Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00022122/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
- 2022/BZP 00038348/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00044886/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń łaźni budynek nr 15/k.2817 m. Wędrzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676145
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/45wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń łaźni budynek nr 15/k.2817 m. Wędrzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3aa36e7d-7779-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00236492/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń łaźni budynek nr 15/k. 2817 m. Wędrzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022122/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1934950,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia podstawowego obejmuje:
roboty przygotowawcze, demontaże i rozbiórki w zakresie robót zewnętrznych,
roboty wytyczeniowe,
roboty ziemne, trawniki,
wykonanie warstwy mrozoodpornej placu przed łaźnią, chodników i chodników opaskowych,
podbudowa placu przed łaźnią, chodników oraz chodników opaskowych,
roboty nawierzchniowe w zakresie placu, chodników i chodników opaskowych,
ogrodzenie terenu posadowienia centrali wentylacyjnej,
furtki wejściowe, prefabrykaty żelbetowe elementów ogrodzenia,
odwodnienia liniowe,
roboty przygotowawcze, wyburzenia i rozbiórki,
roboty betonowe i żelbetowe,
prefabrykaty ceramiczno-żelbetowe,
konstrukcje stalowe, elementy ze stali chromoniklowej,
roboty murarskie,
stolarki i ślusarka drzwiowa,
stolarka okienna,
roboty tynkarskie wewnętrzne,
sufity podwieszone,
roboty posadzkarskie,
roboty izolacyjne, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne,
oblicowania ścian wewnętrznych,
roboty malarskie,
zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowych,
elementy zabudowy z płyt laminatowych,
roboty izolacyjne, ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu, dachu oraz posadzek na gruncie,
roboty tynkarskie w zakresie ścian zewnętrznych,
systemy wycieraczek,
elementy aranżacji wnętrz,
roboty kamieniarskie,
roboty szklarskie,
instalacja grzewcza,
instalacje sanitarne wodno-kanalizacyjne,
instalacje zewnętrzne wodno-kanalizacyjne,
instalacja wentylacyjna mechaniczna,
częściowy demontaż istniejącej instalacji odgromowej,
demontaż istniejącego złącza kablowego,
demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
montaż złącza kablowego,
montaż głównej tablicy rozdzielczej,
montaż instalacji elektrycznej zasilania centrali wentylacyjnej,
montaż instalacji elektrycznej oświetlenia wewnątrz budynku,
montaż instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych 230 V,
montaż instalacji elektrycznej oświetlenia bezpieczeństwa i ewakuacyjnego,
montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego (na elewacji),
montaż instalacji odgromowej (zwody pionowe i otok),
montaż instalacji połączeń wyrównawczych,
wykonanie pomiarów i prób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 12 do SWZ oraz przedmiarze robót – załącznik nr 13 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216200-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2114872,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2114872,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2114872,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TOMBUD- BIS Tomasz Jeziorski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "TOMBUD" Paweł Jeziorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961748280
7.3.3) Ulica: Jagielnik 10a
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2114872,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Usługa przeglądu urządzeń instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej i nagrzewnic w poddziale na dwie części
- Budowa Kancelarii Leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Zakup siedmioosobowego samochodu dostawczego typu furgon - brygadowy na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sulęcinie
- Remont budynku nr 310/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Remont budynku nr 611 k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Remont bud. nr 17/k. 2439 m. Krosno Odrzańskie
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.