eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogardPe³nienie funkcji in¿yniera kontraktu w ramach inwestycji pn.: "Przebudowa ul. Klonowej w Bia³ogardzie"



Og³oszenie z dnia 2024-02-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Pe³nienie funkcji in¿yniera kontraktu w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa ul. Klonowej w Bia³ogardzie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO BIA£OGARD - URZ¡D MIASTA BIA£OGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 943579100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialogard.info

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pe³nienie funkcji in¿yniera kontraktu w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa ul. Klonowej w Bia³ogardzie”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-95f57996-c58c-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00099260

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00042671/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.6 Pe³nienie funkcji in¿yniera kontraktu w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa ul. Klonowej w Bia³ogardzie”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95f57996-c58c-11ee-a84d-d63fc4d19e65

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
um.zamowienia.publiczne@bialogard.info (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. 2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 3. Przegl±danie i pobieranie
publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych. 5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. 6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 7. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym
pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. 8. Komunikacja w
postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji
dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w
szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do
przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z
wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Pozosta³e informacje znajduj± siê w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y w Rozdziale XXXV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y w Rozdziale XXXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga pe³nienia funkcji in¿yniera kontraktu w ramach zadania dotycz±cego przebudowy ul. Klonowej w Bia³ogardzie, obejmuj±ca ¶wiadczenie us³ug zwi±zanych z zarz±dzaniem, koordynowaniem, rozliczaniem, kontrol± i nadzorem nad realizacj± inwestycji. Roboty budowalne, które podlegaæ bêd± nadzorowi in¿yniera kontraktu obejmuj± wykonanie przebudowy dwóch odcinków drogowych: od skrzy¿owania z ul. Dworcow± do skrzy¿owania z ul. S±dow± (ok. 294 mb.) oraz od skrzy¿owania z ul. Dworcow± do skrzy¿owania z ul. Krótk± (ok. 135 mb.):
a) Bran¿a drogowa: rozbiórkê istniej±cych nawierzchni i wykonanie przebudowy jezdni (o nawierzchni z betonu asfaltowego z nawi±zaniem do istniej±cych dróg poprzecznych), chodników, zjazdów indywidualnych i publicznych (o nawierzchni z kostki betonowej) oraz innych powierzchni utwardzonych (o nawierzchni z betonowych p³yt a¿urowych);
b) Bran¿a sanitarna: demonta¿ istniej±cego kolektora kanalizacji deszczowej oraz budowê nowej sieci kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wód opadowych poprzez wpusty uliczne przy krawêdzi jezdni wraz z regulacj± istniej±cych urz±dzeñ infrastruktury technicznej do rzêdnych projektowanych nawierzchni;
c) Bran¿a instalacyjno-in¿ynieryjna: budowê kana³u technologicznego oraz demonta¿ istniej±cej oraz wykonanie nowej sieci instalacji o¶wietlenia drogowego (wraz z realizacj± wszelkich prac niezbêdnych do zapewnienia sprawno¶ci istniej±cych instalacji zgodnie z uzgodnieniami z gestorem sieci;
d) Sporz±dzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych oraz wprowadzenie docelowej organizacji ruchu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Us³ugi zarz±dzania budow±

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach obliczona zostanie w nastêpuj±cy sposób:

1.1 Kryterium – Cena (C):
Ocena punktowa w kryterium “Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcê w ofercie i przeliczona wed³ug wzoru opisanego poni¿ej:

C = Cena najni¿sza/Cena oferty ocenianej × 60 pkt

1.2 Kryterium – Do¶wiadczenie zawodowe In¿yniera Rezydenta / In¿yniera Kontraktu (IK)
Zamawiaj±cy przyzna punkty za wykazanie dodatkowego do¶wiadczenia In¿yniera Rezydenta / In¿yniera Kontraktu (poza wymaganym w warunku, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1.4 ppkt 2 w pe³nieniu ww. funkcji przy realizacji:
a) dwóch robót o warto¶ci co najmniej 1 500 000 z³ brutto – 5 pkt;
b) trzech robót o warto¶ci co najmniej 1 500 000 z³ brutto – 10 pkt,
c) czterech robót o warto¶ci co najmniej 1 500 000 z³ brutto – 15 pkt,
d) piêciu (lub wiêcej) robót o warto¶ci co najmniej 1 500 000 z³ brutto – 20 pkt.

