Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097367 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f898105d-ce9b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085331/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wybór trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), na podstawie art. 305 pkt 2 Pzp, w związku z faktem iż postępowanie prowadzone uprzednio w trybie podstawowym (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044197/01 z dnia 2021-04-30) zostało w dniu 17.05.2021 r. unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3fd602c4-a8e1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 166806,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie na cele oddziału przedszkolnego (działka ewid. nr 19 obręb 0017 m. Białogard):
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
1. W ramach robót budowlanych (zgodnie z dokumentacją projektową) przewidziano w szczególności:
1.1 prace remontowe – wyburzenia ścian i wykucia otworów; remont wskazanych fragmentów elewacji (strefa oddzielenia przeciwpożarowego); montaż nadproży; wywóz gruzu;
1.2 wykonanie schodów zewnętrznych stalowych;
1.3 zamurowania z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej;
1.4 wykonanie ścianek szkieletowych z płyt gipsowo-kartonowych na szkielecie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną; wykonanie ścianek systemowych (kabiny w pomieszczeniu toalet);
1.5 roboty tynkarskie i malarskie ścian i sufitów;
1.6 wykonanie posadzek oraz ułożenie wykładzin winylowych i okładzin z płytek ceramicznych;
1.7 montaż stolarki otworowej;
1.8 prace związane z instalacjami wewnętrznymi branży sanitarnej oraz elektroenergetycznej;
1.9 wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego);
2. Zakres prac według zestawienia pomieszczeń:
2.1 Szatnia: rozbiórka istniejących ścianek działowych oraz wykonanie nowej przegrody stanowiącej oddzielenie przeciwpożarowe REI120 z drzwiami przeciwpożarowymi EI30 – ścianka gr. 12 cm z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym; modernizacja instalacji elektroenergetycznej, wentylacji i instalacji centralnego ogrzewania; elementy wykończenia:
posadzki – płytki ceramiczne/gres,
ściany– usunięcie istniejących powłok malarskich, wyrównanie powierzchni ścian, profilowanie ościeży, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie farbą lateksową do poziomu sufitu,
osłony grzejnikowe,
oprawy oświetleniowe natynkowe, żarówki energooszczędne, wymiana gniazd i włączników instalacji elektroenergetycznej.
2.2. Sala dydaktyczna: wstawienie nadproży i wykonanie dwóch otworów drzwiowych w ścianie wewnętrznej oraz powiększenie istniejącego otworu okiennego w celu wykonania drzwi ewakuacyjnych; modernizacja instalacji elektroenergetycznej oraz instalacji centralnego ogrzewania; elementy wykończenia:
posadzki – panele podłogowe,
ściany– usunięcie istniejących powłok malarskich, wyrównanie powierzchni ścian, profilowanie ościeży, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie farbą lateksową do poziomu sufitu,
osłony grzejnikowe,
oprawy oświetleniowe natynkowe, żarówki energooszczędne, wymiana gniazd i włączników instalacji elektroenergetycznej.
2.3. Umywalnia oraz WC: wykonanie nowych przegród budowlanych – ścianki gr. 12 cm z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym; ścianki wydzielające pomieszczenia z miskami ustępowymi systemowe, z płyt MDF, modernizacja instalacji elektroenergetycznej, wentylacji, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz centralnego ogrzewania, elementy wykończenia:
posadzki – płytki ceramiczne/gres,
ściany –usunięcie istniejących powłok malarskich, wyrównanie powierzchni ścian, profilowanie ościeży, płytki ceramiczne do wysokości 210 cm wykonanie gładzi gipsowych i malowanie farbą lateksową do poziomu sufitu,
osłony grzejnikowe,
oprawy oświetleniowe natynkowe, żarówki energooszczędne, wymiana gniazd i włączników instalacji elektroenergetycznej.
2.4. Pomieszczenie gospodarcze: wykonanie nowych przegród budowlanych – ścianki gr. 12 cm z płyt gipsowo- kartonowych na stelażu metalowym, modernizacja instalacji elektroenergetycznej, wentylacji i instalacji centralnego ogrzewania, elementy wykończenia:
posadzki – płytki ceramiczne/gres,
ściany – usunięcie istniejących powłok malarskich, wyrównanie powierzchni ścian, profilowanie ościeży, wykonanie gładzi gipsowych i malowanie farbą lateksową do poziomu sufitu,
oprawy oświetleniowe natynkowe, żarówki energooszczędne, wymiana gniazd i włączników instalacji elektroenergetycznej.
W zakresie robót ogólnobudowlanych zakres ilościowy przedstawiono w przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi jedynie funkcję pomocniczą i nie może być jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WS Spółka zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383856336
7.3.3) Ulica: Kupiecka 3c
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-202021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych o nazwie: "PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH"
- CUW.26.18.2024 "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 dla Przedszkola Miejskiego nr 3 "NIEZAPOMINAJKA" oraz Żłobka Miejskiego "NIEZAPOMINAJKA" w Białogardzie.
- Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego ON do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2025
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- CUW.26.17.2024 "Zakup i sukcesywna dostawa nabiału w roku 2025 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 "Bajka" w Białogardzie"
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Odświeżenie pomieszczeń biurowych w Warszawie przy ul. Krzywickiego 34
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.