eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsielskoPe³nienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie Szko³y Podstawowej w Niemczu



Og³oszenie z dnia 2025-02-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie Szko³y Podstawowej w Niemczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Osielsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szosa Gdañska 55A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osielsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.janicka@osielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.osielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55753ef6-5faf-48bf-9ef8-5af92873d1ef

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie Szko³y Podstawowej w Niemczu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-55753ef6-5faf-48bf-9ef8-5af92873d1ef

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00097448

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00042363/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie Szko³y Podstawowej w Niemczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00558798

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZP.271.U.5.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 829268,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pe³nienie wielobran¿owego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji robót budowlanych zwi±zanych z zadaniem inwestycyjnym pn.: Budowa Szko³y Podstawowej w Niemczu.

1.1 Pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru polega miêdzy innymi na:
- ¶wiadczeniu us³ug nadzoru inwestorskiego przy Inwestycji,
- zwo³ywaniu i prowadzeniu cotygodniowych rad budowy w trakcie trwania Inwestycji;
- kontroli i rozliczeniu Inwestycji,
- raportowaniu do Zamawiaj±cego,
- koordynacji dzia³añ wszystkich stron uczestnicz±cych w procesie inwestycyjnym, w tym zapewnieniu koordynacji miêdzy wszystkimi bran¿ami na etapie wykonawstwa,
- sprawowaniu pieczy nad realizacj± nadzoru autorskiego przez Projektanta,
- udziale w przegl±dach technicznych i odbiorach Inwestycji,
- nadzorze nad uzyskaniem przez Wykonawcê robót budowlanych wszelkich niezbêdnych zezwoleñ oraz opinii wymaganych przez prawo, niezbêdnych do pe³nego zakoñczenia Inwestycji;
- nadzorze nad zg³oszeniem przez Wykonawcê robót zawiadomienia o zakoñczeniu robót budowlanych lub uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie oraz innych pozwoleñ wymaganych przepisami prawa niezbêdnych dla wykonania obiektu i jego u¿ytkowania.
- sprawdzeniu kompletno¶ci i poprawno¶ci dokumentacji powykonawczej, dostarczonej przez Wykonawcê robót;
- nadzorowaniu przekazania przez Wykonawcê robót obiektu Zamawiaj±cemu do u¿ytkowania;
- udziale w przegl±dach gwarancyjnych w okresie od oddania obiektu do u¿ytkowania do zakoñczenia okresu gwarancji Wykonawcy robót,
- pe³nieniu funkcji Inspektora Nadzoru w odniesieniu do robót dodatkowych, zamiennych lub realizowanych w trybie art. 455 ust. 1,2 ustawy PZP oraz zleconych Wykonawcy na podstawie dodatkowych poleceñ, w trakcie trwania umowy zawartej z Inspektorem Nadzoru.

1.2 Wykonawca zapewni osoby odpowiedzialne za realizacjê przedmiotu umowy w specjalno¶ciach:
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych, sieci i instalacji wentylacyjnych, sieci i instalacji gazowych, sieci i instalacji wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych oraz elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych.

