Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00039655/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego nr 1A mającego za cel ujęcie wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w miejscowości Śniadowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚNIADOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrołęcka 11
1.5.2.) Miejscowość: Śniadowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-411
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 309 08 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sniadowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1989ca4e-963f-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego nr 1A mającego za cel ujęcie wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w miejscowości Śniadowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1989ca4e-963f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00520065/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Śniadowo poprzez Przebudowę SUW w Starym Ratowie, wykonanie odwiertu studni głębinowej, rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1) Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00039655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGIZ.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa studni głębinowej obejmującej Wykonanie otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego nr 1A mającego za cel ujęcie wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w miejscowości Śniadowo na działce geodezyjnej nr 268/2. Zapotrzebowanie na wodę zostało określone w wysokości do Q = 82 m3/h z przeznaczeniem na potrzeby istniejącego Stacji Uzdatniania Wody w Starym Ratowie. Zakres robót obejmuje wykonanie jednego otworu rozpoznawczo-eksploatacyjnego (studziennego) do głębokości około 59,0 m.
Projektowany otwór wykonać systemem mechanicznym udarowo-okrętnym z zastosowaniem niezbędnego sprzętu i osprzętu dostosowanego do przewiercanych utworów w rurach wiertniczych, stalowych:
Ø 508 mm do głębokości ok. 30 m
Ø 457 mm do głębokości ok. 59 m.
Przewiduje się, że otwór zostanie zabudowany filtrem z rur PVC, o następujących danych konstrukcyjnych:
- rura nadfiltrowa Ø 280 mm - ca. 10,5 m
- część robocza Ø 280 mm - ca. 15,0 m (filtr siatkowy lub szczelinowy)
- rura podfiltrowa Ø 280 mm - ca. 3,5 m
Łączna długość kolumny filtracyjnej – 29,0 m
Po wykonaniu projektowanego otworu należy go zabezpieczyć i przekazać Inwestorowi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty lub kosztu najkorzystniejszej.
W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 193 233,00 zł. Oferta Wykonawcy z najniższą ceną w wysokości 238 005,00 zł, jest dużo wyższa od kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie dysponuje wolnymi środkami finansowymi, które, w okresie związania z ofertą mógłby przeznaczyć na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238005,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346024,01 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.