eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynZakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie



Ogłoszenie z dnia 2025-02-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55025659-b327-485d-aabe-d28b4ee148da

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00100307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052773/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia,o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. przedmiotowe i podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do“Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje formaty .pdf.doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na .pdf. Ofertę, a także oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 6. wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przegladarka internetowa inna niż Internet Explorer ,4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Z uwagi na ograniczone możliwości techniczne niniejszej platformy szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale 26 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanego dalej RODO informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: Starosta Krotoszyński kontakt: Starostwo Powiatowe w Krotoszynie z siedzibą ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn tel. 62 725-42-56, e-mail starosta@krotoszyn.pl,
2. Inspektorem ochrony danych jest: Mikołaj Lechman, Starostwo Powiatowe w Krotoszynie, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn, e-mail: iod@starostwo.krotoszyn.pl, tel. 62 725-42-56 wew. 354, e-mail: iod@starostwo.krotoszyn.pl
3. Cel przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w związku z archiwizowaniem dokumentów zgromadzonych w przedmiotowym postępowaniu, w tym przekazanie dokumentów/nośników danych do archiwum zakładowego.
4. Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit b i c RODO;
2) ustawa Prawo zamówień publicznych zwanej dalej pzp;
5. Odbiorca danych - dane osobowe mogą być przekazane:
1) osobom i podmiotom uprawnionym i upoważnionym na podstawie przepisów prawa, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 20219 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) podmiotom świadczącym usługi doręczania pism;
3) dostawcom usług teleinformatycznych, którym zlecono usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych.
6. Czas przetwarzania:
1) dane osobowe osób, podmiotów będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
2) dane osobowe osób, podmiotów z którymi została zawarta umowa, a czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
3) oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz umów o dofinansowanie (jeżeli dotyczy).
7. Prawo osób, podmiotów, których dane dotyczą:
1) mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, lub ograniczenia przetwarzania.
2) nie mają prawa w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO do usunięcia danych osobowych; prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;, na podstawie art. 21 RODO prawa sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
8. Prawo do wniesienia skargi: Osoba, podmiot, której dane dotyczą ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami prawa.
9. Wymóg podania danych: Osoba, podmiot będący uczestnikiem postępowania jest zobowiązany do podania swoich danych osobowych. Powyższe wynika z obowiązku ustawowego określonego w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanego z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych osoby, podmiotu będących uczestnikami w postępowaniu wynikają z ustawy pzp.
10. Profilowanie danych: Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11. Cel inny: Dane osobowe nie będą przetwarzane w innym celu niż zostały pobrane.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, iż w związku z:1) art. 19 ust. 2i3ustawy z dnia 11 września2019r. Prawo zamówień publicznych:- skorzystanie przez osobę,której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa wart.16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą,-w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.2) art. 75 ustawy z dnia 11września 2019r. Prawo zamówień publicznych: - w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or. 272.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
1) Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem:
a) Laptop – 1 szt.
b) Pakiet oprogramowania biurowego – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ).
3. Dodatkowe informacje:
1) Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt i oprogramowanie oferowane przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego.
2) Wydajność procesora oferowanego przez Wykonawcę będzie weryfikowana przez Zamawiającego na podstawie raportu z testu wydajności w teście teście Passmark CPU Mark, w kategorii High End CPUs potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany procesor wyniku na poziomie wskazanym przez Zamawiającego, datowany na dzień 11.02.2025 r. - wg załącznika Nr 2 do SWZ
3) W razie uszkodzenia dysku twardego objętego gwarancją wykonawca wymieni (bezpłatnie) dysk na nowy, pozostawiając dotychczasowy u Zamawiającego ze względu na ochronę danych.
4) W ramach przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy sprzętu, oprogramowania nie starszego niż z rocznika 2024, fabrycznie nowego tj. nieużywanego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, nie pochodzącego z ekspozycji, w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji, nie wymagającego żadnych dodatkowych nakładów, posiadającego właściwe atesty, certyfikaty, dopuszczenia itp. oraz spełniającego wszystkie wymagania określone w SWZ. Ponadto w przypadku oprogramowania zamawiający dodatkowo wymaga, aby oprogramowanie było nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innym urządzeniu. W przypadku wystąpienia wątpliwości co do legalności oprogramowania i/lub w przypadku identyfikacji nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania dokonania odbioru do czasu dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych. Za datę dostawy przyjęta zostanie data dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych. Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane właściwym organom w celu wszczęcia stosownego postępowania.
5) W Załączniku 1 do SWZ Zamawiający wskazał wymagane minimalne okresy gwarancji sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest wskazać jednoznacznie okres gwarancji dla danego sprzętu, nie krótszy niż wskazany przez Zamawiającego.
6) Cały sprzęt musi mieć kompletne, odpowiednie okablowanie.
7) Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
8) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do dostawy, wniesienia, sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, do siedziby Zamawiającego w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
9) W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
10) Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
11) Wykonawca dostarczy zamawiany sprzęt we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 14:30.
12) Wykonawca odpowiada za sprzęt w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
13) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
14) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutek dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy.
15) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Zamawiającego w wyniku eksploatacji niezgodnej z dostarczonymi dokumentami wydanymi dla Użytkownika sprzętu/oprogramowania.
16) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu (w tym gwarancje, instrukcje użytkowania itp.
17) Gwarancja:
a) Data rozpoczęcia gwarancji liczona będzie od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
b) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje Wykonawca.
c) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany sprzętu ponosi Wykonawca.
d) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
e) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego sprzętu na wolny od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę.
f) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
g) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Zamawiającego, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.
h) Gwarancja musi być realizowana przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub dystrybutora, aby Zamawiający nie utracił gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237410-6 - Myszka komputerowa