1.3 W szczególno¶ci do obowi±zków Inspektora Nadzoru nale¿y:
1) udzia³ w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiaj±cego placu budowy, na zasadach okre¶lonych w umowie z Wykonawc± robót budowlanych,
2) reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie,
3) pe³nienie nadzoru inwestorskiego w ramach zawartej umowy,
4) monitorowanie inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
5) akceptowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego Wykonawcy robót oraz jego zmian w terminie do 5 dni roboczych, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poni¿sze:
a) czy wydajno¶æ zaplanowanych do wykorzystania zasobów ludzkich i sprzêtowych jest wystarczaj±ca do zrealizowania Robót w terminie przewidzianym w poleceniu dla Wykonawcy Robót i czy harmonogram rzeczowo-finansowy robót zawiera ¶cie¿kê krytyczn±,
b) czy jest realny w aspekcie sezonowo¶ci robót i innych okre¶lonych przeszkód,
c) czy kolejno¶æ robót jest zgodna z przedstawionym harmonogramem rzeczowo- finansowym, wymaganiami poleceñ wystawionych Wykonawcy Robót, prawid³owa pod wzglêdem technologii prowadzenia robót i pozwala na koordynacjê robót z innymi wykonawcami (je¶li inni wykonawcy wystêpuj±),
d) czy Wykonawca robót przewiduje rozs±dne rezerwy czasu ze wzglêdu na ograniczenia mo¿liwo¶ci prowadzenia robót wynikaj±ce z wymagañ SST (np.: prowadzenie robót w niskich temperaturach),
e) czy harmonogram rzeczowo-finansowy zawiera rozs±dne rezerwy czasowe w zwi±zku z konieczno¶ci± podjêcia czynno¶ci administracyjnych przez organy administracji wydaj±ce decyzje administracyjne w zwi±zku z procesem inwestycyjnym;
6) monitorowanie, przez ca³y czas trwania Inwestycji wywi±zywania siê Wykonawcy robót budowlanych z obowi±zku przestrzegania odpowiednich norm i przepisów z zakresu ochrony ¶rodowiska i ochrony przyrody, ustawy o zapobieganiu szkodom w ¶rodowisku i ich naprawie oraz z przestrzegania wydanych dla Inwestycji decyzji z zakresu ochrony ¶rodowiska i ochrony przyrody i w razie stwierdzenia nieprawid³owo¶ci podejmowania stosownych dzia³añ zmierzaj±cych do niezw³ocznej poprawy sytuacji.
7) organizacja, nadzór i koordynacja ca³ego procesu inwestycyjnego objêtego realizacj± robót budowlanych i dostaw podczas realizacji przedsiêwziêcia,
8) informowanie Zamawiaj±cego na bie¿±co o postêpach prac,
9) kontrola zgodno¶ci wykonywanych robót z dokumentacj± projektow±, pozwoleniami na budowê, wydanymi decyzjami administracyjnymi, zasadami sztuki i wiedzy in¿ynierskiej,
10) kontrola jako¶ciowa robót i materia³ów budowlanych. Inspektor zatwierdza kartê materia³ow±. Karta jest elementem dokumentacji powykonawczej dostarczanej przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu.
11) sprawdzanie dokumentów, zezwoleñ, deklaracji zgodno¶ci, certyfikatów itd., w celu unikniêcia u¿ycia materia³ów uszkodzonych lub niemaj±cych wymaganych certyfikatów,
12) sprawowanie kontroli nad sposobem sk³adowania i przechowywania materia³ów,
13) sprawdzanie poprawno¶ci wykonania i odbieranie robót ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 24h od zg³oszenia przez Wykonawcê robót, co zostaje potwierdzone wpisem do dziennika budowy,
14) kontrolowanie prawid³owo¶ci prowadzenia dziennika budowy i dokonywanych w nim wpisów stwierdzaj±cych wszystkie okoliczno¶ci maj±ce znaczenie dla oceny w³a¶ciwego wykonania robót,
15) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych,
16) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniêtych wad,
17) informowanie Zamawiaj±cego o konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, uzupe³niaj±cych, zamiennych i innych,
18) przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzaj±cych, co najmniej prawid³owo¶æ i jako¶æ wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeñstwa i zdrowia,
19) wydawanie zgodnie z warunkami umowy Wykonawcy robót, Kierownikowi budowy poleceñ dotycz±cych: usuniêcia nieprawid³owo¶ci lub zagro¿eñ, wykonania prób lub badañ tak¿e tych wymagaj±cych odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przekazania otrzymanych od Wykonawcy ekspertyz dotycz±cych prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urz±dzeñ technicznych, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,
