Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00054836/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów ciężarowych, autobusów i traktorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://32blt.wp.mil.pl/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów ciężarowych, autobusów i traktorów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-302abfe4-8b13-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054836/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/TP2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 516260,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 229336,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32 BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu.2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
a. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
b. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
c. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
3. W przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy:
a. Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie odpowiedzialności 32 BLT
tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski)
b. Jeśli wystąpi taka konieczność, Wykonawca odholuje unieruchomiony pojazd (z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych,
wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów,
wykonywanie bieżących konserwacji,
wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych,
wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
i inne
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 46060,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32 BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu.2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
a. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
b. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
c. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
3. W przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy:
a. Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie odpowiedzialności 32 BLT
tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski)
b. Jeśli wystąpi taka konieczność, Wykonawca odholuje unieruchomiony pojazd (z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
wykonywanie niezbędnej obsługi
wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych,
wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów,
wykonywanie bieżących konserwacji,
wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych,
wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
i inne
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 19861,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32 BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu.2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
a. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
b. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
c. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
3. W przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy:
a. Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie odpowiedzialności 32 BLT
tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski)
b. Jeśli wystąpi taka konieczność, Wykonawca odholuje unieruchomiony pojazd (z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych,
wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów,
wykonywanie bieżących konserwacji,
wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych,
wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
i inne
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32 BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu.2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
a. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
b. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
c. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
3. W przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy:
a. Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie odpowiedzialności 32 BLT
tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski)
b. Jeśli wystąpi taka konieczność, Wykonawca odholuje unieruchomiony pojazd (z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego.
Zakres przedmiotu zamówienia:
wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych,
wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów,
wykonywanie bieżących konserwacji,
wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych,
wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
i inne
4.5.3.) Główny kod CPV: 50113000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów
4.5.5.) Wartość części: 41463,41 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32 BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu.2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
a. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
b. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
c. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
3. W przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy:
a. Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie odpowiedzialności 32 BLT
tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski)
b. Jeśli wystąpi taka konieczność, Wykonawca odholuje unieruchomiony pojazd (z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych będących w dyspozycji 32 BLT i w jednostkach będących na zaopatrzeniu.
2. Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
a. okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z książką przeglądów serwisowych,
b. naprawy wynikające z przeglądów technicznych,
c. pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów.
3. W przypadku awarii pojazdu uniemożliwiającej dojazd uszkodzonego pojazdu do stacji obsługi serwisowej pojazdów Wykonawcy:
a. Wykonawca zobowiązany jest skierować grupę serwisową we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie odpowiedzialności 32 BLT
tj. na terenie 9 powiatów woj. łódzkiego (bełchatowski, łaski, pabianicki, pajęczański, poddębicki, sieradzki, wieluński, wieruszowski, zduńskowolski)
b. Jeśli wystąpi taka konieczność, Wykonawca odholuje unieruchomiony pojazd (z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego.
i inne
4.5.3.) Główny kod CPV: 50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca zrezygnował z podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca zrezygnował z podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WMW AUTOMOTIVE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292708027
7.3.3) Ulica: RATAJSKA 11B
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 91-231
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie posiada odpowiedniej ilości środków na sfinansowanie zamówienia w cenie zaoferowanej przez Wykonawcę.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118,08 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość zamówienia = 130 000,00 zł brutto =
Zamówienie podstawowe = 80 000,00 zł brutto,
+
Zamówienie w ramach prawa opcji = 50 000,00 zł brutto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy pogwarancyjne i naprawy samochodów osobowych oraz ciężarowych o DMC do 3,5 t, użytkowanych przez MZDW w Warszawie w podziale na 10 części - nr postępowania 290/24
- Naprawa pojazdów w roku 2025 dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym
- "Przeglądy okresowe oraz bieżące naprawy i serwis ogumienia w pojazdach użytkowanych przez ŚZDW w Kielcach i Rejony Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Staszowie"
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
- DOSTAWA 69 SZTUK NOWYCH AUTOBUSÓW WRAZ Z UDZIELENIEM AUTORYZACJI STACJI ASO I ZAPEWNIENIEM SERWISU GWARANCYJNEGO DOSTARCZONYCH AUTOBUSÓW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.