eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HarasiukiSporządzenie planu ogólnego gminy Harasiuki



Ogłoszenie z dnia 2025-02-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego gminy Harasiuki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 11

1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306

1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.harasiuki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie planu ogólnego gminy Harasiuki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fdc35e1-c0ae-4eb2-a792-ccf2f96134c5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.271.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Sporządzenie planu ogólnego gminy Harasiuki.”
4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie planu ogólnego gminy Harasiuki zgodnie z uchwałą Rady Gminy Harasiuki Nr VIII/44/2024 z dnia 16 października 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Harasiuki.”
Gmina Harasiuki jest gminą wiejską położoną w północno-wschodniej części województwa podkarpackiego, na terenie powiatu niżańskiego, w rejonie Lasów Janowskich. Jej powierzchnia wynosi 168 km2, co stanowi 21,50 % powierzchni powiatu niżańskiego oraz 0,94 % powierzchni województwa podkarpackiego.
Gmina Harasiuki graniczy z gminą Jarocin, Ulanów i Krzeszów w powiecie niżańskim w województwie podkarpackim oraz z gminą Biłgoraj, Biszcza, Janów Lubelski i Potok Górny z województwa lubelskiego.
Pod względem powierzchni, gmina Harasiuki jest największą gminą w powiecie i tworzy 22 sołectwa: Derylaki, Banachy, Gózd, Harasiuki, Hucisko, Huta Krzeszowska, Huta Podgórna, Huta Stara, Huta Nowa, Łazory, Maziarnia, Nowa Wieś, Kusze, Krzeszów Górny, Sieraków, Ryczki, Żuk Stary, Wólka Rogóźnia, Szeliga, Półsieraków, Żuk Nowy,
4.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami,
w szczególności:
1. Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2023 r., poz. 977 ze zm.).
2. Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r.
w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych
w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2758).
3. Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.).
4. Z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy oraz z przepisami szczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg itd.

1) Sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej przedstawiającej uwarunkowania przestrzenne obszaru opracowania, stanowiącej zasób materiałów wyjściowych i analiz.
2) Przygotowanie propozycji rozpatrzenia wniosków składanych do planu ogólnego.
3) Sporządzenie analizy zmian zagospodarowania.
4) Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego.
5) Sporządzenie bilansu terenów przeznaczonych pod zabudowę jako odrębnego dokumentu.
6) Sporządzenie projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia
27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
7) Przygotowanie stosownych dokumentów w tym dokumentów formalno
– prawnych wynikających z procedury planistycznej, w tym projektów uchwał Rady Gminy.
8) Przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projektów pism, w tym zawiadomień, ogłoszeń prasowych, wystąpień o zaopiniowanie
i uzgodnienie do organów opiniujących i uzgadniających (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji papierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury) oraz wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień, w tym sporządzenie wykazów: materiałów planistycznych sporządzonych na potrzeby planu, wniosków, opinii, uzgodnień, protokołów, uwag wraz z informacją o sposobie ich rozpatrzenia.
9) Zajęcie stanowiska w sprawie uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu, dokonanie ewentualnych zmian w projekcie wynikających z uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień.
10) Współpracę z Gminną Komisją Urbanistyczno — Architektoniczną, w tym: prezentacje projektu planu na posiedzeniach Komisji Urbanistyczno
– Architektonicznej, jak również na innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy.
11) Prezentację projektu planu ogólnego i uczestnictwo w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie planu, przygotowanie na ich podstawie raportów i protokołów, w tym raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych.
12) Uczestnictwo w spotkaniach z udziałem Radnych tj. komisjach i sesjach Rady Gminy Harasiuki
13) Udziału w spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony
z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu
w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych).
14) Przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy.
15) Sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym.
16) Opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu).
17) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.).
18) Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.).
19) Sporządzenie wniosków (jeśli okaże się to konieczne) o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne.
20) W przypadku konieczności dokonania korekt w projekcie wymagających ponowienia części procedury planistycznej, Wykonawca prowadzi procedury aż do skutku, tj. do momentu uchwalenia przez Radę Gminy Harasiuki planu ogólnego.
21) Sporządzenie innych dokumentów, wynikających z przepisów szczególnych.
22) Skompletowanie i przygotowanie dokumentacji planistycznej do Wojewody Podkarpackiego.
23) W przypadku braku pozytywnej weryfikacji organu nadzoru Wojewody Podkarpackiego doprowadzenie planu ogólnego do zgodności z przepisami prawa.
24) Przekazanie wersji elektronicznej uchwalonego planu ogólnego do zamieszczenia w Rejestrze Urbanistycznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Ewa Gajek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292759757

7.3.3) Ulica: Bednarska 24/29

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-030

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.