eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszczno¦wiadczenie us³ug specjalistycznych, tj. psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie



Og³oszenie z dnia 2025-02-10

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug specjalistycznych, tj. psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811783595

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Boles³awa Chrobrego 27a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Choszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957652578

1.5.8.) Numer faksu: 957652578 wew. 121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprchoszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pcprchoszczno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug specjalistycznych, tj. psychologicznych i pedagogicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f1da7db1-2a0a-46bd-8b7c-6e4c25faa5e4

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00097703

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00035941/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 ¦wiadczenie us³ug specjalistycznych tj. psychologicznych i pedagogicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1da7db1-2a0a-46bd-8b7c-6e4c25faa5e4

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamowienia, która jest dostêpna pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przegl±daj postêpowania/konkursy), lub wpisaæ link do strony prowadzonego postêpowania w przegl±darce internetowej.
Identyfikator postêpowania na platformie e-zamówienia podany jest na stronie tytu³owej SWZ.
Wykonawcy zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy, i¿:
Administratorem danych osobowych bêdzie Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie, ul. Boles³awa Chrobrego 27A, 73-200 Choszczno, NIP: 5941430014, REGON: 811783595 (dalej: my).
Mo¿na siê z nami skontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
- listownie na adres: ul. Boles³awa Chrobrego 27A, 73-200 Choszczno,
- poczt± elektroniczn± na adres e-mail: sekretariat@pcprchoszczno.pl,
- telefonicznie: +48 95 765 25 78.
Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z któr± mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem mo¿na siê kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
• listownie na adres: Al. Papie¿a Jana Paw³a II 44/8, 70-415 Szczecin
• poczt± elektroniczn± na adres e-mail: iod.choszczno@barwina.eu
• telefonicznie: 91 431 09 86
Bêdziemy przetwarzaæ Pañstwa dane osobowe w nastêpuj±cych celach:
• przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
• realizacji umowy wi±¿±cej nas z kontrahentem,
Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest:
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
• wi±¿±ca nas umowa – w zakresie danych koniecznych do jej wykonania,
• zgoda na przetwarzanie danych osobowych – w zakresie danych koniecznych do przesy³ania informacji o prowadzonej przez nas dzia³alno¶ci, realizacji dzia³añ Centrum do których wymagana jest zgoda, przesy³ania newsletterów oraz prowadzenia marketingu w zakresie prawnie dozwolonym,
Bêdziemy przechowywaæ dane osobowe wy³±cznie przez czas niezbêdny do osi±gniêcia celów, dla których dane te s± gromadzone, a w szczególno¶ci do czasu wykonania obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.
Bêdziemy przekazywaæ dane osobowe:
• podmiotom, którym jeste¶my zobowi±zani przekazaæ dane osobowe w celu wykonania obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa, np. Starostwu Powiatowemu w Choszcznie, urzêdom, s±dom, organom ¶cigania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
• prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie – w zakresie, w jakim dane s± przetwarzane na podstawie zgody; wycofanie zgody nie ma wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem; zgodê mo¿na wycofaæ poprzez wys³anie o¶wiadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny lub e-mailowy;
• prawo dostêpu do danych osobowych;
• prawo ¿±dania sprostowania danych osobowych;
• prawo ¿±dania usuniêcia danych osobowych;
• prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• prawo wyra¿enia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze wzglêdu na Pañstwa szczególn± sytuacjê;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas danych osobowych w ustrukturyzowanym i powszechnie u¿ywanym formacie informatycznym nadaj±cym siê do odczytu maszynowego; macie Pañstwo prawo przes³aæ te dane innemu administratorowi danych lub za¿±daæ, aby¶my przes³ali dane do innego administratora, co uczynimy wy³±cznie wówczas, je¶li takie przes³anie jest technicznie mo¿liwe; prawo do przenoszenia danych osobowych przys³uguje tylko odno¶nie tych danych, które przetwarzamy na podstawie zgody;
• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.

