Og³oszenie z dnia 2025-02-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00665009/01 - Og³oszenie z dnia 2024-12-19
- 2025/BZP 00010717/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
EOP.332.45.24 Dostawa materia³ów medycznych i ¶rodków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Poleska 89
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5fa43df-225c-4bc4-9e03-73a1452af1511.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
EOP.332.45.24 Dostawa materia³ów medycznych i ¶rodków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5fa43df-225c-4bc4-9e03-73a1452af151
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00098890
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00569882/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.9 Dostawa materia³ów jednorazowego u¿ytku: materia³ów medycznych i ¶rodków dezynfekcyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00665009
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EOP.332.45.24
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 301437,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1: Przedmiotem zamówienia w Czê¶ci 1 s± sukcesywne dostawy materia³ów medycznych w ilo¶ciach i rodzaju okre¶lonych w Za³±czniku nr 3 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz cenowy m.in.: zestaw prodowy.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9925,80 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2: Przedmiotem zamówienia w Czê¶ci 2 s± sukcesywne dostawy materia³ów medycznych w ilo¶ciach i rodzaju okre¶lonych w Za³±czniku nr 3 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz cenowy m.in.: zestaw do konikotomii, rurki krtaniowe.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 70182,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3: Przedmiotem zamówienia w Czê¶ci 3 s± sukcesywne dostawy materia³ów medycznych w ilo¶ciach i rodzaju okre¶lonych w Za³±czniku nr 3 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz cenowy m.in.: przed³u¿acz do pomp, stabilizator rurki intubacyjnej, worek (kaczka) na mocz, pojemniki na odpady medyczne, zestaw do centralnego wk³ucia, basen papierowy, miska nerkowata, podk³ady ch³onne, cewnik typu "Foleya", worki na mocz, elektrody samoprzylepne EKG dla dzieci, doros³ych i noworodków, zg³êbniki ¿o³±dkowe, kleszczyki Magilla, opaska uciskowa automatyczna, zestaw do drena¿u op³ucnej, pokrowce na nosze i na koce, atomizer donosowy, opatrunek wentylowy i stazy jednorazowe.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33194100-7 - Urz±dzenia i przyrz±dy do infuzji
33141640-8 - Dreny
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia p³ynów ustrojowych, dreny i zestawy
33141615-4 - Pojemniki na mocz
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 81237,35 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4: Przedmiotem zamówienia w Czê¶ci 4 s± sukcesywne dostawy materia³ów medycznych w ilo¶ciach i rodzaju okre¶lonych w Za³±czniku nr 3 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz cenowy m.in.: ig³y jednorazowe, ig³y typu "Neoflon", ig³y typu "Motylek", strzykawki, opatrunek w³ókninowy, kaniule i kranik trójdro¿ny.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141320-9 - Ig³y medyczne
33141310-6 - Strzykawki
33141220-8 - Kaniula
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 80820,50 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5: Przedmiotem zamówienia w Czê¶ci 5 s± sukcesywne dostawy materia³ów medycznych w ilo¶ciach i rodzaju okre¶lonych w Za³±czniku nr 3 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz cenowy m.in.: maski do tlenu, cewniki do podawania tlenu dla dla doros³ych, dzieci i noworodków, strzykawki typu "Janeta" i bursztynowa, koñcówki do kapnometrów,dreny do tlenu.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33171110-3 - Maski do anestezji
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141640-8 - Dreny
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12865,20 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6: Przedmiotem zamówienia w Czê¶ci 6 s± sukcesywne dostawy materia³ów medycznych w ilo¶ciach i rodzaju okre¶lonych w Za³±czniku nr 3 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz cenowy m.in.: preparat do szybkiej dezynfekcji, naturalny enzymatyczny preparat do manualnego mycia, preparat w postaci szybkoschn±cej pianki, alkoholowy preparat w postaci ¿elu i chusteczki do dezynfekcji.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 41456,28 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7: Przedmiotem zamówienia w Czê¶ci 7 s± sukcesywne dostawy materia³ów medycznych w ilo¶ciach i rodzaju okre¶lonych w Za³±czniku nr 3 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Formularz cenowy m.in.: Papier do defibrylatora Corpuls 3 i Lifepak 12/15.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8942,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 11009,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11009,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabrze
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 11009,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W Czê¶ci 2 wp³ynê³a 1 oferta:
Oferta nr 3/24 z³o¿ona przez firmê Paramedica Polska Sp. z o.o. Sp.k., ul. Farbiarska 47, 02-862 Warszawa – w toku badania ofert ofercie przyznano 70 pkt (60 pkt w kryterium cena, 10 pkt w kryterium zaoferowany czas dostawy) na 100 mo¿liwych do otrzymania w nastêpuj±cych kryteriach:
CENA OFERTOWA – 60 %
ZAOFEROWANY CZAS DOSTAWY – 40%
Zamawiaj±cy na podstawie art. 260 ust. 1 informuje o uniewa¿nieniu postêpowania w Czê¶ci 2.
