Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00651396/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian w/w decyzji na terenie Gminy Konopnica...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kozubszczyzna 127A
1.5.2.) Miejscowość: Motycz
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-030
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@konopnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.konopnica.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian w/w decyzji na terenie Gminy Konopnica...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06651e97-a621-4162-a7e7-00a5bd3d7afd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017221/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian w/w decyzji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00651396
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158536,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa prowadzonego postępowania: Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian w/w decyzji na terenie Gminy Konopnica na obszarach nie objętych planem zagospodarowania przestrzennego
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów zmian w/w decyzji na terenie Gminy Konopnica na obszarach nie objętych planem zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 poz.1130 ze zm.).
2. Wstępnie szacuje się opracowanie 500 sztuk, ostateczna ilość zostanie ustalona po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyborze najkorzystniejszej oferty.
3. Zamawiający zastrzega, że ostateczny zakres robót w ramach niniejszego zamówienia będzie się wahać maksymalnie +/- 30 % w zależności do posiadanych środków w budżecie
4. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA PROJEKTOWO-BUDOWLANA „POP-ART”; Katarzyna Święcicka-Brzozowska;
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7160002750
7.3.3) Ulica: ul. Misjonarska 12/4;
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-107
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MOTYCZ
więcej: przetargi MOTYCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej rozbiórki istniejącego budynku oraz budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego na terenie działki nr 671 w obrębie ewidencyjnym 0006 w Białogardzie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja - poprawa efektywności energetycznej budynków przy ul. Imieli 12-14 w Świętochłowicach
- Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie Gminy Grębocice - etap "Zmiana sposobu ogrzewania budynków wielorodzinnych w m. Trzęsów"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. Przebudowa, rozbudowa i remont oczyszczalni ścieków w Tarnogrodzie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie nowych pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Gen. Grota - Roweckiego 64 w Sosnowcu".
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych: "Modernizacja i wyposażenie pracowni kształcenia zawodowego w CKZiU przy ul. Kilińskiego 25 w Sosnowcu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.