Aby skorzystaæ z powy¿szych praw, mo¿na skontaktowaæ siê z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w literze a) i b) powy¿ej).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2025/PCPR/PZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug psychologa
¦wiadczenie us³ugi polegaæ bêdzie na:
 Prowadzeniu konsultacji w Punkcie Interwencyjno-Mediacyjnym „Pomoc Dziecku i Rodzinie” polegaj±cych na udzielaniu porad psychologicznych, pracy z rodzicami i dzieckiem z trudno¶ciami.
 Przeprowadzaniu badañ psychologicznych dotycz±cych rodzin zastêpczych i osób prowadz±cych rodzinne domy dziecka wskazanych przez PCPR o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pe³nienia funkcji rodziny zastêpczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka i sporz±dzania opinii zgodnie z zapisami ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny
i systemie pieczy zastêpczej
 Przeprowadzaniu badañ psychologicznych kandydatom do pe³nienia funkcji rodziny zastêpczej wskazanej przez PCPR w kierunku mo¿liwo¶ci zapewnienia odpowiednich warunków umo¿liwiaj±cych dziecku zaspokojenie jego indywidualnych potrzeb, w tym rozwoju emocjonalnego, fizycznego i spo³ecznego zgodnie z zapisami ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej.
 Diagnozowaniu i sporz±dzaniu opinii o dzieciach umieszczonych w pieczy zastêpczej wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie zgodnie z zapisami ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej.
 Udziale w posiedzeniach Zespo³ów ds. Oceny Sytuacji Dziecka Umieszczonego w Rodzinie Zastêpczej i sporz±dzania protoko³ów z opinii psychologa w trakcie trwania zespo³u zgodnie z zapisami ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane metod± punktow±.
Wykonawca maksymalnie mo¿e zdobyæ 100 pkt.
Wykonawca, który uzyska najwy¿sz± liczbê punktów przyznan± w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert i bêdzie spe³nia³ wszystkie warunki okre¶lone w SWZ oraz ustawie Pzp, zostanie wybrany przez Zamawiaj±cego do realizacji zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug pedagoga
¦wiadczenie us³ugi polegaæ bêdzie na:
­ Prowadzeniu konsultacji w Punkcie Interwencyjno-Mediacyjnym „Pomoc Dziecku i Rodzinie”- udzielania porad pedagogicznych, pracy z rodzicami i dzieckiem z trudno¶ciami
­ Przeprowadzaniu badañ pedagogicznych dotycz±cych rodzin zastêpczych i osób prowadz±cych rodzinne domy dziecka wskazanych przez PCPR o posiadaniu predyspozycji i motywacji do pe³nienia funkcji rodziny zastêpczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka i sporz±dzania opinii zgodnie z zapisami ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny
i systemie pieczy zastêpczej
­ Przeprowadzaniu badañ pedagogicznych kandydatom do pe³nienia funkcji rodziny zastêpczej wskazanej przez PCPR w kierunku mo¿liwo¶ci zapewnienia odpowiednich warunków umo¿liwiaj±cych dziecku zaspokojenie jego indywidualnych potrzeb, w tym rozwoju emocjonalnego, fizycznego i spo³ecznego zgodnie z zapisami ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej
­ Diagnozowaniu i sporz±dzaniu opinii i o dzieciach umieszczonych w pieczy zastêpczej wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Choszcznie zgodnie z zapisami ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej.
­ Udziale w posiedzeniach Zespo³ów ds. Oceny Sytuacji Dziecka Umieszczonego w Rodzinie Zastêpczej i sporz±dzania protoko³ów z opinii pedagoga w trakcie trwania zespo³u zgodnie z zapisami ustawy z dnia 09 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Oferty bêd± oceniane metod± punktow±.
2. Wykonawca maksymalnie mo¿e zdobyæ 100 pkt.
3. Wykonawca, który uzyska najwy¿sz± liczbê punktów przyznan± w oparciu o wskazane kryteria oceny ofert i bêdzie spe³nia³ wszystkie warunki okre¶lone w SWZ oraz ustawie Pzp, zostanie wybrany przez Zamawiaj±cego do realizacji zamówienia publicznego.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe osoby skierowanej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶ci techniczne i zawodowe: Zamawiaj±cy uzna wskazany warunek udzia³u w postêpowaniu za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na czas realizacji zamówienia niezbêdnym potencja³em technicznym do wykonania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w zakresie:
Czê¶æ 1 – o udzielenie zamówienia dla czê¶ci 1 mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie dysponowania nastêpuj±cymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
− psycholog – minimalne wymagania:
Kwalifikacje zawodowe: wykszta³cenie wy¿sze magisterskie na kierunku psychologia oraz spe³nianie warunków okre¶lonych w art. 7b ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej (Dz.U. z 2025 r. poz. 49).
W zakresie niezbêdnego do¶wiadczenia do wykonywania obowi±zków psychologa nale¿y wykazaæ, ¿e wskazana w/w osoba posiada co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w poradnictwie rodzinnym.
Czê¶æ 2 - o udzielenie zamówienia dla czê¶ci 2 mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie dysponowania nastêpuj±cymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