48219300-9 - Pakiety oprogramowania administracyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Oceny ofert zamawiający dokona na podstawie dokumentów, oświadczeń składanych wraz z ofertą oraz kryteriów oceny ofert wskazanych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska najwyższą
łączną liczbę punktów w kryteriach oceny ofert z uwzględnieniem zapisów ustawy pzp w zakresie uzupełniania, wyjaśniania dokumentów , oświadczeń wyjaśniania treści ofert, poprawa omyłek, wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny (rażąco niska cena). 2. W sytuacji, jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny
lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną . 4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 3, zamawiający wzywa
wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w
terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania z ofertą określonym w SWZ. 7.W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w dokumentach zamówienia, zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.8. Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 7, wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu i oprogramowania

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy
2. Oświadczenie o podjęciu środków naprawczych - złożyć jeśli dotyczy
3. Pełnomocnictwo - złożyć jeśli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Zasady złożenia pełnomocnictwa określono w Rozdziale 31 ust. 9 niniejszej SWZ.
2. Wszelka korespondencja będzie dokonywana wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych.
3. W przypadku ubiegania się o zamówienie wspólnie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
5. Formularz oferty musi zawierać wszystkie dane podmiotów składających ofertę wspólną (nazwa adres, nr NIP, REGON każdego z podmiotów) z wyraźnym wskazaniem pełnomocnika.
6. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje korespondencję.
7. Przed zawarciem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Zamawiający może żądać od Wykonawców składający ofertę wspólną umowy konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) wskazanie pełnomocnika i zakresu jego uprawnień,
3) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
4) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia, okres odbioru prac oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi,
5) wskazanie podmiotu, nr rachunku, na który dokonane zostaną płatności za zrealizowaną usługę, wskazanie sposobu podziału wynagrodzenia pomiędzy strony umowy,
6) określenie zasad odpowiedzialności stron w przypadku, gdy Zamawiającemu zostanie wyrządzona szkoda.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Poza innymi przypadkami wymienionymi w ustawie, Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące:
1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: zaistnienia „siły wyższej”, a związanych m.in. z działaniami wojennymi mającymi wpływ na terminowość dostaw sprzętu stanowiącego przedmiot umowy, a niezależnymi od Wykonawcy,
Okres wydłużenia terminu realizacji umowy nie może przekraczać okresu trwania przyczyn, z powodu których dotrzymanie terminu zakończenia dostaw będzie zagrożone.
2) zmiany sposobu realizacji umowy polegającej na:
a) zmianie Podwykonawców - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawców, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie wykona dostawy/prace do których wykonania wskazał Podwykonawcę;
b) wystąpieniu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, związanych ze zmianą parametrów technicznych, funkcjonalnych oferowanego sprzętu lub wycofania z produkcji, co uniemożliwia Wykonawcy zrealizowanie Umowy zgodnie ze złożoną przez niego Ofertą; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zapewnić produkt równoważny o parametrach technicznych, funkcjonalnych nie gorszych niż zaoferowane, odpowiadających wymaganiom określonych w opisie przedmiotu zamówienia; przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie.
3) zaistnienia, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącego Zamawiającego i Wykonawcę stosunku prawnego:
a) o charakterze od nich niezależnym,
b) którego nie mogli przewidzieć przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia,
c) którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogli zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać Zamawiającemu lub Wykonawcy.
4) zaistnienia oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej w umowie,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-21 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 przedmiotowej ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. Na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:1)Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy;2)Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;3)Wykonawcę oraz
uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Wykluczenie, o którym powyżej następować będzie na okres trwania okoliczności wskazanych powyżej. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jako sankcję przewidziano również karę pieniężną nakładaną na osoby lub podmioty podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Przy czym, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty. . Weryfikacji niepodlegania wykluczeniu z postępowania, Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę wstępnego oświadczenia (załącznik do SWZ) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz na podstawie informacji zawartej w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014, a także informacji udostępnionych przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji jako lista osób i podmiotów
objętych sankcjami.
2. Termin wykonania zamówienia - 14 dni od zawarcia umowy jest terminem granicznym.Wykonawca za wskazanie określonego terminu realizacji zamówienia będzie oceniany w kryterium oceny ofert – „termin realizacji zamówienia"

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.