eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałogardModernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097367 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943579100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f898105d-ce9b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085331/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Wybór trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), na podstawie art. 305 pkt 2 Pzp, w związku z faktem iż postępowanie prowadzone uprzednio w trybie podstawowym (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044197/01 z dnia 2021-04-30) zostało w dniu 17.05.2021 r. unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3fd602c4-a8e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166806,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego (działka ewid. nr 19 obręb 0017 m. Białogard):
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
1. W ramach robót budowlanych (zgodnie z dokumentacją projektową) przewidziano w szczególności:
1.1 prace remontowe – wyburzenia ścian i wykucia otworów; remont wskazanych fragmentów elewacji (strefa oddzielenia przeciwpożarowego); montaż nadproży; wywóz gruzu;
1.2 wykonanie schodów zewnętrznych stalowych;
1.3 zamurowania z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej;
1.4 wykonanie ścianek szkieletowych z płyt gipsowo-kartonowych na szkielecie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną; wykonanie ścianek systemowych (kabiny w pomieszczeniu toalet);
1.5 roboty tynkarskie i malarskie ścian i sufitów;
1.6 wykonanie posadzek oraz ułożenie wykładzin winylowych i okładzin z płytek ceramicznych;
1.7 montaż stolarki otworowej;
1.8 prace związane z instalacjami wewnętrznymi branży sanitarnej oraz elektroenergetycznej;
1.9 wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego);
2. Zakres prac według zestawienia pomieszczeń:
2.1 Szatnia: rozbiórka istniejących ścianek działowych oraz wykonanie nowej przegrody stanowiącej oddzielenie przeciwpożarowe REI120 z drzwiami przeciwpożarowymi EI30 – ścianka gr. 12 cm z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym; modernizacja instalacji elektroenergetycznej, wentylacji i instalacji centralnego ogrzewania; elementy wykończenia:
 posadzki – płytki ceramiczne/gres,
 ściany– usunięcie istniejących powłok malarskich, wyrównanie powierzchni ścian, profilowanie ościeży, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie farbą lateksową do poziomu sufitu,
 osłony grzejnikowe,
 oprawy oświetleniowe natynkowe, żarówki energooszczędne, wymiana gniazd i włączników instalacji elektroenergetycznej.
2.2. Sala dydaktyczna: wstawienie nadproży i wykonanie dwóch otworów drzwiowych w ścianie wewnętrznej oraz powiększenie istniejącego otworu okiennego w celu wykonania drzwi ewakuacyjnych; modernizacja instalacji elektroenergetycznej oraz instalacji centralnego ogrzewania; elementy wykończenia:
 posadzki – panele podłogowe,
 ściany– usunięcie istniejących powłok malarskich, wyrównanie powierzchni ścian, profilowanie ościeży, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie farbą lateksową do poziomu sufitu,
 osłony grzejnikowe,
 oprawy oświetleniowe natynkowe, żarówki energooszczędne, wymiana gniazd i włączników instalacji elektroenergetycznej.
2.3. Umywalnia oraz WC: wykonanie nowych przegród budowlanych – ścianki gr. 12 cm z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym; ścianki wydzielające pomieszczenia z miskami ustępowymi systemowe, z płyt MDF, modernizacja instalacji elektroenergetycznej, wentylacji, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania, elementy wykończenia:
 posadzki – płytki ceramiczne/gres,
 ściany –usunięcie istniejących powłok malarskich, wyrównanie powierzchni ścian, profilowanie ościeży, płytki ceramiczne do wysokości 210 cm wykonanie gładzi gipsowych i malowanie farbą lateksową do poziomu sufitu,
 osłony grzejnikowe,
 oprawy oświetleniowe natynkowe, żarówki energooszczędne, wymiana gniazd i włączników instalacji elektroenergetycznej.
2.4. Pomieszczenie gospodarcze: wykonanie nowych przegród budowlanych – ścianki gr. 12 cm z płyt gipsowo- kartonowych na stelażu metalowym, modernizacja instalacji elektroenergetycznej, wentylacji i instalacji centralnego ogrzewania, elementy wykończenia:
 posadzki – płytki ceramiczne/gres,
 ściany – usunięcie istniejących powłok malarskich, wyrównanie powierzchni ścian, profilowanie ościeży, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie farbą lateksową do poziomu sufitu,
 oprawy oświetleniowe natynkowe, żarówki energooszczędne, wymiana gniazd i włączników instalacji elektroenergetycznej.

W zakresie robót ogólnobudowlanych zakres ilościowy przedstawiono w przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi jedynie funkcję pomocniczą i nie może być jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WS Spółka zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383856336

7.3.3) Ulica: Kupiecka 3c

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-20
2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.