eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH WORKÓW FOLIOWYCH PRZEZNACZONYCH DO GROMADZENIA I SEGREGACJI ODPADÓW DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE



Ogłoszenie z dnia 2025-02-11

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH WORKÓW FOLIOWYCH PRZEZNACZONYCH DO GROMADZENIA I SEGREGACJI ODPADÓW DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ
SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369088434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zjednoczenia 110C

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz.zamowien-pub@zgk.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH WORKÓW FOLIOWYCH PRZEZNACZONYCH DO GROMADZENIA I SEGREGACJI ODPADÓW DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ
SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf8ba734-d31a-4261-b1ba-684045d330c5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ. Ponadto Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora do konkretnego Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.260.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych worków foliowych przeznaczonych do gromadzenia i segregacji odpadów dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze, tj.:
a) worek foliowy o pojemności 90 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700 mm x1000 mm, kolor brązowy, w ilości 500 000 sztuk;
b) worek foliowy o pojemności 120 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700 mm x1150 mm, kolor brązowy w ilości 15 000 sztuk;
c) worek foliowy o pojemności 110 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700mm x 1150mm kolor czarny w ilości 3 000 sztuk;
d) worek na odpady z tworzyw sztucznych o pojemności 120 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700 mm x 1150 mm, w kolorze żółtym w ilości 750 000 sztuk;
e) worek na odpady ze szkła o pojemności 70 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 500mm x 1050 mm w kolorze zielonym w ilości 320 000 sztuk;
f) worek na odpady ze szkła o pojemności 120 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700mm x 1150 mm w kolorze zielonym w ilości 20 000 sztuk;
g) worek na papier o pojemności 120 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700mm x1150mm w kolorze niebieskim w ilości 750 000 sztuk;
h) worek na odpady medyczne o pojemności 30 litrów z folii LDPE i/lub HDPE , wymiary 500 x 600 mm w ilości:
- w kolorze „czerwień strażacka” - 2 300 sztuk;
- w kolorze „czarnym” - 2 300 sztuk;
i) worek foliowy o pojemności 110 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700mm x 1150mm, kolor czarny w ilości 80 000 sztuk;
2) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zobowiązany będzie do przedłożenia dla Zamawiającego do zatwierdzenia projektu nadruku na poszczególne asortymenty worków zgodnie ze wzorem określonym w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ). Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia uwag Zamawiającego co do przedłożonego projektu nadruku.
3) Wykonawca zobowiązany będzie wraz z każdorazową dostawą do przedłożenia Zamawiającemu aktualnego atestu higienicznego PZH dotyczącego materiału z jakiego wykonany będzie przedmiot zamówienia (polietylen, LDPE, HDPE).
4) Wykonawca na każde wezwanie zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wyników badań na sumę stężeń ołowiu, kadmu, rtęci i chromu (VI) zgodnych z wymaganiami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94//62/EC z dnia 20.12.1994r. Ustawy z dnia 13.06.2013r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21.01.2015r. w sprawie sposobu ustalania sumy zawartości ołowiu, kadmu, rtęci i chromu sześciowartościowego w opakowaniach.
5) Zamawiający zastrzega mechanizm kontroli otrzymanych worków, zgodnie z którym worki wskazane w pkt. 1,2,3,4,5,6,7,9 Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ) będą badane na wytrzymałość poprzez napełnienie ich piaskiem o wadze 30kg i uniesieniu ich na wysokość 1m na czas 20 sekund. Zamawiający z otrzymanej dostawy worków, sprawdzi losowo minimum 10 szt. worków pod względem wytrzymałości. W przypadku, gdy testowane worki nie spełnią powyższych wymogów, będzie to podstawą do odesłania / nie przyjęcia całej dostawy.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu umowy o zakres objęty prawem opcji do 20% wartości brutto umowy w okresie trwania umowy. Szczegółowe zagadnienia dotyczące prawa opcji uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w tym zakresie jeżeli:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie świadczenia polegające na dostawie worków foliowych przeznaczonych do gromadzenia i segregacji odpadów, odpowiadającej specyfikacji niniejszego zamówienia, w ilości minimum 1 mln szt., o wartości minimum 350 000,00 zł netto, w trakcie obowiązywania jednej umowy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ - Załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień złożenia obejmują :
1) Wykaz wykonanych dostaw według załącznika nr 6 do SWZ, zgodnie z treścią opisaną w dziale VIII pkt 2 4) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj.:
a) na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria – należy wypełnić Opis techniczny, według załącznika nr 7 do SWZ,
b) Wykonawca, przedstawi po 3 szt. każdego rodzaju worka foliowego będącego przedmiotem zamówienia wykazanych w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ) w pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
Powyższe worki Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć w celu potwierdzenia, że worki foliowe wykonane zostały w sposób staranny z zachowaniem najwyższych standardów jakościowych oraz spełniają wszystkie parametry określone w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ) (za wyjątkiem nadruku).
UWAGA:
Wyżej wymienione worki foliowe należy złożyć nie później niż przed terminem (wyznaczonym w dziale XVIII SWZ) na składanie ofert w sekretariacie spółki tj. ZGK Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110C, w zamkniętym opakowaniu oznaczanym, nr postępowania: DZ.260.4.2025, nazwą postępowania: „Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych worków foliowych przeznaczonych do gromadzenia i segregacji odpadów dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze”, oraz NIE OTWIERAĆ PRZED 19.02.2025r., godz.12:35, a w wewnątrz opakowania należy umieścić nazwę firmy i adres Wykonawcy.
Kryteria oceny przedmiotowych środków dowodowych:
- Dla pozycji od nr 1 do nr 7 i nr 9 Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ) Zamawiający przeprowadzi próby eksploatacyjne dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą worków poprzez napełnienie ich piaskiem o wadze 30kg i uniesieniu ich na wysokość 1m w czasie 20 sekund. Zamawiający dodatkowo sprawdzi worki pod kątem wymogów określonych w załączniku nr 1 do SWZ dla danej pozycji, w szczególności: wymiary worków, kolor, półprzezroczystość umożliwiająca szybką ocenę zawartości odpadu.
- Dla pozycji nr 8 Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ) Zamawiający nie będzie sprawdzał worków pod kątem obciążeniowym tylko sprawdzi worki pod kątem jakościowym zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do SWZ, w szczególności: rozmiar worka, kolor, półprzezroczystość umożliwiająca szybką ocenę zawartości odpadu.

WORKI MUSZĄ BYĆ PRZEKAZANE ZAMAWIAJĄCEMU DO DNIA: 19.02.2025r. DO GODZ. 12:30

Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę wezwania, z zastrzeżeniem zdania następnego.
Jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, Zamawiający zaniecha wezwania Wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00zł (słownie: osiem tysięcy złotych), zgodnie z treścią opisaną w SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z treścią SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-19 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-19 12:35

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.