eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DynówPełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót pod nazwa : Budowa, rozbudowa, przebudowa oraz remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miejskiej Dynów



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót pod nazwa : Budowa, rozbudowa, przebudowa oraz remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miejskiej Dynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek, 2

1.5.2.) Miejscowość: Dynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót pod nazwa : Budowa, rozbudowa, przebudowa oraz remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miejskiej Dynów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe58e76c-85d9-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe58e76c-85d9-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pn: Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego ( w branży drogowej
i elektroenergetycznej) nad realizacja robót pod nazwa: Budowa, rozbudowa, przebudowa oraz remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Miejskiej Dynów polegających na:
 Zadanie nr 1
 Rozbudowa drogi gminnej nr 108005R ul. Pawia w Dynowie,
 Rozbudowa dróg gminnych Nr 108026R ul. Rogozów, Nr 108025R ul. Jaklów
w Dynowie,
 Przebudowa drogi gminnej Nr 108003R ul. Błonie w Dynowie,
 Przebudowa trzech dróg bocznych do ul. Polnej w Dynowie,
 Remont drogi gminnej Nr 108033R ul. Źródlana w Dynowie.


 Zadanie nr 2
 Budowa oświetlenia ul. Grunwaldzkiej, ul. 1 Maja, ul. Jana Pawła II, ul. Dworskiej
w Dynowie,
 Budowa oświetlenia drogi gminnej Nr 108007R ul. Wierzbowej w Dynowie,
 Budowa oświetlenia drogi gminnej Nr 108027R ul. Karolówka w Dynowie - etap II.

2. Przedmiot zamówienia objętego nadzorem określa postepowanie o udzielenie zamówienia -ogłoszenie w BZP nr 2022/BZP 00395857/01 z dnia 17.10.2022 r. z ewentualnymi późniejszymi zmianami.
Zadanie inwestycyjne realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja2/2021/7330/PolskiLad

3. Zamawiający oświadcza, że w dniu 1 grudnia 2022 r. zawał umowy o roboty budowlane z:
a) STRABAG Sp. z o.o. z siedzibą w Pruszkowie przy ul Parzeniewskiej 10 umowę nr IPD.IV.7013.08/2.2022 na wykonanie robót budowlanych określonych w zadaniu nr 1. Wartość zawartej umowy wynosi 9 737 913,65 zł brutto,
b) Henrykiem Hadamem prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Henryk Hadam z siedzibą w Dynowie przy ul. 1-go Maja 35a umowę nr IPD.IV.7013.08/1.2022 ma wykonanie robót budowlanych określonych w zadaniu nr 2. Wartość zawartej umowy wynosi 800 616, 72 zł brutto.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie personelu wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2) Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku;
b) posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – – Zamawiający nie określa warunku;
d) zdolności technicznej lub zawodowej: dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
 osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej posiadającą:
- uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie obejmujące wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa;
- osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz minimum jedno doświadczenie w postaci pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dotyczącego budowy i/lub rozbudowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi/ulicy, której wartość robót wynosiła minimum 3 000 000,00 zł;
 osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą:
- uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie obejmujące wykonywanie nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa;
- osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz minimum jedno doświadczenie w postaci pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dotyczącego budowy i/lub rozbudowy i/lub i/lub przebudowy oświetlenia ulicznego, której wartość robót wynosiła minimum 400 000,00 zł;

3) Przez „doświadczenie zawodowe” w zakresie wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie należy rozumieć okres posiadania uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Wymóg posiadania 5-letniego doświadczenia dla osób, które będą wykonywać zamówienie, weryfikowany będzie na etapie oceny spełnienia warunków udziału
w postępowaniu w stosunku do Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
Wykonawca będzie zobowiązany podać ten okres w latach wraz z informacją o nazwach inwestycji oraz pełnionej funkcji. Okresy zrealizowanych inwestycji, które na siebie nachodzą nie podlegają sumowaniu.

4) Przez uprawnienia należy rozumieć uprawnienia budowlane wydane zgodnie
z przepisami ustaw z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wszelkie zmiany Umowy będą dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w drodze aneksu Umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Oprócz zmian dopuszczalnych przepisami PZP(o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4
i ust. 2 PZP), Zamawiający działając zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonywania Przedmiotu Umowy
w sytuacji przesunięcia terminu realizacji robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim,
2) Zamawiający dopuszcza zmianę:
a) wynagrodzenia w przypadku zastosowania klauzuli waloryzacyjnej wskazanej w niniejszej umowie na zasadach w niej określonych,
b) sposobu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku:
- zmiany sposobu wykonania robót budowlanych nad którymi Wykonawca ma sprawować nadzór, zmianie może ulec zakres obowiązków Wykonawcy
w sposób adekwatny do zmian wprowadzonych w umowie o roboty budowlane,
- zmiany przepisów obowiązującego prawa lub innych regulacji obowiązujących Zamawiającego, które weszły w życie po terminie składania ofert, z których wynikają dodatkowe obowiązki związane ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego,
- konieczności powtórzenia usług lub zwiększenia ich zakresu, w tym w szczególności: jeżeli rozwiązana zostanie umowa z dotychczasowym wykonawcą robót budowlanych, co spowoduje konieczność ponownego wykonania poszczególnych usług przez Wykonawcę; przeprowadzenia ponownego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych w sytuacji,
- wystąpienia innych okoliczności, w wyniku których powstała konieczność świadczenia dodatkowych usług nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcę, w szczególności w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi robót budowlanych, nad którymi nadzór sprawował Wykonawca.
c) terminu wykonania w przypadku:
- zmiany terminu wykonania robót budowlanych,
- przedłużenia terminu wykonania umowy o roboty budowlane lub opóźnienia w wykonaniu robót budowlanych, nad którymi nadzór sprawuje Wykonawca, do czasu ukończenia robót budowlanych, nad którymi Wykonawca ma sprawować nadzór,
- rozwiązania umowy o roboty budowlane z dotychczasowym wykonawcą
i konieczności dokonania wyboru nowego wykonawcy umowy o roboty budowlane o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych, nad którymi nadzór sprawuje Wykonawca;
- wstrzymania wykonania Umowy przez Zamawiającego w związku
z rozwiązaniem umowy o roboty budowlane z dotychczasowym wykonawcą i koniecznością przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania celem wyboru nowego wykonawcy robót o czas niezbędny do przeprowadzenia tych czynności)
- innych okoliczności powstałych w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy.
3) Zmiana umowy może również nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy z przyczyn niewynikających
z winy stron umowy lub przerwaniem dofinansowania realizacji inwestycji, w tym przypadku, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie zmniejszona o wartość robót niewykonanych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Dynowie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.