Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych i placu na terenie Gminy Gołcza w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołcza 80
1.5.2.) Miejscowość: Gołcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-075
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@golcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.golcza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych i placu na terenie Gminy Gołcza w roku 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a7dcfb3-7aea-40f9-b11b-cc164379681f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041168/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Gołcza
1.1.2 Modernizacja i przebudowa dróg gminnych asfaltowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/golcza3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/golcza
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ tj. informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie się komunikował z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, a także wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 21 SWZ tj. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 21 SWZ tj. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych, drogi w m. Mostek i Zawadka:
-Modernizacja powodująca ulepszenie parametrów techniczno–użytkowych drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Mostek nr ewidencyjny działki 440, 438 w km 0+400-0+650 i 1+064-1+264;
-Modernizacja powodująca ulepszenie parametrów techniczno–użytkowych drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Zawadka nr ewidencyjny działek 108 w km 0+000-0+303.
W ramach części 1 przewidziano do wykonania:
-droga w m. Mostek: roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie humusu), roboty ziemne (wykonanie koryta, wywóz kopaniny), podbudowa (wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych), nawierzchnie (wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych), roboty wykończeniowe i porządkowe (plantowanie terenu);
-droga w m. Zawadka: roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie humusu), roboty rozbiórkowe (cięcie piłą nawierzchni bitumicznej), roboty ziemne (wykonanie koryta), podbudowa (wykonanie podbudowy z kruszywa), nawierzchnie (wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych), roboty wykończeniowe i porządkowe (plantowanie poboczy).
Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo opisuje: Dokumentacja projektowa, Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 60 pkt,
Okres gwarancji i rękojmi – waga 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych, drogi m. Krępa, Gołcza, Rzeżuśnia:
-Modernizacja powodująca ulepszenie parametrów techniczno–użytkowych drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Krępa nr ewidencyjny działek 443, 592, 775 w km 0+000-0+495;
-Modernizacja powodująca ulepszenie parametrów techniczno–użytkowych drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Gołcza nr ewidencyjny działki 429 w km 0+263-0+589;
-Modernizacja powodująca ulepszenie parametrów techniczno–użytkowych drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Rzeżuśnia nr ewidencyjny działki 74 w km 0+000-0+500.
W ramach części 2 przewidziano do wykonania:
-droga w m. Krępa: roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie humusu, pielęgnacja drzew, wywóz karpiny), roboty rozbiórkowe (cięcie piłą nawierzchni bitumicznej, frezowanie nawierzchni asfaltowej), roboty ziemne (wykonanie koryta), podbudowa (wykonanie podbudowy z kruszywa), nawierzchnie (wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych), roboty wykończeniowe i porządkowe (plantowanie terenu, zabezpieczenie krawędzi jezdni kruszywem);
-droga w m. Gołcza: roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe), roboty ziemne (wykonanie koryta), podbudowa (wykonanie podbudowy z kruszywa), nawierzchnie (wykonanie nawierzchni z kruszywa), roboty wykończeniowe i porządkowe (plantowanie terenu);
-droga w m. Rzeżuśnia: roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe), roboty ziemne (wykonanie koryta), podbudowa (wykonanie podbudowy z kruszywa), nawierzchnie (wykonanie nawierzchni z kruszywa), roboty wykończeniowe i porządkowe (plantowanie terenu).
Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo opisuje: Dokumentacja projektowa, Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 60 pkt,
Okres gwarancji i rękojmi – waga 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych i placu, drogi i plac w m. Rzeżuśnia, Czaple Małe, Czaple Wielkie:
-Modernizacja powodująca ulepszenie parametrów techniczno–użytkowych drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Rzeżuśnia nr ewidencyjny działki 629 w km 0+016-0+144;
-Modernizacja powodująca ulepszenie parametrów techniczno–użytkowych drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Czaple Małe nr ewidencyjny działek 403, 410/2 w km 0+029-0+751;
-Modernizacja powodująca ulepszenie parametrów techniczno–użytkowych placu
w miejscowości Czaple Wielkie nr ewidencyjny działki 420/15.
W ramach części 3 przewidziano do wykonania:
-droga w m. Rzeżuśnia: roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie humusu), roboty rozbiórkowe (cięcie i frezowanie nawierzchni), roboty ziemne (wykonanie koryta), podbudowa (wykonanie podbudowy z kruszywa), nawierzchnie (wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych), roboty wykończeniowe i porządkowe (plantowanie terenu, zabezpieczenie krawędzi jezdni kruszywem);
-droga w m. Czaple Małe: roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe, usunięcie humusu, pielęgnacja drzew, wywóz kopaniny), roboty rozbiórkowe (cięcie i frezowanie nawierzchni), roboty ziemne (wykonanie koryta), podbudowa (wykonanie podbudowy z kruszywa), nawierzchnie (wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych), roboty wykończeniowe i porządkowe (plantowanie terenu, zabezpieczenie krawędzi jezdni kruszywem);
-plac w m. Czaple Wielkie (roboty ziemne, oczyszczenie istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych).
Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo opisuje: Dokumentacja projektowa, Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteriami oceny ofert:
Cena – waga 60 pkt,
Okres gwarancji i rękojmi – waga 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub odbudowie lub remoncie/modernizacji drogi o wartości robót nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
Pojęcie budowy, przebudowy, remontu należy definiować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo
budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).
Powyższy warunek dotyczy każdej części zamówienia.
2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła
funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności inżynieryjnej drogowej.
Powyższy warunek dotyczy każdej części zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w ust. 1. rozdz. 7 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale 5
ppkt 2.4.1 oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty,
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzających spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale 5 ppkt 2.4.2.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1)oświadczenie wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 1 pkt. 1 SWZ (stanowiące załącznik nr 7 do SWZ).
2)oświadczenie wymagane postanowieniami rozdz. 7 ust. 1 pkt. 2 SWZ (stanowiące załącznik nr 7a do SWZ).
3)odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby,
4)dokument potwierdzający wniesienie wadium;
5)oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem zapisów
rozdz. 9 ust. 4 i 5 SWZ,
6)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby, chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 3),
7)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
8)zobowiązanie innego podmiotu, o których mowa w rozdz. 5 ust. 7 SWZ, w przypadku, gdy wykonawca polega na
zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz
z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 3),
9)oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy
Pzp (stanowiący załącznik nr 9 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:dla części 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
dla części 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
dla części 3 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
Szczegóły dotyczące wadium zawiera Rozdział 9 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający w odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 455 Pzp oraz wskazanym w istotnych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/golcza
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-26 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI GOŁCZA
więcej: przetargi GOŁCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi do Labiryntu Błędne Skały zlokalizowanej na terenie Parku Narodowego Gór Stołowych Etap I "
- Modernizacja kompleksu Moje Boisko Orlik 2012 w Pniewach obejmująca wymianę nawierzchni trawiastej oraz modernizację boiska wielofunkcyjnego
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami, pompowniami ścieków w obrębach Lipno Wieś I oraz Okrąg gmina Lipno
- Zagospodarowanie terenu sportowego w Granowicach
- Budowa wraz z przebudową miejskiej infrastruktury drogowej wraz z niezbędną infrastrukturą, siecią wodociągową
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.