Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027403/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
- 2021/BZP 00032147/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-14
- 2021/BZP 00039516/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
- 2021/BZP 00049579/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-10
- 2021/BZP 00058237/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099396 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie 28 działań animacyjnych włączających społeczności lokalne woj. zachodniopomorskiego w proces rewitalizacji w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330453619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-216
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94-341-63-30
1.5.8.) Numer faksu: 94-341-60-88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karrsa@karrsa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karrsa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
karrsa.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie 28 działań animacyjnych włączających społeczności lokalne woj. zachodniopomorskiego w proces rewitalizacji w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-039c2a8b-9171-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011934/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wdrożenie 28 działań animacyjnych włączających społeczności lokalne woj. zachodniopomorskiego w proces rewitalizacji w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027403/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/US/REWI/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1081589,73 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 489312,88 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Sport naszą pasją", w celu zwiększenia i poprawy jakości wydarzeń kulturalnych wpływających na aktywizację i integrację mieszkańców" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn."Salon poezji, muzyki i teatru jako centrum integracji międzypokoleniowej przy Miejskiej Bibliotece Publicznej w Bornem Sulinowie"
w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn."Z myślą o przyszłości - doposażenie świetlicy wiejskiej w Palczewicach"
w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17398,37 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn."Solidarność to podstawa w siatkówce - remontujemy boisko do piłki siatkowej w Barzowicach"
w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn."Wspólny wypoczynek na świeżym powietrzu – budowa małej architektury obok Domu Kultury w Darłowie"
w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn."Zakup wyposażenia na cele kulturalno-rekreacyjne w Gminnym Ośrodku Kultury i Sportu w Golczewie"
w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "CHODŹ NA BOISKO, INTERNET TO NIE WSZYSTKO" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17470,73 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Budowa boiska do piłki siatkowej jako droga do integracji społeczności lokalnej" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja terenu przy świetlicy wiejskiej w Karlinku - budowa boiska do koszykówki wraz z nasadzeniami drzew" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn."Budowa siłowni zewnętrznej w parku pomiędzy ul. Koszalińską a ul. Moniuszki" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Budowa w Bełcznej w Gminie Łobez małej infrastruktury rekreacyjny – wiaty biesiadnej" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Budowa w Poradzu w Gminie Łobez wiaty rekreacyjnej szansą na aktywizację społeczną mieszkańców" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Plac atrakcji przy Świetlicy Kultury w Malechowie" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Aktywni dla Sulechowa" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Ławeczka dla seniora" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Innowacja boiska do piłki nożnej poprzez budowę trybun sportowych oraz piłkochwytów w celu integracji społeczeństwa i zwiększenia bezpieczeństwa użytkowania obiektu sportowego" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Ogrodzenie i zagospodarowanie terenu przy Gminnym Ośrodku Kultury w Czarnogłowach" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Budowa wiaty rekreacyjnej w celu rozwoju usług społecznych, kulturalnych, oświatowych i sportowych w Siwkowicach w Gminie Resko" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Łagiewnikach w Gminie Resko" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja kościoła w Drozdowie połączona z piknikiem parafialnym" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Doposażenie sali wiejskiej w sprzęt na zabawy letnie" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Pamięć buduje tożsamość - renowacja kościółka w Smardzewie wraz z wydaniem kroniki" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "W krainie kraty różanego Rzyszczewa - poprawa estetyki przestrzeni wspólnej" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17452,03 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Rozbudowa placu zabaw w Sławoborzu" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "AK29 - klub młodzieżowy - remont" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "AK29 - klub młodzieżowy - wyposażenie" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Rozhuśtany plac zabaw - uśmiechem dzieci" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wdrożenie działania animacyjnego, służącego włączeniu społeczności lokalnej w proces rewitalizacji wraz z realizacją przedsięwzięcia inwestycyjnego połączonego z organizacją wydarzenia animacyjnego w oparciu o fiszkę przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Doposażenie Gminnego Centrum Kultury, Sportu, Turystyki i Rekreacji w Wolinie i Filii w Wisełce, w celu zwiększenia i poprawy jakości wydarzeń kulturalnych wpływających na aktywizację i integrację mieszkańców" w ramach projektu „Rewitalizacja szansą na aktywną integrację”.4.5.3.) Główny kod CPV: 85321000-5 - Administracyjne usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
