Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00502697/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
- 2022/BZP 00520382/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00024177/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00034136/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Ruszczy wraz z przebudową wentylacji mechanicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27
1.5.2.) Miejscowość: Połaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8650 305
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/6926691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Ruszczy wraz z przebudową wentylacji mechanicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b277aec-7de0-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000752/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja budynku ZPO Ruszcza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Osi 3 „Efektywna i zielona energia” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.258.2022.TIB-4
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8720621,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres prac budowlanych obejmuje:
• docieplenie: ścian zewnętrznych, stropu nad I piętrem budynku głównego, stropodachu w części łącznika budynku głównego z halą sportową, ściany wewnętrznej między strychem a częścią mieszkalną,
• wymianę: stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych,
• remont opaski odwadniającej wokół budynku,
• przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła dla kuchni, stołówki i hali sportowej, wraz z montażem konstrukcji wsporczych pod urządzenia,
• wykonanie instalacji elektrycznej dla potrzeb instalacji sanitarnych, instalacji: uziemienia, połączeń wyrównawczych i odgromowej,
• wymianę źródła ciepła na gruntową pompę ciepła z kolektorami pionowymi,
• wykonanie układu rozdzielczo-sterującego instalacji grzewczej i pompy ciepła,
• wymianę instalacji cwu, wody zimnej, cyrkulacji i hydrantowej,
• wymianę kanalizacji sanitarnej,
• montaż instalacji fotowoltaicznej z konstrukcją wsporczą.
2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
3. Załączone projekty - stanowią podstawę do oszacowania i wykonania robót.
4. Załączone zakresy rzeczowe robót - stanowią jedynie uzupełnienie w/w projektów.
5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, załącznik.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
7. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
Wymagania dodatkowe:
9. Zamawiający zaleca , aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do właściwej organizacji placu budowy, zastosuje wysokie ogrodzenie budowlane, we własnym zakresie i na własny koszt zabezpiecza wszelkie media, ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów , narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania dokumentów formalno-prawnych związanych z zakończeniem budowy, m.in. inwentaryzacji powykonawczej, świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, aprobaty i atesty na zbudowane materiały i sprzęt, wyniki prac geologicznych wraz z ich interpretacją, określeniem stopnia osiągniecia zamierzonego celu wraz z uzasadnieniem w formie dokumentacji sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 grudni 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących innych dokumentacji geologicznych które należy przekazać miejscowemu organowi administracji geologicznej. Wykonawca zapewni nadzór geologiczny wg. projektu.
12. Obowiązkiem wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków BHP, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji zadania.
13. Roboty prowadzone będą częściowo przy czynnym obiekcie szkoły, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac w sposób zapewniający bezpieczeństwo uczniom, pracownikom oraz osobom postronnym, będzie zobowiązany do współpracy z użytkownikiem budynku ZPO w Ruszczy. Zobowiązany będzie do etapowania prac tak aby zapewnić bezpieczne funkcjonowanie szkoły i prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający funkcjonowanie placówki oświatowej po uzgodnieniu z dyrektorem placówki i Zamawiającym.
14. Zdemontowane materiały z rozbiórki wykonawca zutylizuje na własny koszt z wyłączeniem zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej oraz elementów instalacji centralnego ogrzewania- wykonawca złoży je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do 10 km.
15. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
16. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min. 48 miesięcy, a max. 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6747249,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11788529,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6747249,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inare Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380364874
7.3.3) Ulica: Łabędzia 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-651
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych – podwykonawcy nieznani na etapie składania oferty
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6747249,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POŁANIEC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 764
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Połaniec
więcej: przetargi POŁANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.