1.3 Kryterium - Do¶wiadczenie zawodowe Inspektora Nadzoru bran¿y drogowej (IN1)
Zamawiaj±cy przyzna punkty za wykazanie dodatkowego do¶wiadczenia Inspektora Nadzoru bran¿y drogowej (poza wymaganym w warunku, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt 1.4 ppkt 2) w pe³nieniu ww. funkcji przy realizacji:
a) dwóch robót o warto¶ci co najmniej 1 500 000 z³ brutto – 5 pkt,
b) trzech robót (lub wiêcej) o warto¶ci co najmniej 1 500 000 z³ brutto – 10 pkt.
2. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
L = C + IK + IN1
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
IK – punkty uzyskane w kryterium „Do¶wiadczenie zawodowe In¿yniera Rezydenta / In¿yniera Kontraktu”,
IN1 – punkty uzyskane w kryterium „Do¶wiadczenie zawodowe Inspektora Nadzoru bran¿y drogowej”,
IN2 – punkty uzyskane w kryterium „Do¶wiadczenie zawodowe Inspektora Nadzoru bran¿y instalacji i sieci sanitarnych”.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
6. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru zgodnie z art. 248 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe In¿yniera Rezydenta / In¿yniera Kontraktu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe Inspektora Nadzoru bran¿y drogowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1 zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie.
1.2 uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie.
1.4 zdolno¶ci techniczne lub zawodowej
1) Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na pe³nieniu co najmniej jednej z funkcji: inspektora nadzoru inwestorskiego, in¿yniera kontraktu, kierownika zespo³u inwestora zastêpczego, obejmuj±c± pe³nienie funkcji nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych dotycz±cych budowy lub przebudowy drogi o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 1 500 000 z³ brutto (zamawiaj±cy dopuszcza, aby ww. inwestycja by³a prowadzona w formule "wybuduj" lub "zaprojektuj i wybuduj").
2) Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje
lub bêdzie dysponowa³ osobami, skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±cymi nastêpuj±ce kwalifikacje:
a) Kierownik Zespo³u – In¿ynier Kontraktu (In¿ynier Rezydent):
 wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
 minimum 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe, w tym w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej o warto¶ci 1 500 000 z³ brutto.
b) Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót drogowych, posiadaj±cy:
 wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
 uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
 co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru w specjalno¶ci drogowej, w tym nad co najmniej jedn± robot± drogow± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 500 000 z³ brutto.
c) Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±cy:
 wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
 uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
 co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub inspektora nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych.
d) Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych, posiadaj±cy:
 wykszta³cenie wy¿sze techniczne,
 uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
 nie mniej ni¿ 5-letnie do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych.
Dopuszcza siê ³±czenie maksymalnie dwóch z w/w funkcji przez jedn± osobê, je¶li wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia i do¶wiadczenie. Dopuszcza siê ³±czenie funkcji In¿yniera Rezydenta z funkcj± jednego z wymienionych ekspertów kluczowych. W przypadku konieczno¶ci, In¿ynier Kontraktu zobowi±zany jest zapewniæ tak± liczbê ekspertów kluczowych, aby w danej chwili zagwarantowaæ sprawne i bezkolizyjne zarz±dzanie projektem oraz realizacjê zadania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni aktualnych na dzieñ z³o¿enia ¶rodków dowodowych, o którym mowa w niniejszym Rozdziale.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) za¶wiadczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w ust. 2 pkt 2, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 2 pkt 3 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia ¶rodków dowodowych, o którym mowa poni¿ej.
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Wype³niony i podpisany Formularz oferty – wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, które sk³ada Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy);
3) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (je¿eli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy polegaj±cych na: 1) zmianie terminu realizacji przedmiotu umowy,
2) zmianie wynagrodzenia, 3) zmianie sk³adu zespo³u, o którym mowa w § 3 ust. 3. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w przypadku: 1) wyd³u¿enia lub skrócenia czasu trwania robót budowlanych lub zmiany planowanego okresu realizacji robót budowlanych, 2) konieczno¶ci dostosowania do zmian w przepisach prawa dotycz±cych realizacji zadania.
3. Zmiana wynagrodzenia umownego bêdzie mo¿liwa w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug; warto¶æ netto wynagrodzenia nie ulega zmianie, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutt wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; wynagrodzenie wykonawcy ulegnie wówczas modyfikacji o warto¶æ zmiany ca³kowitego kosztu wykonawcy wynikaj±cego ze zmiany wynagrodzeñ o pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci minimalnej stawki za pracê albo do wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; wynagrodzenie wykonawcy ulegnie wówczas modyfikacji o warto¶æ zmiany ca³kowitego kosztu wykonawcy, jaki bêdzie on zobowi±zany ponie¶æ przy uwzglêdnieniu tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie;
4) przed³u¿enia terminu realizacji robót budowlanych o co najmniej 2 miesi±ce, wówczas wykonawcy bêdzie przys³ugiwa³o wynagrodzenie w wysoko¶ci proporcjonalnej do przed³u¿enia terminu realizacji umowy – w wysoko¶ci 4% wynagrodzenia umownego za ka¿dy miesi±c przed³u¿enia terminu realizacji umowy. 4. Zmiana wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od podpisania aneksu i bêdzie obejmowaæ wyrównanie za okres od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 1, 2 i 3, lecz nie wcze¶niej ni¿ od dnia z³o¿enia przez wykonawcê uzasadnionego wniosku, o którym mowa w ust. 7. 5. Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia za realizacjê przedmiotu umowy w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy. 6. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 5, zostanie dokonana zgodnie z poni¿szymi zasadami: 1) waloryzacja wynagrodzenia bêdzie odbywaæ siê w oparciu o wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ustalany przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego i og³aszanego w Dzienniku Urzêdowym RP „Monitor Polski”, 2) ka¿da Strona mo¿e wyst±piæ z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, je¿eli z komunikatów prezesa GUS wynikaæ bêdzie wzrost/spadek cen za miesi±c, w którym up³ywa 6 miesiêcy od dnia, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, w porównaniu z miesi±cem, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, wynosi co najmniej (+/-) 5%, 3) pierwsza waloryzacja mo¿e nast±piæ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia sk³adania ofert i bêdzie wyliczona jako ¶rednia arytmetyczna ze wska¼nika za okres poprzednich 6 miesiêcy; ka¿da kolejna waloryzacja mo¿e byæ dokonana po up³ywie 6 miesiêcy od poprzedniej i bêdzie wyliczona jako ¶rednia arytmetyczna z uwzglêdnieniem wska¼nika za okres, który up³yn±³ od poprzedniej waloryzacji, 4) wynagrodzenie bêdzie podlega³o waloryzacji maksymalnie do 5% wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1,
(...)
Pozosta³e informacje w §9 wzoru umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-22 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.