Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048783/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00055215/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099160 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Budowa nowej siedziby Posterunku Policji w Prochowicach przy ul. T. Kościuszki w systemie modułów 3D w trybie zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 871 39 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Budowa nowej siedziby Posterunku Policji w Prochowicach przy ul. T. Kościuszki w systemie modułów 3D w trybie zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59c11e4b-af1e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003065/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa nowej siedziby PP w Prochowicach w systemie modułów 3 D w trybie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048783/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PU-2380-026-039-024/2021/MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1652076,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym decyzji pozwolenia na budowę, pełnienie nadzoru autorskiego oraz realizację robót budowlanych.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Sposób wykonania zamówienia – wymagania dotyczące dokumentacji projektowej oraz założenia dotyczące wykonania robót budowlanych Zamawiający opisał w PFU – załącznik nr 9 do SWZ oraz PPU – załącznik nr 2 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia Zamawiający opisał w załączniku nr 2 do SWZ tj. PPU (Projektowane postanowienia umowy).
3. Podstawowym założeniem planowanej inwestycji jest budowa w systemie modułów 3D dwóch parterowych budynków z przeznaczeniem na funkcję budynku administracyjnego Posterunku Policji i garażu z magazynem wraz z zagospodarowaniem terenu na działce numer 76/3 przy ul. T. Kościuszki
w Prochowicach
Przedmiotowe zadanie obejmuje m.in.:
• wykonanie prac przedprojektowych, w tym: koncepcji i wizualizacji oraz opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu wykonawczego wielobranżowego, sporządzenie szczegółowych przedmiarów robót i szczegółowych kosztorysów inwestorskich tj. kompletnej
i skoordynowanej międzybranżowo dokumentacji wykonawczej dotyczącej przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego, jak i uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę dla inwestycji;
• wykonanie wielobranżowych robót budowlanych polegających na wzniesieniu nowych obiektów kubaturowych posterunku (budynek posterunku oraz budynek garażowo-magazynowy) w tym wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych oraz zagospodarowania terenu;
• dostawa i montaż elementów wyposażenia technologicznego jak i pierwszego wyposażenia, wskazanych w dalszej części PFU bez umeblowania;
• wykonanie wszelkich wymaganych prób i odbiorów obiektów oraz instalacji wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w/w obiektów.
4.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
4.1.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia na etapie wykonywania robót budowlanych, w tym operatorów sprzętu, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub na podstawie analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG. Wyłączeniu podlegają osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) oraz osób wykonujących czynności pomiarów i uruchomienia urządzeń i instalacji, dostaw towarów, usług transportu załadunku i rozładunku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216111-5 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3470029,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3980000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3470029,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Climatic Sp. z o o Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015224140
7.3.3) Ulica: ul. Żytnia 6
7.3.4) Miejscowość: Reguły, Michałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-816
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót budowlanych, część robót instalacyjnych, transport modułów. Nazwa podwykonawcy nie jest znana.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CLIMATIC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CLIMATIC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3470029,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NAWILŻACZY POWIETRZA DLA SOI JASTRZĘBIE (3 ZADANIA)
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek na podstawie umowy ramowej
- Dostawa środków do dezynfekcji, formaliny, wapna sodowanego
- "Usługa wsparcia dla oprogramowania Kaseya VSA."
- TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 21 WE WROCŁAWIU
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie".
- Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie i rozwój Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w ramach struktury 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie - część badawcza"
- Wykonanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stworzenie nowoczesnej przestrzeni eko-turystycznej w Rzeczycy".
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PN. ZAGOSPODAROWANIE TERENU PARKU EUROPEJSKIEGO W ZŁOTOWIE
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę rozbudowy gminnej oczyszczalni ścieków w Kozłowie Biskupim na podstawie wykonanego PFU
- U/14/2025 Opracowanie projektu technicznego dla przebudowy stacji elektroenergetycznej WSP-1/OPC 20352
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.