Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00098446/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH WORKÓW FOLIOWYCH PRZEZNACZONYCH DO GROMADZENIA I SEGREGACJI ODPADÓW DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ
SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369088434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zjednoczenia 110C
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz.zamowien-pub@zgk.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH WORKÓW FOLIOWYCH PRZEZNACZONYCH DO GROMADZENIA I SEGREGACJI ODPADÓW DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJSP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf8ba734-d31a-4261-b1ba-684045d330c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098446
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.260.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych worków foliowych przeznaczonych do gromadzenia i segregacji odpadów dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Zielonej Górze, tj.:
a) worek foliowy o pojemności 90 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700 mm x1000 mm, kolor brązowy, w ilości 500 000 sztuk;
b) worek foliowy o pojemności 120 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700 mm x1150 mm, kolor brązowy w ilości 15 000 sztuk;
c) worek foliowy o pojemności 110 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700mm x 1150mm kolor czarny w ilości 3 000 sztuk;
d) worek na odpady z tworzyw sztucznych o pojemności 120 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700 mm x 1150 mm, w kolorze żółtym w ilości 750 000 sztuk;
e) worek na odpady ze szkła o pojemności 70 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 500mm x 1050 mm w kolorze zielonym w ilości 320 000 sztuk;
f) worek na odpady ze szkła o pojemności 120 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700mm x 1150 mm w kolorze zielonym w ilości 20 000 sztuk;
g) worek na papier o pojemności 120 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700mm x1150mm w kolorze niebieskim w ilości 750 000 sztuk;
h) worek na odpady medyczne o pojemności 30 litrów z folii LDPE i/lub HDPE , wymiary 500 x 600 mm w ilości:
- w kolorze „czerwień strażacka” - 2 300 sztuk;
- w kolorze „czarnym” - 2 300 sztuk;
i) worek foliowy o pojemności 110 litrów z folii LDPE i/lub HDPE, wymiary 700mm x 1150mm, kolor czarny w ilości 80 000 sztuk;
2) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zobowiązany będzie do przedłożenia dla Zamawiającego do zatwierdzenia projektu nadruku na poszczególne asortymenty worków zgodnie ze wzorem określonym w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ). Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia uwag Zamawiającego co do przedłożonego projektu nadruku.
3) Wykonawca zobowiązany będzie wraz z każdorazową dostawą do przedłożenia Zamawiającemu aktualnego atestu higienicznego PZH dotyczącego materiału z jakiego wykonany będzie przedmiot zamówienia (polietylen, LDPE, HDPE).
4) Wykonawca na każde wezwanie zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu wyników badań na sumę stężeń ołowiu, kadmu, rtęci i chromu (VI) zgodnych z wymaganiami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94//62/EC z dnia 20.12.1994r. Ustawy z dnia 13.06.2013r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21.01.2015r. w sprawie sposobu ustalania sumy zawartości ołowiu, kadmu, rtęci i chromu sześciowartościowego w opakowaniach.
5) Zamawiający zastrzega mechanizm kontroli otrzymanych worków, zgodnie z którym worki wskazane w pkt. 1,2,3,4,5,6,7,9 Opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ) będą badane na wytrzymałość poprzez napełnienie ich piaskiem o wadze 30kg i uniesieniu ich na wysokość 1m na czas 20 sekund. Zamawiający z otrzymanej dostawy worków, sprawdzi losowo minimum 10 szt. worków pod względem wytrzymałości. W przypadku, gdy testowane worki nie spełnią powyższych wymogów, będzie to podstawą do odesłania / nie przyjęcia całej dostawy.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 743206,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 925812,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 743206,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sipeko Group Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409
7.3.4) Miejscowość: Makowisko 162, Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 743206,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.22.2025. Sukcesywne dostawy specjalistycznego asortymentu stosowanego w chirurgii ogólnej
- Remont nawierzchni drogi krajowej nr 29 od miejscowości Słubice do miejscowości Urad
- Świadczenie usług cateringowych w 2025 r. na potrzeby Departamentu Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
- Termomodernizacja budynków WOSiR Drzonków w połączeniu z budową hybrydowych źródeł energii odnawialnej oraz inteligentnym systemem zarządzania energią
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Remont dachu w budynku przy ul. Dworcowej 23 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości.
- dostawa worków na śmieci
- Zakup środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.