Og³oszenie z dnia 2024-02-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00260056/01 - Wynik z dnia 2024-03-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1840C ¦wiedziebnia-Zasady-Sad³owo-Godziszewy w miejscowo¶ci Sad³owo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D DRÓG POWIATOWYCH W RYPINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870202
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stra¿acka 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48542803404
1.5.8.) Numer faksu: +48542803404
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zarzaddrog-rypin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zdp-rypin.rbip.mojregion.info/8/strona-glowna-bip.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 1840C ¦wiedziebnia-Zasady-Sad³owo-Godziszewy w miejscowo¶ci Sad³owo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-62fc7975-c684-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00099487
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00086082/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont drogi powiatowej 1840C ¦wiedziebnia – Zasady – Sad³owo – Godziszewy w miejscowo¶ci Sad³owo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62fc7975-c684-11ee-a84d-d63fc4d19e653.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: • W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, który dostêpny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
• Kontakt z Wykonawcami: Piotr Paw³owski – Dyrektor Powiatowego Zarz±du Dróg w Rypinie, e-mail: inwestycje@zarzaddrog-rypin.pl, tel.: (0-54) 280-34-04.
• Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
• Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-zamówienia pod adresem: https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-3.2_20211016.pdf.
• Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
• Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê e-Zamówienia.
• Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt.
• Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz identyfikator postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
• Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany adres email.
• Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty) wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia na Formularzu ofertowym dostêpnym w systemie, sekcja og³oszenia i dokumenty postêpowania zamieszczonej w szczegó³ach postêpowania lub formularza za³±czonego do swz.
Forma i postaæ sk³adanych o¶wiadczeñ i dokumentów innych ni¿ oferty.
• Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) dalej Rozporz±dzenie MRPiT, sk³ada siê w formie elektronicznej w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
• Zamawiaj±cy dopuszcza kontakt poprzez ¶rodek komunikacji elektronicznej na wskazan± skrzynkê email.
• Formaty plików musz± byæ zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjno¶ci ROZPORZ¡DZENIE (Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05).
• Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania plików w nastêpuj±cych formatach: .com, .exe, .bat, .msi.
• W przypadku podpisania dokumenty elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoba sk³adaj±ca taki podpis musi byæ umocowana w imieniu wykonawcy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
• Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Rypinie, ul. Stra¿acka 1, 87-500 Rypin tel. 54 280 34 04 w imieniu, którego wystêpuje Dyrektor jednostki,
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zarz±dzie Dróg Powiatowych w Rypinie jest Pani El¿bieta Trzciñska, kontakt: e-mail ido@powiatrypinski.pl, tel. 54 280 2432
4. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i b RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;
5. odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
6. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a po jego zakoñczeniu przez czas trwania umowy oraz wyga¶niêcia ewentualnych roszczeñ, o ile przepisy szczególe nie stanowi± inaczej;
7. obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
8. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9. Posiada Pañstwo:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych,
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
11. w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
12. wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
13. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pañstwa obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DUDiM - 11.2711.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1350246,15 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi powiatowej nr 1840C ¦wiedziebnia-Zasady-Sad³owo-
Godziszewy w miejscowo¶ci Sad³owo
W ramach remontu drogi powiatowej nr 1840C projektuje siê m. in.:
wykonanie frezowania istniej±cej nawierzchni asfaltowej oraz wykonanie warstwy wyrównawczej i warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego wzmocnionej geosiatk±,
remont nawierzchni poboczy wzmocnionych,
remont konstrukcji zjazdów z betonu asfaltowego,
wymianê oznakowania pionowego.
Podstawowe parametry drogi powiatowej:
Kategoria drogi: powiatowej
Klasa drogi: L (lokalna)
D³ugo¶æ odcinka: 1382,0 m
Szeroko¶æ jezdni: 5,0m,
Szeroko¶æ poboczy (umocnionych): 1,0m,
Pochylenie poprzeczne jezdni (na odcinku prostym): 2% (daszkowe),
Pochylenie poprzeczne pobocza: 8%.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿:
1) zapewnienie odpowiedniej organizacji ruchu podczas prowadzenia robót budowanych, w tym zapewnienie odpowiedniego oznakowania,
2) przed rozpoczêciem robót wykonanie „Planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych, o ile bêdzie wymagane,
3) organizacjê i zagospodarowanie zaplecza budowy,
4) po zakoñczeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demonta¿ obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowanie terenu,
5) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie punktowej bêd± podlegaæ jedynie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert :
Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilo¶æ punktów jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium
1. Cena oferty brutto w PLN - C 60% 60
2. Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady - GR 40% 40
2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów wynikaj±c± ze wzoru:
CLP = C + GR
gdzie:
CLP - ca³kowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych za kryterium (1) - Cena
GR - liczba punktów przyznanych za kryterium (2) - Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady
