eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewUsługi sprzątania i utrzymania w czystości budynków i terenów administrowanych i zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. w Tczewie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099091 z dnia 2021-06-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynków i terenów administrowanych
i zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. w Tczewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Tczewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192217265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kołłątaja 9

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 11 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.tczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ttbs_tczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi sprzątania i utrzymania w czystości budynków i terenów administrowanych
i zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. w Tczewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a85089b-b884-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060951/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 554236,22 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I/Obszar I/ - Stare Miasto / Śródmieście
- tereny wewnętrzne nieruchomości w budynkach: 1.042,40 m2
- tereny zewnętrzne: utwardzone – 3.360 m2, nieutwardzone – 1.890 m2
zamówienia obejmuje usługi sprzątania w zakresie:
a) powierzchni wewnętrznych nieruchomości: klatek schodowych (schodów, spoczników), korytarzy, ciągów komunikacyjnych,
b) terenów zewnętrznych należących do danej nieruchomości, tj. chodników, ciągów komunikacyjnych, terenów zielonych w zakresie:
- sprzątania (zamiatania, grabienia, usuwania nieczystości, odśnieżania, itp.,),
- koszenia traw (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania krzewów i żywopłotów (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania drzew (w tym bieżąca utylizacja).
Szczegółowy zakres czynności został określony w załączniku nr 1 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 103966,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II /Obszar II/ - Czyżykowo / Zatorze
- tereny wewnętrzne nieruchomości w budynkach: 2.405,78 m2
- tereny zewnętrzne: utwardzone – 7.407 m2, nieutwardzone – 15.622 m
zamówienie obejmuje usługi sprzątania w zakresie:
a) powierzchni wewnętrznych nieruchomości: klatek schodowych (schodów, spoczników), korytarzy, ciągów komunikacyjnych,
b) terenów zewnętrznych należących do danej nieruchomości, tj. chodników, ciągów komunikacyjnych, terenów zielonych w zakresie:
- sprzątania (zamiatania, grabienia, usuwania nieczystości, odśnieżania, itp.,),
- koszenia traw (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania krzewów i żywopłotów (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania drzew (w tym bieżąca utylizacja).
Szczegółowy zakres czynności został określony w załączniku nr 1 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 177152,17 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III /Obszar III/ - Suchostrzygi
- tereny wewnętrzne nieruchomości w budynkach: 2.508,79 m2
- tereny zewnętrzne: utwardzone – 4.572 m2, nieutwardzone – 14.873 m2
zamówienie obejmuje usługi sprzątania w zakresie:
a) powierzchni wewnętrznych nieruchomości: klatek schodowych (schodów, spoczników), korytarzy, ciągów komunikacyjnych,
b) terenów zewnętrznych należących do danej nieruchomości, tj. chodników, ciągów komunikacyjnych, terenów zielonych w zakresie:
- sprzątania (zamiatania, grabienia, usuwania nieczystości, odśnieżania, itp.,),
- koszenia traw (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania krzewów i żywopłotów (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania drzew (w tym bieżąca utylizacja).
Szczegółowy zakres czynności został określony w załączniku nr 1 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 135070,55 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV /Obszar IV/ - biura / pomieszcz. użyteczn. publicznej
- tereny wewnętrzne nieruchomości w budynkach: 1.107,76 m2
- tereny zewnętrzne: utwardzone – 1.590 m2, nieutwardzone – 850 m2
zamówienie obejmuje usługi sprzątania w zakresie:
a) powierzchni wewnętrznych nieruchomości: klatek schodowych (schodów, spoczników), korytarzy, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń biurowych
b) terenów zewnętrznych należących do danej nieruchomości, tj. chodników, ciągów komunikacyjnych, terenów zielonych w zakresie:
- sprzątania (zamiatania, grabienia, usuwania nieczystości, odśnieżania, itp.,),
- koszenia traw (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania krzewów i żywopłotów (w tym bieżąca utylizacja),
- przycinania drzew (w tym bieżąca utylizacja).
Szczegółowy zakres czynności został określony w załączniku nr 1 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.5.5.) Wartość części: 138046,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87337,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171416,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87337,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Pettke MASTER-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932195312

7.3.3) Ulica: Stanisławie 32

7.3.4) Miejscowość: Lubiszewo Tczewskie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87337,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173783,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405182,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173783,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Pettke MASTER-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932195312

7.3.3) Ulica: Stanisławie 32

7.3.4) Miejscowość: Lubiszewo Tczewskie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173783,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142319,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367796,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142319,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Pettke MASTER-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932195312

7.3.3) Ulica: Stanisławie 32

7.3.4) Miejscowość: Lubiszewo Tczewskie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142319,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166780,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196978,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166780,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRIMUS" Jacek Bartlewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860010325

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 56A

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166780,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

2021-06-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.