Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00025031/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 18 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343229222
1.5.8.) Numer faksu: 343785468
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.przetargi@czestochowa.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 18 miesięcy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aa74ab9-afa7-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008965/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1, 3 oraz dla PZD w Częstochowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025031
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.262.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 553597,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 5.800 litrów i oleju napędowego w ilości ok. 54.000 litrów dla ODM nr 1 w Rudnikach w okresie od podpisania umowy przez 18 miesięcy.
1. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości.
Zamawiający przez okres obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do dwukrotnego przebadania pobranych próbek każdego rodzaju paliwa w niezależnym, akredytowanym laboratorium na koszt Oferenta.
2. Stacja benzynowa musi być zlokalizowana w obrębie max 10 km od siedziby ODM 1 Rudniki – ul. Dworcowa 26, 42-240 Rudniki;
3. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika i kanistrów w sposób ciągły. Z tytułu każdorazowego zakupu paliwa Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie aktualnej w dniu zakupu (tankowania) ceny brutto jednego litra paliwa z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę upustu oraz ilości zakupionego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa.
4. Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023r., poz. 1314) oraz aktualne normy dla benzyny bezołowiowej 95 i dla oleju napędowego. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne
badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych.
4.5. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość paliw do nowych norm.
4.6. Ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
4.7. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podanych w pkt 1, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy zgodnie z §9 ust. 1 pkt 1 lit. b projektu umowy.
4.8. Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SWZ i umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 414450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 3.500 litrów i oleju napędowego w ilości ok. 32.000 litrów dla ODM nr 3 w Poczesnej w okresie od podpisania umowy przez 18 miesięcy.
1. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości.
Zamawiający przez okres obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do dwukrotnego przebadania pobranych próbek każdego rodzaju paliwa w niezależnym, akredytowanym laboratorium na koszt Oferenta.
2. Stacja benzynowa musi być zlokalizowana w obrębie max 10 km od siedziby ODM 3 Poczesna – ul. Bociana Górka 19, 42-262 Poczesna;
3. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika i kanistrów w sposób ciągły.
Z tytułu każdorazowego zakupu paliwa Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie aktualnej w dniu zakupu (tankowania) ceny brutto jednego litra paliwa z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę upustu oraz ilości zakupionego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa.
4. Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023r., poz. 1314) oraz aktualne normy dla benzyny bezołowiowej 95 i dla oleju napędowego. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne
badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych.
5. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość paliw do nowych norm.
6. Ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podanych w pkt 1, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy zgodnie z §9 ust. 1 pkt 1 lit. b projektu umowy.
8. Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SWZ i umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 246025,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 2.000 litrów i oleju napędowego w ilości ok. 1.000 litrów dla Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 18 miesięcy.
1. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości.
Zamawiający przez okres obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do dwukrotnego przebadania pobranych próbek każdego rodzaju paliwa w niezależnym, akredytowanym laboratorium na koszt Oferenta.
2. Stacja benzynowa musi być zlokalizowana w obrębie max 10 km od siedziby PZD Częstochowa – Częstochowa, ul. Sobieskiego 9 (budynek Starostwa Powiatowego w Częstochowie), 42-217 Częstochowa.
3. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika i kanistrów w sposób ciągły.
Z tytułu każdorazowego zakupu paliwa Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie aktualnej w dniu zakupu (tankowania) ceny brutto jednego litra paliwa z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę upustu oraz ilości zakupionego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa.
4. Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023r., poz. 1314) oraz aktualne normy dla benzyny bezołowiowej 95 i dla oleju napędowego ). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne
badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych.
5. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość paliw do nowych norm.
6. Ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podanych w pkt 1, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy zgodnie z §9 ust. 1 pkt 1 lit. b projektu umowy.
8. Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SWZ i umową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 20450,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8880200355
7.3.3) Ulica: Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226495,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226495,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226495,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8880200355
7.3.3) Ulica: Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226495,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8880200355
7.3.3) Ulica: Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.