3. Zasady oceny za kryterium „Cena” – (C).
W przypadku kryterium Cena, oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów. Cena – (C) – waga 60 %. Punkty za kryterium „Cena" (C) – maksymalnie 60 pkt ( 1 pkt – 1%), zostan± obliczone w nastêpuj±cy sposób:
C = C of, min x 60
C of, bad
gdzie:
C ilo¶æ punktów, jakie otrzyma oferta "i" za kryterium „Cena”;
C of, min najni¿sza cena spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu;
C of, bad cena oferty badanej.
Zamawiaj±cy przy obliczaniu ceny punktowej dla oferty „Cena” w celu oceny dokona zaokr±glenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - je¿eli trzecia cyfra po przecinku (i/lub nastêpna) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w dó³, a je¿eli cyfra jest równa lub wiêksza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w górê.
4. W przypadku kryterium „Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady”- (GR), Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy odpowiedni± ilo¶æ punktów - max. 40 pkt zgodnie z punktacj± znajduj±c± siê w tabeli pn. Punkty w kryterium oceny ofert „Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady” – 40 % :
Punkty w kryterium oceny ofert
„Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady” - 40% (40 pkt)
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady 24 mies. – do 36 mies. 0 pkt
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady 36 miesiêcy – do 60 mies. 10 pkt
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady 60 miesiêcy lub okres d³u¿szy 40 pkt
Wykonawca winien wype³niæ w Formularzu ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ czê¶æ dotycz±c± kryterium „Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady”. W tej czê¶ci formularza zadeklarowany okres zostanie przyjêty do w/w punktacji i bêdzie obowi±zywa³ w umowie i po jej realizacji. W przypadku braku z³o¿onej deklaracji zamawiaj±cy przyjmie wymagany 24 miesiêczny okres gwarancji i rêkojmi.
5. Wykonawca sk³adaj±c ofertê w niniejszym postêpowaniu zobowi±zuje siê co najmniej do udzielenia 24 miesiêcznego okresu gwarancji i 24 miesiêcznego okresu rêkojmi od wydania rzeczy zamawiaj±cemu. Jednocze¶nie wyd³u¿enie ww. okresów jest mo¿liwe. W takim przypadku zadeklarowanie d³u¿szego okresu bêdzie powodowaæ odpowiedni± punktacjê w kryteriach oceny ofert przy sposobie punktacji, a w przypadku jakichkolwiek rozbie¿no¶ci w tym wzglêdzie decydowaæ bêdzie taki okres, w którym te zrównanie ma miejsce.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów, po zsumowaniu obu kryteriów oraz spe³ni dodatkowe wymagania zakre¶lone zapisami SWZ / ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na zasadach okre¶lonych w SWZ i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie do¶wiadczenia
Wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni drogi bitumicznej o d³ugo¶ci co najmniej 1,5 km,
Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie przedstawionych dokumentów – spe³nia/nie spe³nia,
W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie ww. warunek podmioty mog± spe³niaæ ³±cznie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 8 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 powy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepisy dotycz±ce terminu wystawienia dokumentów stosuje siê odpowiednio.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ) – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 8.3.2) dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (przyk³adowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostêpnego na stronach internetowych ogólnodostêpnych baz danych.
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w ofercie dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powy¿ej, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Powy¿sze wymagania stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku oferty wspólnej nale¿y do oferty za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 8.3.
3) O¶wiadczenia, dot. przes³anek do wykluczenia z postêpowania – wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy wykonawca.
4) O¶wiadczenie, dotycz±ce warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór stanowi za³±cznik nr 3 do swz,
5) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, do udostêpnienia zasobów – wzór stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej swz (je¿eli dotyczy).
6) O¶wiadczenie dot. wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – wzór stanowi za³±cznik nr 6 do niniejszej swz (je¿eli dotyczy).
7) Potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie: 15.000,00 z³.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu do sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019r., poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: PKO BP S.A. 09 1020 1462 0000 7102 0307 4457 z dopiskiem - “Wadium do przetargu na …… (tytu³ przetargu lub nr postêpowania, czê¶æ …….)….”.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. Za datê wniesienia wadium uznaje siê datê uznania rachunku zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wp³ywu wadium na swoje konto.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ w postaci elektronicznej.
7. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, i nieodwo³alne na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia pod warunkiem spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.2) Oferta wspólna musi zostaæ przygotowana i z³o¿ona w nastêpuj±cy sposób:
• partnerzy musz± ustanowiæ i wskazaæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; zaleca siê, aby pe³nomocnikiem by³ jeden z partnerów.
• oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich partnerów.
3) Partnerzy musz± udokumentowaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z dyspozycjami zawartymi w niniejszej specyfikacji,
4) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian istotnych postanowieñ zawartej umowy, o których mowa w art. 454 Pzp, w oparciu o przepisy art. 455 Pzp, w poni¿szym zakresie:1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT po dacie otwarcia ofert; nale¿ny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowi±zuj±cym prawem w dniu wystawienia faktury,
3) wyst±pi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej nastêpuj±cej w wyniku dozwolonego przekszta³cenia podmiotu b±d¼ dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. ³±czenie, dzielenie, przekszta³cenie spó³ek),
4) Zamawiaj±cy zdecyduje siê na zmianê zastosowanych materia³ów lub technologii – zamiennych (zastosowanie innych materia³ów budowlanych lub technologii robót ni¿ przewidziane w projekcie lub przedmiarze robót itp.), wyst±pi konieczno¶æ wprowadzenia zmian projektowych lub wprowadzenia robót zamiennych, wynikaj±cych np. ze zmian projektowych, zmian lokalizacji itp. W tym wypadku, po podpisaniu protoko³u konieczno¶ci, zostanie sporz±dzony aneks do umowy zwiêkszaj±cy lub zmniejszaj±cy cenê oferty, o ewentualn± ró¿nicê w cenie. Ceny jednostkowe tych zmian nie mog± byæ wy¿sze ni¿ zaoferowane w kosztorysie oferty pierwotnej (nie dotyczy to materia³ów i technologii wcze¶niej nie uwzglêdnionych w kosztorysie ofertowym - które ceny materia³ów i sprzêtu, które nie bêd± wynikaæ z wyceny robót zamówienia podstawowego - bêd± podlega³y negocjacjom z Wykonawc±; - ceny te nie mog± przekroczyæ ¶rednich cen czynników produkcji SEKOCENBUD za poprzedni kwarta³),
5) Wyst±pi konieczno¶æ zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek np. zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu, gdy zamawiaj±cy bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ przy wcze¶niejszym wykonaniu robót rozliczenia wiêkszych kwot ni¿ przewidziane na dany rok,
6) Wyst±pi konieczno¶æ zmiany kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
7) Wyst±pi konieczno¶æ zmiany podwykonawcy, wprowadzenia podwykonawcy,
8) Wyst±pi konieczno¶æ zmiany terminów umownych rozpoczêcia lub zakoñczenia robót, z uwagi na:
a. panuj±ce warunki atmosferyczne, konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej (w wypadku, gdy dokonywanie tych zmian trwa³oby d³u¿ej ni¿ 5 dni roboczych od dnia, w którym stwierdzono tak± konieczno¶æ, w przypadku gdy kolidowa³oby to z prowadzeniem dalszych robót),
b. wprowadzenie robót zamiennych, dodatkowych lub robót powtarzaj±cych siê, których wykonanie mo¿e wp³yn±æ na termin wykonania robót podstawowych,
c. wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
d. zmianê przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia o czas niezbêdny na dostosowanie do tych zmian,
e. je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ, okoliczno¶æ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy, wyst±pienie si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-01 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-30
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Budowa ¶cie¿ki rowerowej przy drodze powiatowej nr 2214C Rypin-Prêczki na odcinku Kowalki-Prêczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowo¶ci Prêczki
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Prêczki na odcinku Kowalki-Prêczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowo¶ci Prêczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
wiêcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowo¶ci Szembruczek
- "Przebudowa drogi gminnej nr 371067T w miejscowo¶ci Strzegomek"
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1191P na odcinku Liszkowo - Glesno stanowi±cej czê¶æ obwodnicy powiatu pilskiego
- Remont ulicy Studenckiej na terenie miasta sto³ecznego Warszawy - Dzielnicy Mokotów
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.