eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urzędów › Wykonanie dwóch odwiertów studni głębinowych w miejscowości Urzędów



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098391 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie dwóch odwiertów studni głębinowych w miejscowości Urzędów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA URZĘDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Urzędów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-250

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 822 76 82

1.5.8.) Numer faksu: 81 822 51 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@urzedow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724 przekierowanie na https://gminaurzedow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dwóch odwiertów studni głębinowych w miejscowości Urzędów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31326ee7-b489-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003275/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie dwóch odwiertów studni głębinowych w miejscowości Urzędów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055211/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP: 271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2358507 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 183980 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch otworów studziennych ujmujących wodę podziemną z utworów kredowych do głębokości 80 m każdy, z możliwością zwiększenia głębokości do 10 m na wniosek nadzoru geologicznego. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym Projektem Robót Geologicznych , oraz wniesioną przez geologa korektą dotyczącą konstrukcji otworów – „zalecana konstrukcja otworów dla wodociągu gminnego w Urzędowie ( działka nr ewid. 657/4 ) – zał. nr 1 do SWZ
Zakres robót obejmuje , w szczególności:
- montaż urządzenia wiertniczego i zagospodarowanie placu wierceń;
- roboty wiertnicze;
- pompowanie oczyszczające;
- dokonanie pomiarów wydajności studni;
- likwidację placu wierceń;
- badania laboratoryjne fizyko-chemiczne;
- współpracę z nadzorem geologicznym i dostarczenie niezbędnych informacji i materiałów potrzebnych do wykonania i zatwierdzenia dokumentacji hydrogeologicznej;
Na wniosek nadzoru geologicznego wprowadza się obowiązek montażu filtra studziennego szczelinowego PCV o średnicy DN 280.
Zamawiający dokonuje zastrzeżenia w sprawie wykonania drugiego odwiertu tj. wykonanie go uzależnione będzie od przeprowadzenia badań i uzyskania wymaganej wydajności otworu pierwszego. W przypadku, gdy po przeprowadzeniu badań nie zostanie uzyskana wymagana wydajność otworu pierwszego, Zamawiający odstąpi od wykonania odwiertu otworu drugiego i pokryje udokumentowane koszty związane z zakupem niezbędnych materiałów na odwiert drugiego otworu, poniesione przez Wykonawcę.
Szczegółowy zakres robót określa projekt robót geologicznych i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345261,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERBUD Grzegorz Wdowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171698407

7.3.3) Ulica: Henin 13

7.3.4) Miejscowość: Poniatowa

7.3.5) Kod pocztowy: 24-320

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.