Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00062513/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00346021/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych organizowanych przez ROPS Województwa Śląskiego w ramach projektu pn. Doskonalenie kompetencji kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276761699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modelarska 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-142
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 730 68 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rops-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.rops-katowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych organizowanych przez ROPS Województwa Śląskiego w ramach projektu pn. Doskonalenie kompetencji kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd36c66a-90ad-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000157/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Wybór osób realizujących usługi szkoleniowe w ramach Programu przeciwdziałania narkomanii w województwie śląskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Doskonalenie kompetencji kadr systemu wspierania rodziny i pieczy zastępczej Sygnatura projektu: POWR.02.08.00-00-00-0031/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.DO.3321.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 226170 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Obsługa zajęć pn. Budowanie autorytetu wychowawcy: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi dwudniowych zajęć dla jednej grupy szkoleniowej pod nazwą Budowanie autorytetu wychowawcy które odbędzie się od 28 do 29 marca 2022 (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 4 przerwy kawowe. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób, dostępnej we wszystkie dni zajęć.4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 5663,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Obsługa zajęć pn. Interwencja kryzysowa w pracy z rodziną– Grupa I:Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi dwudniowych zajęć dla jednej grupy szkoleniowej pod nazwą Interwencja kryzysowa w pracy z rodziną, które odbędą się od 25 do 26 kwietnia 2022 roku (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 4 przerwy kawowe. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób.
Szczegółowy opis wymagań zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 5663,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Obsługa zajęć pn. Interwencja kryzysowa w pracy z rodziną – Grupa II:Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi dwudniowych zajęć pod nazwą Interwencja kryzysowa w pracy z rodziną – grupa II, które odbędzie się od 23 do 24 maja 2022 (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 4 przerwy kawowe. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób.
Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 5663,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Obsługa zajęć pn. Kurs II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach – Moduł I:Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi czterodniowych zajęć pod nazwą Kurs II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach - Moduł I, które odbędą się od 19 do 22 kwietnia 2022 roku, (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób, dostępnej we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 14969,85 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Obsługa zajęć pn. Kurs II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach – Moduł II:Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi czterodniowych zajęć pod nazwą Kurs II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Moduł II, które odbędą się od 17 do 20 maja 2022 roku, (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej dostępnej we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 14969,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – Obsługa zajęć pn. Kurs II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach – Moduł III:Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi czterodniowych zajęć pod nazwą Kurs II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach - Moduł III, które odbędą się od 07 do 10 czerwca 2022 roku, (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób, dostępnej we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Warunków Zamóweinia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 14969,85 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII – Obsługa zajęć pn. Kurs II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach – Moduł IV:Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi czterodniowych zajęć pod nazwą Kurs II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Moduł IV, które odbędą się od 04 do 07 lipca 2022 roku, (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób, dostępnej we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 14969,85 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII – Rodziny zastępcze – pozyskiwanie rodzin zastępczych, budowanie relacji i efektywna współpraca- Moduł I:Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi trzydniowych zajęć pod nazwą Rodziny zastępcze – pozyskiwanie rodzin zastępczych, budowanie relacji i efektywna współpraca- Moduł I, które odbędzie się od 16 do 18 maja 2022 (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób, dostępnej we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowe opis warunków zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 10250,10 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII – Rodziny zastępcze – pozyskiwanie rodzin zastępczych, budowanie relacji i efektywna współpraca- Moduł I:Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi trzydniowych zajęć pod nazwą Rodziny zastępcze – pozyskiwanie rodzin zastępczych, budowanie relacji i efektywna współpraca- Moduł I, które odbędzie się od 16 do 18 maja 2022 (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób, dostępnej we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamowienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 10250,10 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X – Skuteczna komunikacja w sytuacjach trudnych w pracy z rodziną – rozwiązywanie konfliktów, techniki negocjacyjne - Moduł II – Grupa I i Grupa II:Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi dwudniowych zajęć pod nazwą Skuteczna komunikacja w sytuacjach trudnych w pracy z rodziną – rozwiązywanie konfliktów, techniki negocjacyjne - Moduł II – Grupa I i Grupa II, które odbędzie się od 27 do 28 kwietnia 2022 (przewiduje się około 42 uczestników). Usługa obejmuje: 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 4 przerwy kawowe. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób dla każdej z grup – czyli łącznie 2 sal szkoleniowych w ww. terminie, dostępnych we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowy opis istotnych warunków zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 11327,82 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XI – Trauma i PTSD u dziecka – rozpoznanie i formy wsparcia - Moduł I– Grupa I :Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi trzydniowych zajęć pod nazwą Trauma i PTSD u dziecka – rozpoznanie i formy wsparcia - Moduł I - Grupa I, które odbędzie się od 16 do 18 marca 2022 (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób dostępnej we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 10250,10 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XII – Trauma i PTSD u dziecka – rozpoznanie i formy wsparcia - Moduł II– Grupa I :Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi trzydniowych zajęć pod nazwą Trauma i PTSD u dziecka – rozpoznanie i formy wsparcia - Moduł II - Grupa I, które odbędzie się od 13 do 15 kwietnia 2022 (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób dostępnej we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowy opis istotnych warunków zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 10250,10 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XIII – Trauma i PTSD u dziecka – rozpoznanie i formy wsparcia - Moduł I– Grupa II:Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi trzydniowych zajęć pod nazwą Trauma i PTSD u dziecka – rozpoznanie i formy wsparcia - Moduł I - Grupa II, które odbędzie się od 30 marca do 01 kwietnia 2022 (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób dostępnej we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowy opis istotnych