;
6) inwentaryzację urządzeń i sprzętu komputerowego niezbędnych do obsługi systemu karty miejskiej;
7) przedstawienie propozycji dot. wykorzystania posiadanych zasobów.
2.1.2. Przeprowadzenie analizy potrzeb i wymagań Zamawiającego z zakresu przedmiotowej usługi oraz opracowanie zakresu i funkcjonalności systemu karty miejskiej, w tym:
1) funkcjonalności informatycznego systemu centralnego do zarządzania całością dystrybucji i sprzedaży biletów komunikacji miejskiej, otwartego na dalszą rozbudowę i możliwość rozszerzania w przyszłości o inne usługi, umożliwiającego m.in.:
a) ewidencję urządzeń i aplikacji oraz zdalne zarządzanie nimi,
b) prowadzenie magazynu biletów (elektronicznych i papierowych), z którego bilety będą pobierane poprzez API przez poszczególnych operatorów, celem dalszej odsprzedaży,
c) sprzedaż biletów elektronicznych
a. za pośrednictwem operatorów, z którymi Zamawiający podpisze stosowne umowy,
b. poprzez aplikację mobilną z funkcją karty miejskiej w telefonie,
c. na karcie miejskiej – będącej identyfikatorem klienta w systemie/ nośnikiem biletów okresowych/ elektronicznej portmonetki,
d. poprzez portal klienta wraz ze sklepem www,
d) integrację systemu karty miejskiej z systemem opłat za parking P&R,
e) integrację zestawień danych sprzedażowych z różnych kanałów dystrybucji (możliwość samodzielnego wprowadzenia danych i generowania dowolnych zestawień analitycznych, raportów, eksportowania danych do plików w formacie xml, xls/xlsx, txt i pdf),
f) podgląd w czasie rzeczywistym wszystkich transakcji, statystyk sprzedaży oraz generowanie raportów,
g) optymalizację kosztów podróży,
h) wygenerowanie pliku JPK oraz wykonanie obowiązków podatkowych związanych ze sprzedażą usług w zakresie karty miejskiej według obowiązującej struktury,
i) samodzielne programowanie taryf i ulg przez Zamawiającego,
j) bezproblemową zmianę taryfy oraz waluty z PLN na euro,
k) rozbudowę funkcjonalności o inne usługi w ramach karty miejskiej,
l) innych funkcjonalności, zidentyfikowanych podczas spotkań z przedstawicielami Zamawiającego, na etapie przeprowadzania analizy potrzeb;
2) powiązań systemu, o którym mowa w pkt. 1 z oprogramowaniem wykorzystywanym przez Zamawiającego, pod kątem importu danych;
3) elementów infrastruktury niezbędnej do obsługi systemu karty miejskiej, w tym:
a) automatów stacjonarnych do sprzedaży: biletów papierowych, elektronicznych oraz doładowań elektronicznej portmonetki, z możliwością oferowania innych usług realizowanych w ramach systemu,
b) stanowisk obsługi klienta w ilości zapewniającej sprawną sprzedaż biletów i personalizację kart,
c) terminali doładowań karty miejskiej w ilości zapewniającej sprawną obsługę klientów,
d) kasowników/ terminali montowanych w pojazdach komunikacji miejskiej, umożliwiających wniesienie opłaty za pomocą zbliżeniowych kart płatniczych i kart elektronicznych (wybór rodzaju biletu, skorzystanie z ulgi 50%, zapłatę za osoby towarzyszące),
e) kart elektronicznych zbliżeniowych stanowiących nośnik biletów elektronicznych i elektronicznej portmonetki,
f) czytników kontrolerskich – umożliwiających weryfikację biletów elektronicznych, dokumentów z QR kodem, a także wystawienie i drukowanie wezwania, przesłanie danych do systemu windykacyjnego i przyjęcie płatności z wykorzystaniem karty płatniczej,
g) portalu internetowego z funkcją sklepu www, umożliwiającego składanie wniosków o wydanie karty, publikowanie aktualnych informacji o systemie karty miejskiej oraz sprzedaż biletów, które zostaną zakodowane na karcie i aktywowane w terminalu,
h) aplikacji mobilnej z funkcją karty miejskiej w komórce,
i) interfejsu wymiany danych pomiędzy innymi systemami;
przy czym ww. elementy mogą ulec zmianie na etapie usługi doradczej.
2.1.3. Zaproponowanie wariantu, optymalnego pod względem funkcjonalnym i ekonomicznym, systemu, a także zarządzania i powiązania z systemem parkowania i poboru opłat na parkingach Park&Ride oraz alternatywnych, dostępnych na rynku rozwiązań systemu karty miejskiej.