Uzasadnienie:
Podstaw± uniewa¿nienia postêpowania w Czê¶ci 2 jest art. 255 ust. 3 Pzp gdy¿ „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, na sfinansowanie zamówienia zamierza³ przeznaczyæ kwotê 75 796,56 z³. Zamawiaj±cy udostêpni³ powy¿sz± informacjê na stronie internetowej prowadzonego postêpowania (e-Zamówienia oraz www.pogotowie.bialystok.pl) przed otwarciem ofert, które mia³o miejsce w dniu 15 stycznia 2025r. o godzinie 10:00. W niniejszym postêpowaniu wp³ynê³a 1 oferta, która opiewa na kwotê 106 455,60 z³ i przewy¿sza ona ¶rodki jakie Zamawiaj±cy przeznaczy³ na sfinansowanie zamówienia. W tej sytuacji Zamawiaj±cy ma prawo uniewa¿niæ postêpowanie bez wcze¶niejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdy¿ wykonywanie dalszych czynno¶ci jest niezasadne.
W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia w Czê¶ci 2.
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 88907,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 88907,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88907,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 88907,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 80937,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 100516,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80937,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 80937,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 13437,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14644,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13437,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sinmed
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312665250
7.3.4) Miejscowo¶æ: Przyszowice
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 13437,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 42173,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 42173,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42173,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bielany Wroc³awskie
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 42173,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5702,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5702,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5702,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zabrze
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 5702,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- DOSTAWA OPAKOWAÑ I TESTÓW DO STERYLIZACJI
- Rozbudowa ekspozycji Epi-Centrum Nauki o nowe stanowiska edukacyjne w Bia³ostockim Parku Naukowo-Technologicznym - dostawa symulatora skoków spadochronowych
- Dostawa wyposa¿enia teleinformatycznego i ¶rodków do konserwacji sprzêtu ³±czno¶ci
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy realizowane na rzecz ¿o³nierzy i pracowników wojska w £om¿y.
- Przebudowa terenu rekreacyjnego na osiedlu Le¶na Dolina (boisko przy ul. Jana Paw³a II) w zakresie wymiany siatki ochronnej na now± oraz wymiany o¶wietlenia i kamer dozoruj±cych.
- ¦wiadczenie us³ug hotelarskich na potrzeby Bia³ostockiego O¶rodka Kultury w 2025 roku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu.
- Dostawa jednorazowego sprzêtu medycznego, materia³ów opatrunkowych, rêkawic i opatrunków specjalistycznych
- Dostawa materia³ów opatrunkowych i rêkawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów naczyniowych (ZP-49/2025)
- Dostawa materia³ów medycznych i sprzêtu jednorazowego dla Zespo³u Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 czê¶ci.
- Na dostawê ob³o¿eñ, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby G³ogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.