warunków zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 10250,10 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XIV – Trauma i PTSD u dziecka – rozpoznanie i formy wsparcia - Moduł II– Grupa II:Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi trzydniowych zajęć pod nazwą Trauma i PTSD u dziecka – rozpoznanie i formy wsparcia - Moduł II - Grupa II, które odbędzie się od 11 do 13 maja 2022 (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób dostępnej we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowy opis istotnych warunków zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 10250,10 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XV – Trener treningu umiejętności społecznych - Moduł I -Grupa I i Grupa II :Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi trzydniowych zajęć pod nazwą Trener treningu umiejętności społecznych- Moduł I - Grupa I i Grupa II, które odbędzie się od 06 do 08 kwietnia 2022 (przewiduje się około 42 uczestników). Usługa obejmuje: 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób dla każdej z grup – czyli łącznie 2 sal szkoleniowych w ww. terminie, dostępnych we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowy opis istotnych warunków zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 20500,20 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XVI – Trener treningu umiejętności społecznych - Moduł II -Grupa I i Grupa II:Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi trzydniowych zajęć pod nazwą Trener treningu umiejętności społecznych - Moduł II -Grupa I i Grupa II, które odbędzie się od 25 do 27 maja 2022 (przewiduje się około 42 uczestników). Usługa obejmuje: 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób dla każdej z grup – czyli łącznie 2 sal szkoleniowych w ww. terminie, dostępnych we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowy opis istotnych warunków zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 20500,20 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XVII – Trener treningu umiejętności społecznych - Moduł III -Grupa I i Grupa II:Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi trzydniowych zajęć pod nazwą Trener treningu umiejętności społecznych - Moduł III -Grupa I i Grupa II, które odbędzie się od 20 do 22 czerwca 2022 (przewiduje się około 42 uczestników). Usługa obejmuje: 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób dla każdej z grup – czyli łącznie 2 sal szkoleniowych w ww. terminie, dostępnych we wszystkie dni zajęć.
Szczegółowy opis istotnych warunków zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 20500,20 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi czterodniowych zajęć pod nazwą Zaburzenia więzi i przywiązania, które odbędzie się od 06 do 09 czerwca 2022 (przewiduje się około 21 uczestników). Usługa obejmuje: 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych. Zamawiający wymaga zapewnienia 1 sali szkoleniowej swobodnie mieszczącej około 25 osób dostępnej we wszystkie dni zajęć.Szczegółowy opis istotnych warunków zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 14969,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5313 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6447 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5313 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: ul. Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5313 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-28 do 2022-03-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5313 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6447 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5313 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5313 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-25 do 2022-04-26Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5313 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6447 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5313 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zaiwercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5313 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-23 do 2022-05-24Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13734 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16296 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13734 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13734 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-19 do 2022-04-22Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13734 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16296 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13734 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13734 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-17 do 2022-05-20Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13734 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16296 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13734 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13734 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-07 do 2022-06-10Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13734 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16296 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13734 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13734 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-04 do 2022-07-07Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11214 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-16 do 2022-05-18Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11214 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-13 do 2022-06-15Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10626 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12894 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10626 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST HOTEL Sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10626 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-27 do 2022-04-28Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11214 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-16 do 2022-03-18Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11214 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11214 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-13 do 2022-04-15Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11214 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-30 do 2022-04-01Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11214 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-11 do 2022-05-13Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22428 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-06 do 2022-04-08Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22428 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-25 do 2022-05-27Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22428 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240336346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-20 do 2022-06-22Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16296 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13734 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-HOTEL Sp z o o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 24033346
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13734 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-06 do 2022-06-09INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Kossutha 7 w Katowicach. "
- "Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych zużywalnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 24 miesięcy"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych urzędu RDLP w Katowicach. Dozorowanie obiektów znajdujących się na posesji RDLP w Katowicach".
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
- ,,Remont stojaków obudowy indywidualnej SHC , Valent dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A."
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu zimowego w roku akademickim 2024/2025
- "Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych na 2025 rok"
- "Udzielenie schronienia bezdomnym kobietom"
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem osobom bezdomnym (kobiet i mężczyzn) z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
- Świadczenie usług noclegowych i usług podawania posiłków na potrzeby szkoleniowe funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
- Świadczenie usług w postaci tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.