20) ¿±danie od Wykonawcy robót, Kierownika budowy dokonania poprawek b±d¼ ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a tak¿e wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mog³aby wywo³aæ zagro¿enie b±d¼ spowodowaæ niedopuszczaln± niezgodno¶æ z projektem budowlanym lub pozwoleniem na budowê,
21) powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiaj±cego o wykrytych wadach wykonanych robót budowlanych oraz okre¶lenie zakresu robót niezbêdnych do wykonania celem usuniêcia tych wad wraz z podaniem wymaganych terminów ich wykonania,
22) w czasie swojej nieobecno¶ci np. w czasie urlopów i zwolnieñ lekarskich, przekazanie na podstawie stosownego pe³nomocnictwa, swoich obowi±zków wskazanemu przez siebie zastêpcy posiadaj±cemu odpowiednie uprawnienia,
23) zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej w zakresie jej kompletno¶ci zgodno¶ci z obowi±zuj±cymi przepisami i wymogami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w umowie. Inspektor zatwierdza dokumentacjê powykonawcz± na pierwszej stronie ka¿dego jej egzemplarza,
24) kontrola prawid³owo¶ci wystawienia faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodno¶ci z harmonogramem i umowami zawartymi z wykonawc± robót budowlanych, kwalifikowanie faktur do zap³aty,
25) powiadamianie Zamawiaj±cego o wszelkich roszczeniach Wykonawców robót budowlanych oraz rozbie¿no¶ciach miedzy dokumentacj± Zamawiaj±cego, a stanem faktycznym na terenie budowy,
26) rozpatrywanie ewentualnych roszczeñ Wykonawców robót budowlanych i przedstawiania stanowiska w odniesieniu do nich Zamawiaj±cemu,
27) rozliczanie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia,
28) w przypadku, gdy wszczêty zostanie spór s±dowy miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc± robót budowlanych, dotycz±cy realizacji umowy, wsparcie Zamawiaj±cego poprzez przedstawienie wyczerpuj±cych informacji i wyja¶nieñ dotycz±cych sporu,
29) weryfikacja protoko³u konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
30) dokonanie czynno¶ci odbioru koñcowego inwestycji,
31) je¿eli w okresie realizacji robót zajdzie konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych lub zamiennych nieprzewidzianych umow± zawart± z Wykonawc± to Inspektor Nadzoru powinien niezw³ocznie zawiadomiæ o tym Zamawiaj±cego celem podjêcia decyzji, co do ich zlecenia Wykonawcy,
32) weryfikacja przedmiarów oraz kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, konieczne oraz zamienne w terminie 7 dni roboczych od dnia ich otrzymania w formie elektronicznej lub papierowej. Weryfikacja prawid³owo¶ci sporz±dzenia kosztorysu nastêpuje poprzez podpis Inspektora Nadzoru na kosztorysie. Inspektor Nadzoru zobowi±zany jest do posiadania dostêpu do aktualnej bazy cenowej np. Sekocenbud.
33) wykonanie wszelkich innych czynno¶ci niewymienionych w niniejszej umowie
o pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru budowlanego, które bêd± konieczne do prawid³owej realizacji zadania.
34) udzia³ w przegl±dach usuniêcia wad w okresie gwarancji i rêkojmi raz w roku, w tym uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym (ostatecznym zadania).



Szczegó³owy zakres obowi±zków Inspektora Nadzoru zosta³ okre¶lony we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ.

Zamawiaj±cy za³±cza dokumentacjê projektow± (za³±cznik nr 10), wzór umowy (za³±cznik nr 11) i link do strony internetowej prowadzonego postêpowania dot. robót budowalnych:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37006b47-0eee-4947-a074-5069b2fbe7b5

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71310000-4 - Doradcze us³ugi in¿ynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±

71630000-3 - Us³ugi kontroli i nadzoru technicznego

71318000-0 - In¿ynieryjne us³ugi doradcze i konsultacyjne

71521000-6 - Us³ugi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze us³ugi budowlane

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 403317,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 786880,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403317,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Inwestycyjna Terra Sp. z o.o. i Wspólnicy sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811823242

7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 403317,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.