eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylanka"Zakup i dostawa sprzętu TIK, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacyjno-psychologiczne dla szkół podstawowych gminy Kobylanka"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu TIK, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu „Wsparcie edukacyjno-psychologiczne dla szkół podstawowych gminy Kobylanka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylanka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685639

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna

1.5.2.) Miejscowość: Kobylanka

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-108

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kobylanka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kobylanka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa sprzętu TIK, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu „Wsparcie edukacyjno-psychologiczne dla szkół podstawowych gminy Kobylanka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31515a81-1ea8-4808-aed9-e3b7ba3ea8c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047264/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa sprzętu TIK, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu pn. "Wsparcie edukacyjno-psychologiczne dla szkół podstawowych gminy Kobylanka"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 z projektu: Wsparcie edukacyjno-psychologiczne dla uczniów szkół podstawowych Gminy Kobylanka

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653674

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.03.2024.MR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA WYPOSAŻENIA I POMOCY DYDAKTYCZNYCH dla Szkoły Podstawowej w Kobylance

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 52452,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2: DOSTAWA WYPOSAŻENIA I POMOCY DYDAKTYCZNYCH dla Szkoły Podstawowej w Kunowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 23821,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3: DOSTAWA WYPOSAŻENIA I POMOCY DYDAKTYCZNYCH dla Szkoły Podstawowej w Reptowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 36749,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: WYPOSAŻENIE POKOJU WYCISZEŃ DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOBYLANCE

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 4558,01 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Część 5: DOSTAWA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY KOBYLANKA (SP W REPTOWIE, SP W KOBYLANCE I SP W KUNOWIE).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 23821,15 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Część 6: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU DO STYMULACJI NEUROSENSORYCZNEJ WRAZ Z USŁUGĄ SZKOLENIOWĄ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 28597,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 260 ust. 1 p.z.p. zawiadamia o unieważnieniu postępowania w Części 1. Przedmiotowe postępowanie w Części 1 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p, tj. Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27373,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240921,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27373,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4PPL sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961634543

7.3.4) Miejscowość: Groblice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27373,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w Części 3 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p, tj. Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w Części 4 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p, tj. Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w Części 5 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p, tj. Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w Części 6 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p, tj. Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.