2.1.4. Zaproponowanie optymalnego trybu postępowania i oszacowanie wartości zamówienia na dostawę, konfigurację i wdrożenie systemu karty miejskiej w Toruniu oraz pomoc merytoryczną na etapie przygotowania i przeprowadzenia postępowania do czasu skutecznego wyboru Wykonawcy systemu karty miejskiej, w tym:
1) sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia, uwzględniającego poszczególne obszary funkcjonalne systemu karty miejskiej, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych:
a) Wykonawca uwzględni zapis art. 99 ustawy Pzp, który określa, że przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba, że zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, przy czym zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności,
b) Wykonawca uwzględni również zapis art. 100 ustawy Pzp wskazujący na obowiązek sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 848);
2) przygotowanie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert na system karty miejskiej, które zapewnią udział tylko tych wykonawców, którzy dają należytą rękojmię realizacji zamówienia, a także dobór wykonawcy i przedmiotu zamówienia najbardziej adekwatnych dla potrzeb Zamawiającego, nie utrudniający jednocześnie uczciwej konkurencji;
3) zaproponowanie zapisów umowy, zabezpieczających interesy Zamawiającego - minimalizujących ryzyko nieprawidłowej realizacji usługi i zwiększających możliwość jasnego egzekwowania postawionych przez Zamawiającego oczekiwań;
4) przedstawianie każdorazowo na żądanie Zamawiającego opinii, uzasadnień, stanowisk na temat zagadnień w ramach prowadzonego postępowania i trwającego projektu;
5) doradztwo podczas postępowania, w tym opracowywanie odpowiedzi na pytania wykonawców oraz innej dokumentacji niezbędnej w toku postępowania, w szczególności: pism, wniosków, zaświadczeń, wezwań, oświadczeń – w terminie wynikającym z charakterystyki tych dokumentów;
6) opracowywanie rozstrzygnięć w przypadku wniesienia informacji o czynności niezgodnej z ustawą Pzp;
7) opracowywanie odpowiedzi na odwołanie, przygotowanie stanowiska Zamawiającego w odpowiedzi na ewentualnie wnoszone środki ochrony prawnej, włącznie ze wsparciem merytorycznym przed Krajową Izbą Odwoławczą.
2.1.5. Doradztwo merytoryczne na etapie realizacji zamówienia na wdrożenie systemu karty miejskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
3. Termin realizacji
- do 2 miesięcy liczonych od dnia zawarcia Umowy: przeprowadzenie analizy zasobów informatycznych Zamawiającego, potrzeb i wymagań Zamawiającego z zakresu przedmiotowej usługi oraz opracowanie zakresu i funkcjonalności systemu karty miejskiej wraz z zaproponowaniem wariantu, optymalnego pod względem funkcjonalnym i ekonomicznym systemu, a także zarządzania i powiązania z systemem parkowania i poboru opłat na parkingach P&R oraz alternatywnych, dostępnych na rynku rozwiązań systemu karty miejskiej
- do 5 miesięcy liczonych od dnia zawarcia Umowy: zaproponowanie optymalnego trybu postępowania i oszacowanie wartości zamówienia na dostawę, konfigurację i wdrożenie systemu karty miejskiej w Toruniu oraz pomoc merytoryczna na etapie przygotowania i przeprowadzenia postępowania, w tym: sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia, uwzględniającego poszczególne obszary funkcjonalne systemu karty miejskiej; przygotowanie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert na system karty miejskiej, i inne – zgodnie z OPZ
- od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia na wybór wykonawcy wdrożenia karty miejskiej do dnia zamieszczenia w publikatorze wymaganym ustawą PZP ogłoszenia o udzieleniu zamówienia wykonawcy wdrożenia systemu karty miejskiej: uczestniczenie w postępowaniu o udzielenie zamówienia i pomoc w wyborze wykonawcy wdrożenia systemu karty miejskiej w Toruniu
- do 12 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą: usługi wdrożenia systemu karty miejskiej Doradztwo merytoryczne na etapie realizacji zamówienia na system karty miejskiej
4.5.3.) Główny kod CPV: 72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infostrategia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751488525
7.3.3) Ulica: Piotra Stachewicza 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-303
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zaprojektowanie oraz budowa zatoki autobusowej wraz z miejscami parkingowymi na ulicy Strzałowej w Toruniu
- Dostawa sukcesywna środków czystości.
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych z Torunia i Inowrocławia
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Głusk
- Zakup karnetów uprawniających pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, części toruńskiej i części bydgoskiej do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CIASNA
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.