eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa oprogramowania antywirusowego



Og³oszenie z dnia 2022-03-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania antywirusowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umcs.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oprogramowania antywirusowego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4cd1c055-ae89-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00100479

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://pzp.umcs.pl/umcs

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.umcs.pl/umcs

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP/27-2022/DZP-p

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa licencji oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych i serwerów dla Uniwersytetu Marii Curie-Sk³odowskiej w Lublinie. Maksymalna ilo¶æ licencji oprogramowania w trakcie trwania 36 miesiêcy umowy: 4 500 sztuk (zamówienie podstawowe), w tym:
- licencja oprogramowania na okres 25-36 miesiêcy – 4 350 sztuk,
- licencja oprogramowania na okres 13-24 miesiêcy – 110 sztuk,
- licencja oprogramowania na okres 1-12 miesiêcy – 40 sztuk.
Szczegó³owy opis dotycz±cy przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ustawy, zgodnie ze szczegó³owymi zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cymi za³±cznik do SWZ.
Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu o 450 szt. licencji na oprogramowanie antywirusowe w stosunku do zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy bêdzie móg³ skorzystaæ z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostan± ilo¶ci pierwotne przewidziane dla poszczególnych pozycji zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczaj±cym terminu, na który zosta³a zawarta umowa.
Prawo opcji realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: W³a¶ciwo¶ci techniczne

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zamówienia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty.
2. Opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru.
3. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty - je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej, przez kilku przedsiêbiorców (konsorcjum) lub przez spó³kê cywiln±:
1) O¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie oddzielnie.
2) Formularz oferty oraz opis przedmiotu zamówienia/ opis oferowanego towaru s± sk³adane przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3) Poza o¶wiadczeniem i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo wymienione w ppkt 4) (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany postanowieñ umowy w przypadku:
1) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego,
2) zaistnienie okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, w tym si³y wy¿szej.
2. Zamawiaj±cy dokona zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug w okresie trwania umowy,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020r. poz. 1342),
– je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
3. Zmiany okre¶lone w ust. 2 zostan± wprowadzone na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do umowy. Umotywowany wniosek musi zawieraæ kalkulacjê udowadniaj±c±, ¿e zmiany stawki podatku VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracê, zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, zmiana wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne lub zmiana zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych – maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej w formie aneksu, pod rygorem ich niewa¿no¶ci za zgod± obu stron. Zmiany umowy nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych ustawie PZP.
5. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie zawieraj±ce opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-06 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pzp.umcs.pl/umcs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-06 11:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.