Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060951/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099091 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynków i terenów administrowanych
i zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. w Tczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Tczewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192217265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kołłątaja 9
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 11 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs.tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.tczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ttbs_tczew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynków i terenów administrowanychi zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. w Tczewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a85089b-b884-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060951/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 554236,22 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I/Obszar I/ - Stare Miasto / Śródmieście- tereny wewnętrzne nieruchomości w budynkach: 1.042,40 m2
- tereny zewnętrzne: utwardzone – 3.360 m2, nieutwardzone – 1.890 m2
zamówienia obejmuje usługi sprzątania w zakresie:
a) powierzchni wewnętrznych nieruchomości: klatek schodowych (schodów, spoczników), korytarzy, ciągów komunikacyjnych,
b) terenów zewnętrznych należących do danej nieruchomości, tj. chodników, ciągów komunikacyjnych, terenów zielonych w zakresie:
- sprzątania (zamiatania, grabienia, usuwania nieczystości, odśnieżania, itp.,),
- koszenia traw (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania krzewów i żywopłotów (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania drzew (w tym bieżąca utylizacja).
Szczegółowy zakres czynności został określony w załączniku nr 1 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 103966,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II /Obszar II/ - Czyżykowo / Zatorze- tereny wewnętrzne nieruchomości w budynkach: 2.405,78 m2
- tereny zewnętrzne: utwardzone – 7.407 m2, nieutwardzone – 15.622 m
zamówienie obejmuje usługi sprzątania w zakresie:
a) powierzchni wewnętrznych nieruchomości: klatek schodowych (schodów, spoczników), korytarzy, ciągów komunikacyjnych,
b) terenów zewnętrznych należących do danej nieruchomości, tj. chodników, ciągów komunikacyjnych, terenów zielonych w zakresie:
- sprzątania (zamiatania, grabienia, usuwania nieczystości, odśnieżania, itp.,),
- koszenia traw (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania krzewów i żywopłotów (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania drzew (w tym bieżąca utylizacja).
Szczegółowy zakres czynności został określony w załączniku nr 1 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 177152,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III /Obszar III/ - Suchostrzygi- tereny wewnętrzne nieruchomości w budynkach: 2.508,79 m2
- tereny zewnętrzne: utwardzone – 4.572 m2, nieutwardzone – 14.873 m2
zamówienie obejmuje usługi sprzątania w zakresie:
a) powierzchni wewnętrznych nieruchomości: klatek schodowych (schodów, spoczników), korytarzy, ciągów komunikacyjnych,
b) terenów zewnętrznych należących do danej nieruchomości, tj. chodników, ciągów komunikacyjnych, terenów zielonych w zakresie:
- sprzątania (zamiatania, grabienia, usuwania nieczystości, odśnieżania, itp.,),
- koszenia traw (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania krzewów i żywopłotów (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania drzew (w tym bieżąca utylizacja).
Szczegółowy zakres czynności został określony w załączniku nr 1 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 135070,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV /Obszar IV/ - biura / pomieszcz. użyteczn. publicznej- tereny wewnętrzne nieruchomości w budynkach: 1.107,76 m2
- tereny zewnętrzne: utwardzone – 1.590 m2, nieutwardzone – 850 m2
zamówienie obejmuje usługi sprzątania w zakresie:
a) powierzchni wewnętrznych nieruchomości: klatek schodowych (schodów, spoczników), korytarzy, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń biurowych
b) terenów zewnętrznych należących do danej nieruchomości, tj. chodników, ciągów komunikacyjnych, terenów zielonych w zakresie:
- sprzątania (zamiatania, grabienia, usuwania nieczystości, odśnieżania, itp.,),
- koszenia traw (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania krzewów i żywopłotów (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania drzew (w tym bieżąca utylizacja).
Szczegółowy zakres czynności został określony w załączniku nr 1 do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 138046,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87337,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171416,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87337,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Pettke MASTER-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932195312
7.3.3) Ulica: Stanisławie 32
7.3.4) Miejscowość: Lubiszewo Tczewskie
7.3.5) Kod pocztowy: 83-112
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87337,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173783,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405182,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173783,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Pettke MASTER-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932195312
7.3.3) Ulica: Stanisławie 32
7.3.4) Miejscowość: Lubiszewo Tczewskie
7.3.5) Kod pocztowy: 83-112
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173783,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142319,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367796,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142319,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Pettke MASTER-BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932195312
7.3.3) Ulica: Stanisławie 32
7.3.4) Miejscowość: Lubiszewo Tczewskie
7.3.5) Kod pocztowy: 83-112
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142319,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166780,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196978,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166780,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRIMUS" Jacek Bartlewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860010325
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 56A
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166780,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni Szkoły Podstawowej nr 7 w Tczewie
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu wewnętrznego w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Tczewie.
- "Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych".
- Zakup fabrycznie nowego samochodu dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Tczewie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Tczew
- Prowadzenie konserwacji i eksploatacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tczewa będącego własnością Gminy Miejskiej Tczew
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.