4.5.5.) Wartość części: 17479,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Kultury Fizycznej Klub Piłkarski "Hubertus"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331033919
7.3.3) Ulica: Sportowa 8
7.3.4) Miejscowość: Biały Bór
7.3.5) Kod pocztowy: 78-452
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE KULTURY FIZYCZNEJ KLUB PIŁKARSKI "HUBERTUS"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE KULTURY FIZYCZNEJ KLUB PIŁKARSKI "HUBERTUS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejska Biblioteka Publiczna w Bornem Sulinowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320265386
7.3.3) Ulica: Szpitalna 1
7.3.4) Miejscowość: Borne Sulinowo
7.3.5) Kod pocztowy: 78-449
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W BORNEM SULINOWIE
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W BORNEM SULINOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Kuźnia Pomysłów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990660771
7.3.3) Ulica: Jeżyczki 37
7.3.4) Miejscowość: Jeżyczki
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE KUŹNIA POMYSŁÓW
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE KUŹNIA POMYSŁÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Kuźnia Pomysłów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990660771
7.3.3) Ulica: Jeżyczki 37
7.3.4) Miejscowość: Jeżyczki
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE KUŹNIA POMYSŁÓW
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE KUŹNIA POMYSŁÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Darłowski Ośrodek Kultury im. Leopolda Tyrmanda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691580901
7.3.3) Ulica: Morska 56
7.3.4) Miejscowość: Darłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARŁOWSKI OŚRODEK KULTURY im. LEOPOLDA TYRMANDA
jakie przetargi wygrała firma
DARŁOWSKI OŚRODEK KULTURY im. LEOPOLDA TYRMANDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Golczewie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9860238585
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 12
7.3.4) Miejscowość: Golczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-410
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNY OŚRODEK KULTURY I SPORTU W GOLCZEWIE
jakie przetargi wygrała firma
GMINNY OŚRODEK KULTURY I SPORTU W GOLCZEWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-15 do 2021-09-14Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z opinią prawną Urzędu Zamówień Publicznych pt. „Sposób postępowania z ofertą elektroniczną, z którą zamawiający nie jest w stanie się zapoznać” (Informator Urzędu Zamówień Publicznych nr 3/2019) po przeprowadzeniu czynności wyjaśniających Zamawiający uznał ofertę, której nie można było otworzyć z winy Wykonawcy, za ofertę niezłożoną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z opinią prawną Urzędu Zamówień Publicznych pt. „Sposób postępowania z ofertą elektroniczną, z którą zamawiający nie jest w stanie się zapoznać” (Informator Urzędu Zamówień Publicznych nr 3/2019) po przeprowadzeniu czynności wyjaśniających Zamawiający uznał ofertę, której nie można było otworzyć z winy Wykonawcy, za ofertę niezłożoną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z opinią prawną Urzędu Zamówień Publicznych pt. „Sposób postępowania z ofertą elektroniczną, z którą zamawiający nie jest w stanie się zapoznać” (Informator Urzędu Zamówień Publicznych nr 3/2019) po przeprowadzeniu czynności wyjaśniających Zamawiający uznał ofertę, której nie można było otworzyć z winy Wykonawcy, za ofertę niezłożoną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z opinią prawną Urzędu Zamówień Publicznych pt. „Sposób postępowania z ofertą elektroniczną, z którą zamawiający nie jest w stanie się zapoznać” (Informator Urzędu Zamówień Publicznych nr 3/2019) po przeprowadzeniu czynności wyjaśniających Zamawiający uznał ofertę, której nie można było otworzyć z winy Wykonawcy, za ofertę niezłożoną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lokalna Organizacja Turystyczna Powiatu Łobeskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321210565
7.3.3) Ulica: Kościuszki 3
7.3.4) Miejscowość: Łobez
7.3.5) Kod pocztowy: 72-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lokalna Organizacja Turystyczna Powiatu Łobeskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321210565
7.3.3) Ulica: Kościuszki 3
7.3.4) Miejscowość: Łobez
7.3.5) Kod pocztowy: 72-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ochotnicza Straż Pożarna w Malechowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990447830
7.3.3) Ulica: Malechowo 48
7.3.4) Miejscowość: Malechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-142
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ochotnicza Straż Pożarna w Malechowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 49904478000
7.3.3) Ulica: Malechowo 48
7.3.4) Miejscowość: Malechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-142
