eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SubkowyStworzenie nowego ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w Subkowach



Ogłoszenie z dnia 2022-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stworzenie nowego ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w Subkowach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUBKOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 19 A

1.5.2.) Miejscowość: Subkowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585368501

1.5.8.) Numer faksu: 585368501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@subkowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugsubkowy.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie nowego ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w Subkowach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51b4f9f1-7524-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016555/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego umożliwiającym pracę zdalną w ramach projektu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane na podstawie umowy o dofinansowanie: 01221-6935-UM1111933/21 z dnia 8 lipca 2021 r. w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014–2020. Nazwa zadania: „Stworzenie nowego ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w Subkowach”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019251/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RK.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 269500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane ze stworzeniem nowego ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w Subkowach.
Zakres zamówienia został podzielony na dwie części:
1) rozbudowa z przebudową budynku dla obsługi terenu boiska sportowego;
2) obejmująca:
• dostawę i montaż piłkochwytów zabramkowych;
• dostawę i montaż piłkochwytu przy korcie tenisowym;
• dostawę i montaż słupków do tenisa ziemnego oraz siatki;
• dostawę drewna na siedzenia trybun przy korcie,
• dostawę farb do malowania kortu tenisowego.


Uwaga: zamówienie nie obejmuje wykonania siedzeń przy korcie oraz malowania kortu tenisowego – zadania te zostaną wykonane samodzielnie przez Zamawiającego.

Część I
Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa z przebudową budynku dla obsługi terenu boiska sportowego (szatni) na działce nr 190/13, obręb ewidencyjny Subkowy (nr 0005) – przy ul. Sportowej w miejscowości Subkowy.
Zgodnie z miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Subkowy – obszar wsi Subkowy uchwalonym Uchwałą Nr VI/60/2003 Rady Gminy Subkowy w dniu 28 sierpnia 2003 r. i zmianami uchwalonymi Uchwałą Nr XXX/274/10 Rady Gminy Subkowy z dnia 9 listopada 2010 r. i Uchwałą Nr XXXV/239/18 Rady Gminy Subkowy z dnia 25 stycznia 2018 r. przedmiotowy teren usytuowany jest w obszarze oznaczonym identyfikacyjnie jako 36.ZS – zieleń sportowa, zieleńce i skwery.

Zakłada się rozbudowę budynku zaplecza sportowego – szatni, przebudowę instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz c.o. wewnątrz użytkowanego obiektu.
Parametry budynku:
• kubatura brutto 494,50 m3;
• wysokość obiektu 5,00 m;
• długość 12,20 m;
• szerokość 10,93 m;
• powierzchnia zabudowy budynku 120,65 m2;
• część budynku istniejąca 72,27 m2;
• część budynku projektowana 48,38 m2;
• powierzchnia całkowita obiektu 120,65 m2;
• powierzchnia użytkowa obiektu 93,24 m2;
• kąt nachylenia dachu części projektowanej 18°.

Zamawiający będzie uznawał zamówienie za wykonane po łącznym spełnieniu następujących elementów:
1) faktycznym zakończeniu robót i dokonaniu przez Kierownika budowy stosownego wpisu do Dziennika budowy;
2) potwierdzeniu powyższego przez inspektora nadzoru;
3) uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane

44810000-1 - Farby

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 235500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane ze stworzeniem nowego ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w Subkowach.
Zakres zamówienia został podzielony na dwie części:
Część II
Zadanie obejmuje:
1) dostawę i montaż dwóch piłkochwytów zabramkowych o wysokości 6 m (nad powierzchnią ziemi) i długości 20 m każdy.
Słupki muszą być wykonane z profili zamkniętych, stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo na kolor zielony o przekroju 80 x 80 mm i grubości min. 2 mm. wyposażonych w haczyki łączące siatkę ze słupem.
Słupy zamontowane w tulejach montażowych długości ok. 1 m poprzez zabetonowanie. Rozpiętość słupów co 5 m. Pomiędzy ostatnim słupem a przed ostatnim z obu stron należy zamontować trawersy (stężenia) w celu zachowania stabilności systemu.
Siatki ochronne wykonane z PE o średnicy linki 3 mm, oczko 10 x 10 cm. Kolor siatki zielony. Siatka mocowana do słupków za pomocą haczyków w ilości 3 szt./mb oraz linek stalowych średnicy 4 mm.

2) dostawę i montaż piłkochwytu przy korcie tenisowym o wysokości 3 m (nad powierzchnią ziemi) i długości 66 m, ustawionego na trzech bokach kortu.
Słupki muszą być wykonane z profili zamkniętych, stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo na kolor zielony o przekroju 80 x 80 mm wyposażonych w haczyki łączące siatkę ze słupem.
Słupy zamontowane w tulejach montażowych dł. ok. 0,6 m poprzez zabetonowanie. Rozpiętość słupów co 6 m. Pomiędzy ostatnim słupem a przed ostatnim z obu stron oraz słupami rogowymi należy zamontować trawersy (stężenia) pozwalające zachować stabilność systemu.

Siatki ochronne wykonane z PE o średnicy linki 3 mm, oczko 5x5 cm. Kolor siatki zielony. Siatka mocowana do słupków za pomocą haczyków w ilości 3 szt./mb oraz linek stalowych średnicy 4mm zamontowanych na górnej i dolnej części słupków.

Szkic piłkochwytów, przykładowa wizualizacja piłkochwytów do tenisa ziemnego oraz ich lokalizacja została przedstawiona w załączniku nr 8 do SWZ;

3) dostawę i montaż słupków do tenisa ziemnego oraz siatki
Słupki muszą być wykonane z aluminium 80 x 80 z naciągiem wewnętrznym w tulejach do zabetonowania z zaślepkami (zatyczkami) do tulei. Słupki muszą być wyjmowane.
Siatka do tenisa w kolorze białym o standardowym wymiarze.

4) dostawę drewna na wykonanie siedzeń trybun przy korcie tenisowym.
Deski muszą mieć wymiary 32 x 150 x 2100 mm w ilości 2,5 m3;
Deski muszą być z innego materiału niż lipa i topola.

5) dostawę farby do malowania kortów tenisowych w ilości:
• farba w kolorze niebieskim – 6 opakowań – po 20 kg każde.
Farba akrylowa przeznaczona do malowania zewnętrznego kortu tenisowego o nawierzchni bitumicznej (asfaltowej), odporna na warunki atmosferyczne, wilgoć i mech, antypoślizgowa, odporna na ścieranie;

• farba w kolorze białym (do malowania linii) – 1 opakowanie – 5 litrów.
Farba przeznaczona do malowania linii zewnętrznego kortu tenisowego o nawierzchni bitumicznej (asfaltowej), odporna na warunki atmosferyczne, wilgoć i mech, antypoślizgowa, odporna na ścieranie;
• impregnat do ścian – 10 opakowań – po 5 litrów każde.

Uwaga: farby i impregnat muszą być wyprodukowana nie wcześniej niż w 2021 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane

44810000-1 - Farby

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 34000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Seb-Inwest

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-256-93-10

7.3.3) Ulica: Kościuszki 25

7.3.4) Miejscowość: Pelplin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289665,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Seb-Inwest

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-256-93-10

7.3.4) Miejscowość: Pelplin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.