− pedagog – minimalne wymagania:
Kwalifikacje zawodowe: wykszta³cenie wy¿sze magisterskie na kierunku pedagogika, oraz spe³nianie warunków okre¶lonych w art. 7b ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastêpczej (Dz.U. z 2025 r. poz. 49).
W zakresie niezbêdnego do¶wiadczenia do wykonywania obowi±zków pedagoga nale¿y wykazaæ, ¿e wskazana w/w osoba posiada co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie w poradnictwie rodzinnym.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z wzorem o¶wiadczenia stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie wymagañ dla czê¶ci zamówienia, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê - dokument sporz±dzony zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przedmiotowym postêpowaniu nie ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie wskazane o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców osobno.
W przypadku polegania na potencjale podmiotu trzeciego, Wykonawca przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±ce swoje zasoby (zgodnie z wzorem o¶wiadczenia stanowi±cym za³±cznik 3 do SWZ) – potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby spe³nianie oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu – je¿eli dotyczy.
Wskazane o¶wiadczenia stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw do wykluczenia i spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdz. VII pkt 2 SWZ.
Forma sk³adanych dokumentów: forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. Z o¶wiadczenia winno wynikaæ, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia – wzór o¶wiadczenia zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
Zobowi±zanie podmiotu trzeciego – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotem udostêpniaj±cym zasoby zapewnia rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci zakres zgodny z opisem w Rozdz. V pkt. 4 ppkt 4.4. SWZ.
Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do reprezentowania go – odpis lub informacja z KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru (je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji). Wykonawca mo¿e równie¿ wskazaæ w ofercie adres internetowy za pomoc± którego Zamawiaj±cy sam mo¿e bezp³atnie pobraæ dane z w/w rejestrów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
Zamawiaj±cy informuje, ¿e wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z ustanowionym pe³nomocnikiem,
¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp, natomiast spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczeñ w zakresie niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Rozdzia³ VII SWZ).
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 117 pkt 4 ustawy Pzp zobligowani s± do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – tre¶æ o¶wiadczenia zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
W Formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty, a tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy w za³±czniku nr 5 do SWZ okre¶li³ wzór umowy, jaka zostanie podpisana na realizacjê przedmiotu zamówienia.
2. Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Pzp dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy, w nastêpuj±cych przypadkach:
1) gdy konieczno¶æ zmiany spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Strony dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Dotyczy to w szczególno¶ci okoliczno¶ci wywo³anych przez si³ê wy¿sz± oraz od zdarzeñ niezale¿nych od Stron. W czasie trwania si³y wy¿szej Wykonawca odpowiada za wykonanie umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego;
2) zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy Wykonawca zrezygnuje z Podwykonawcy lub dokona zmiany Podwykonawcy, przy czym, je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³a³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³a³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 Ustawy Pzp stosuje siê odpowiednio;
3)zmiany zwi±zane z wprowadzeniem nowych przepisów lub zmian w dotychczasowych przepisach, je¿eli powoduj± one konieczno¶æ zmiany, modyfikacji lub odstêpstwa w odniesieniu do zakresu przedmiotu umowy;
4)gdy termin zakoñczenia projektu, z którego finansowany jest przedmiot zamówienia, up³ynie przed terminem realizacji zamówienia wynikaj±cym z zawartej umowy – w takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê ustalonego harmonogramu prowadzenia zajêæ, bez zmniejszenia ³±cznego zakresu udzielanych ¶wiadczeñ, tym samym ³±cznego wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Z³o¿enie oferty w przedmiotowym postêpowaniu jest równoznaczne z akceptacj± postanowieñ umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia- za po¶rednictwem zak³adki "Oferty/wnioski" widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-19 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-20

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) z postêpowania wyklucza siê:
a) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.