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21499,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21499,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21499,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FU Kajnet Justyna Grankowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571676692
7.3.3) Ulica: Zielona 1
7.3.4) Miejscowość: Resko
7.3.5) Kod pocztowy: 73-315
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA POWIATU ŁOBESKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA POWIATU ŁOBESKIEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21499,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmina Przybiernów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561002549
7.3.3) Ulica: Cisowa 3
7.3.4) Miejscowość: Przybiernów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA POWIATU ŁOBESKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA POWIATU ŁOBESKIEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-15 do 2021-09-14Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmina Przybiernów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561002549
7.3.3) Ulica: Cisowa 3
7.3.4) Miejscowość: Przybiernów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W MALECHOWIE
jakie przetargi wygrała firma
OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W MALECHOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-15 do 2021-09-14Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lokalna Organizacja Turystyczna Powiatu Łobeskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530332923
7.3.3) Ulica: Kościuszki 3
7.3.4) Miejscowość: Łobez
7.3.5) Kod pocztowy: 72-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lokalna Organizacj Turystyczna Powiatu Łobeskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530332923
7.3.3) Ulica: Kościuszki 3
7.3.4) Miejscowość: Łobez
7.3.5) Kod pocztowy: 72-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Justyna Grankowska FIRMA USŁUGOWA "KAJNET"
jakie przetargi wygrała firma
Justyna Grankowska FIRMA USŁUGOWA "KAJNET"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z opinią prawną Urzędu Zamówień Publicznych pt. „Sposób postępowania z ofertą elektroniczną, z którą zamawiający nie jest w stanie się zapoznać” (Informator Urzędu Zamówień Publicznych nr 3/2019) po przeprowadzeniu czynności wyjaśniających Zamawiający uznał ofertę, której nie można było otworzyć z winy Wykonawcy, za ofertę niezłożoną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z opinią prawną Urzędu Zamówień Publicznych pt. „Sposób postępowania z ofertą elektroniczną, z którą zamawiający nie jest w stanie się zapoznać” (Informator Urzędu Zamówień Publicznych nr 3/2019) po przeprowadzeniu czynności wyjaśniających Zamawiający uznał ofertę, której nie można było otworzyć z winy Wykonawcy, za ofertę niezłożoną.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Powiatu Sławieńskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990324978
7.3.3) Ulica: Chełmońskiego 30
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferent nie złożył w pierwszym etapie w ofercie wszystkich wymaganych przez ogłoszenie o zamówieniu załączników (nr 3 oraz nr 5 i 6 - jeśli dotyczy).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21499,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21499,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21499,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-Gospodarczych w Świdwinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721878635
7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 43/12
7.3.4) Miejscowość: Świdwin
7.3.5) Kod pocztowy: 78-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21499,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-16 do 2021-09-15Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z opinią prawną Urzędu Zamówień Publicznych pt. „Sposób postępowania z ofertą elektroniczną, z którą zamawiający nie jest w stanie się zapoznać” (Informator Urzędu Zamówień Publicznych nr 3/2019) po przeprowadzeniu czynności wyjaśniających Zamawiający uznał ofertę, której nie można było otworzyć z winy Wykonawcy, za ofertę niezłożoną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z opinią prawną Urzędu Zamówień Publicznych pt. „Sposób postępowania z ofertą elektroniczną, z którą zamawiający nie jest w stanie się zapoznać” (Informator Urzędu Zamówień Publicznych nr 3/2019) po przeprowadzeniu czynności wyjaśniających Zamawiający uznał ofertę, której nie można było otworzyć z winy Wykonawcy, za ofertę niezłożoną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z opinią prawną Urzędu Zamówień Publicznych pt. „Sposób postępowania z ofertą elektroniczną, z którą zamawiający nie jest w stanie się zapoznać” (Informator Urzędu Zamówień Publicznych nr 3/2019) po przeprowadzeniu czynności wyjaśniających Zamawiający uznał ofertę, której nie można było otworzyć z winy Wykonawcy, za ofertę niezłożoną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z opinią prawną Urzędu Zamówień Publicznych pt. „Sposób postępowania z ofertą elektroniczną, z którą zamawiający nie jest w stanie się zapoznać” (Informator Urzędu Zamówień Publicznych nr 3/2019) po przeprowadzeniu czynności wyjaśniających Zamawiający uznał ofertę, której nie można było otworzyć z winy Wykonawcy, za ofertę niezłożoną.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
- Przebudowa DW 112 odc. Biesiekierz - Koszalin
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.