eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DynówPełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót pod nazwa : Budowa, rozbudowa, przebudowa oraz remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miejskiej Dynów



Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót pod nazwa : Budowa, rozbudowa, przebudowa oraz remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miejskiej Dynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek, 2

1.5.2.) Miejscowość: Dynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe58e76c-85d9-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót pod nazwa : Budowa, rozbudowa, przebudowa oraz remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miejskiej Dynów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe58e76c-85d9-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pn: Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego ( w branży drogowej
i elektroenergetycznej) nad realizacja robót pod nazwa: Budowa, rozbudowa, przebudowa oraz remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miejskiej Dynów polegających na:
 Zadanie nr 1
 Rozbudowa drogi gminnej nr 108005R ul. Pawia w Dynowie,
 Rozbudowa dróg gminnych Nr 108026R ul. Rogozów, Nr 108025R ul. Jaklów
w Dynowie,
 Przebudowa drogi gminnej Nr 108003R ul. Błonie w Dynowie,
 Przebudowa trzech dróg bocznych do ul. Polnej w Dynowie,
 Remont drogi gminnej Nr 108033R ul. Źródlana w Dynowie.


 Zadanie nr 2
 Budowa oświetlenia ul. Grunwaldzkiej, ul. 1 Maja, ul. Jana Pawła II, ul. Dworskiej
w Dynowie,
 Budowa oświetlenia drogi gminnej Nr 108007R ul. Wierzbowej w Dynowie,
 Budowa oświetlenia drogi gminnej Nr 108027R ul. Karolówka w Dynowie - etap II.

2. Przedmiot zamówienia objętego nadzorem określa postepowanie o udzielenie zamówienia -ogłoszenie w BZP nr 2022/BZP 00395857/01 z dnia 17.10.2022 r. z ewentualnymi późniejszymi zmianami.
Zadanie inwestycyjne realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja2/2021/7330/PolskiLad

3. Zamawiający oświadcza, że w dniu 1 grudnia 2022 r. zawał umowy o roboty budowlane z:
a) STRABAG Sp. z o.o. z siedzibą w Pruszkowie przy ul Parzeniewskiej 10 umowę nr IPD.IV.7013.08/2.2022 na wykonanie robót budowlanych określonych w zadaniu nr 1. Wartość zawartej umowy wynosi 9 737 913,65 zł brutto,
b) Henrykiem Hadamem prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadam z siedzibą w Dynowie przy ul. 1-go Maja 35a umowę nr IPD.IV.7013.08/1.2022 ma wykonanie robót budowlanych określonych w zadaniu nr 2. Wartość zawartej umowy wynosi 800 616, 72 zł brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47637,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159531,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47637,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o.o. E2 Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191673368

7.3.3) Ulica: Słoneczna 47

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47637,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.