eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokOchrona ogrodu zoologicznego Akcent ZOO w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2025-02-11

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona ogrodu zoologicznego Akcent ZOO w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Schronisko dla Zwierz±t w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050332329

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dolistowska 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-197

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 675 37 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: schronisko@schronisko.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.schronisko.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Opieka naz zwierzêtami bezdomnymi, przeciwdzia³anie bezdomno¶ci zwierz±t

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona ogrodu zoologicznego Akcent ZOO w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-547cbca4-b17a-4093-a5ec-3f67b1b7b26c

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00098382

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00089508/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Ochrona ogrodu zoologicznego Akcent ZOO w Bia³ymstoku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-547cbca4-b17a-4093-a5ec-3f67b1b7b26c

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Schronisko dla Zwierz±t "Dolina Dolistówki" w Bia³ymstoku, ul Dolistowska 2, 15-197 Bia³ystok, bêd±c± jednostk± bud¿etow± Miasta Bia³ystok, powo³an± Uchwa³± Rady Miasta Bia³ystok nr LVIII/643/14 z dnia 28 marca 2014r. (zwanym dalej Schroniskiem).
- Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Schroniska, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych. Dane kontaktowe Pawe³ Pogorzelski, e-mail: rodo@schronisko.bialystok.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Sch.Z/06/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 130331,07 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje ochronê ogrodu zoologicznego Akcent ZOO w Bia³ymstoku przy ul. Podle¶nej 4, wraz z przynale¿nymi szaletami publicznymi.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2026-02-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem: Cena ofertowa : 100%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki o których mowa w art. 112 ust. 1-2 ustawy w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrêbnych przepisów:
a) posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, uzyskan± zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 poz. 1995 ze zm.) w zakresie nie wê¿szym, ni¿ rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca wyka¿e siê nale¿ytym wykonaniem, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 us³ug o warto¶ci minimum 150 000,00 z³otych brutto rocznie, polegaj±cych na bezpo¶redniej ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej* przez nieprzerwany okres co najmniej 12 miesiêcy - ka¿da ze wskazanych us³ug - na lub wg za³. nr 3 do SWZ.
W przypadku wykazania przez Wykonawcê do¶wiadczenia w zakresie us³ugi wykonywanej (bêd±cej w trakcie realizacji), Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli do up³ywu terminu sk³adania ofert czê¶æ us³ugi zosta³a wykonana na kwotê co najmniej 150 000,00 z³otych brutto rocznie i realizacja czê¶ci tej us³ugi trwa³a co najmniej 12 miesiêcy.
* Przez „budynki u¿yteczno¶ci publicznej” nale¿y rozumieæ obiekty wed³ug definicji zawartej w § 3 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022r., poz. 1225 t.j.), tj. „budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny”.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³. nr 4a do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, uzyskan± zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021r. poz. 1995 ze zm.) w zakresie nie wê¿szym, ni¿ rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia,
2. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, warto¶ci, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (na lub wg za³. nr 3 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty:
1) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³. nr 4 do SWZ),
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (na lub wg za³. nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystanie przez niego zasobów podmiotu, udostêpniaj±cego te zasoby, przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
3. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± w skutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy oraz w przypadkach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 1-10 ustawy, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt. V SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. VII SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku, gdy spe³nienie warunków opisanego:
1) w pkt. V ppkt. 2 SWZ wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
2) w pkt. V ppkt. 5 SWZ wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
- wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt IX SWZ, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w IX SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/j± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt. V SWZ;
2) dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w pkt.VIII SWZ sk³ada ka¿dy z nich.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, w sytuacji konieczno¶ci wprowadzenia takich zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te bêd± korzystne z punktu widzenia interesów Zamawiaj±cego, tj. przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania w umowie:
1) zmniejszenia zakresu wykonywania us³ugi w zwi±zku ze zmian± ilo¶ci obiektów do ochrony;
2) zmniejszenia zakresu wykonywania us³ugi w zwi±zku ze zmian± ilo¶ci godzin jej wykonywania, zmiana godzin pracy pracowników ochrony;
3) zmiany danych stron umowy (np. siedziby, adresu);
4) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wyst±pienia:
a) si³y wy¿szej, co oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrol± Stron, wystêpuj±ce po zawarciu umowy, a powoduj±ce niemo¿liwo¶æ wywi±zywania siê z umowy w jej obecnym brzemieniu;
b) innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, ¿e zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
c) innych zmian przewidzianych w ustawie Pzp.
2. Warunkiem dokonania zmian mo¿e byæ zmiana organizacyjna po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci w zakresie jego organizacji i funkcjonowania. W sytuacji zaj¶cia okoliczno¶ci, o których mowa wy¿ej Zamawiaj±cy w terminie do 14 dni od ich wyst±pienia powiadomi drug± stronê o tym fakcie i przedstawi jej projekt aneksu wraz z pismem przewodnim zawieraj±cym:
1) opis propozycji zmiany, w tym wp³yw na terminy wykonania;
2) uzasadnienie zmiany;
3) obliczenia uzasadniaj±ce ewentualn± zmianê wynagrodzenia.
3. Zmiana mo¿e byæ inicjowana na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskuj±ca zobowi±zana jest do szczegó³owego uzasadnienia proponowanych zmian, np.:
1) prawid³owa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarno¶æ, efektywno¶æ itp.,
2) zmiana musi uzyskaæ aprobatê obu stron,
3) zmiana musi byæ zgodna z postanowieniami SWZ oraz ustaw± Pzp, w tym w szczególno¶ci:
a) zmiana umowy nie mo¿e naruszaæ zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców,
b) zmiana musi byæ wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno–organizacyjn± umowy,
2) zmiana osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami,
3) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca bêdzie realizowa³ przedmiot zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-19 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.