Og³oszenie z dnia 2022-03-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00175754/01 - Wynik z dnia 2022-05-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Szko³y Podstawowej w Osielsku, ul. Centralna 7.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Osielsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350688
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szosa Gdañska 55A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osielsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 523241864
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@osielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.osielsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Szko³y Podstawowej w Osielsku, ul. Centralna 7.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b34ac900-ae8c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00100617
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00019844/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Budowa klimatyzacji w Szkole Podstawowej w Osielsku Budowa klimatyzacji w Szkole Podstawowej w Maksymilianowie Budowa klimatyzacji w Szkole Podstawowej w ¯o³êdowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.bip.osielsko.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.osielsko.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej - miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ komunikowania siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres podany przez nich w z³o¿onej ofercie. adres e-mail: zampub@osielsko.pl lub sekretariat@osielsko.pl
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych (z wy³±czeniem oferty) za pomoc± poczty elektronicznej, adres e-mail: zampub@osielsko.pl Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPotralu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
Zaleca siê sporz±dzenie przekazywanych o¶wiadczeñ lub dokumentów w formacie .pdf, a tak¿e – w przypadku opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym – z³o¿enie podpisu w formacie PAdES. W przypadku podpisywania o¶wiadczeñ lub dokumentów sporz±dzonych w formacie innym ni¿ .pdf – w przypadku opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie wewnêtrznym. W przypadku u¿ycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnêtrznym, nale¿y pamiêtaæ aby przekazaæ zarówno podpisywane o¶wiadczenie lub dokument oraz plik podpisu zewnêtrznego.
Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem zaufanym mo¿liwe jest w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj podpis-zaufany . Aby opatrzyæ o¶wiadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym nale¿y posiadaæ profil zaufany ePUAP. Szczegó³y dotycz±ce zak³adania profilu zaufanego znajduj± siê na stronie serwisu gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegó³y dotycz±ce podpisu osobistego oraz e-dowodu znajduj± siê w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Osielsko ul. Szosa Gdañska 55A, 86-031 Osielsko tel. 52 324-18-00;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Osielsko jest Pani Violetta D±browska, wybory@osielsko.pl, tel. 52 324-18-80;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Szko³y Podstawowej w Osielsku, ul. Centralna 7”., znak: IiZP.271.B.4.2022 prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo do ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IiZP.271.B.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku Szko³y Podstawowej w Osielsku, ul. Centralna 7. Zamówienie obejmuje: dostawê i monta¿ nowych, nieu¿ywanych urz±dzeñ klimatyzacyjnych wraz z wykonaniem robót remontowo – budowlanych i instalacyjnych oraz konserwacj± urz±dzeñ w okresie gwarancji.
Wykonawca w ramach oferty zobowi±zuje siê do:
- Dostarczenia urz±dzeñ, ich roz³adunku i dostarczenia do miejsca instalacji.
- Wykonania instalacji elektrycznej zasilaj±cej jednostki zewnêtrzne i wewnêtrzne.
- Monta¿u urz±dzeñ klimatyzacyjnych.
- Wykonania instalacji ch³odniczej.
- Wykonania instalacji odprowadzenia skroplin.
- Wykonania przej¶æ przewodów i kabli elektrycznych, przewodów instalacji ch³odniczej przez ¶ciany/stropy budynków wraz z zabezpieczeniem przed wnikaniem wilgoci do wewn±trz oraz wykonania lub odtworzenia przej¶æ po¿arowych przy przechodzeniu przez strefy po¿arowe.
- Uruchomienia i wykonania prób funkcjonalnych.
- Wykonania pomiarów instalacji elektrycznej.
- Konserwacji i serwisu urz±dzeñ klimatyzacyjnych w okresie gwarancji w ramach zaoferowanego wynagrodzenia.
- Dokonywania wpisów do karty urz±dzenia w centralnym Rejestrze Operatorów przez osobê posiadaj±c± certyfikat F-gazowy.
- Wykonania wszelkich niezbêdnych prac budowlanych po zakoñczeniu prac monta¿owych klimatyzacji i doprowadzeniu budynku i pomieszczeñ do ich stanu pierwotnego sprzed monta¿u (szpachlowanie, g³adzenie, malowanie miejsc po wprowadzeniu instalacji), z zastrze¿eniem, ¿e wykonanie robót budowlanych bêdzie realizowane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego i przepisami BHP.
- Regulacji urz±dzeñ klimatyzatorów przed przekazaniem Zamawiaj±cemu oraz przekazania Zamawiaj±cemu sprawnej instalacji.
- Przeszkolenia u¿ytkowników urz±dzeñ potwierdzonego stosownym protoko³em.
- Zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego.
- Uwzglêdnienia akcesoriów niezbêdnych do pod³±czenia, uruchomienia i sprawdzenia zaproponowanego sprzêtu w miejscu u¿ytkowania.
Realizacja robót:
1. Rozpoczêcie robót od dnia 27.06.2022 r. W czasie realizacji robót budynek szko³y w sezonie letnim tj. do 19.08.2022 r. bêd± dostêpne od 7:00 do godzin popo³udniowych. W przypadku zaistnienia konieczno¶ci wykonywania robót po dniu 19.08.2022 r. prace monta¿owe bêd± mog³y byæ prowadzone wy³±cznie po godzinie 15:00. Grafik prac nale¿y uzgodniæ z 7 dniowym wyprzedzeniem z zarz±dc± jednostki.
2. Wszelkie prace maj± byæ prowadzone w godzinach wcze¶niej ustalonych z zarz±dca budynku.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jako¶æ wykonanych prac oraz zgodno¶æ ich wykonania z dokumentacj± projektow±. Prace winny byæ wykonywane przez osoby posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót okre¶lonego rodzaju.
4. Roboty budowlane nale¿y wykonaæ zgodnie z wytycznymi okre¶lonymi w SWZ wraz z za³±cznikami, z obowi±zuj±cymi normami, sztuk± budowlan±, przepisami BHP, ppo¿. oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego.
5. Wykonawca zobowi±zuje siê:
a) usuwaæ na bie¿±co zbêdne materia³y, odpady i ¶mieci. Wykonawca ma obowi±zek uwzglêdniæ koszt sk³adowania, wywozu i utylizacji odpadów w cenie oferty i stanowi±cej wynagrodzenie rycza³towe Wykonawcy, o którym mowa we wzorze Umowy.
b) zorganizowaæ i przeprowadziæ roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzaj±cy zagro¿enia dla osób przebywaj±cych na terenie robót. Szczególnie jest odpowiedzialny za:
- zabezpieczenie rejonu wykonywania prac przed dostêpem osób trzecich,
- zabezpieczenie mienia znajduj±cego siê bezpo¶rednio w rejonie wykonywanych prac,
- utrzymywanie porz±dku w trakcie prowadzenia robót oraz uporz±dkowanie po zakoñczeniu robót,
- natychmiastowe docelowe i skuteczne usuniêcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcê w trakcie realizacji robót,
- prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlano-monta¿owych i rozbiórkowych
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ wykonywanych robót oraz zgodno¶æ wykonania z SWZ, poleceniami nadzoru inwestorskiego, obowi±zuj±cymi przepisami i normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-monta¿owych oraz zasadami wiedzy technicznej.
7. Przed zg³oszeniem przedmiotu zamówienia do odbioru Wykonawca winien wykonaæ wszystkie niezbêdne lub wymagane próby, badania i odbiory.
8. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty, w tym
dokumentacjê powykonawcz±.
9. Istotne dla stron postanowienia zawarte s± we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
Realizacja zamówienia ma obejmowaæ:
ETAP I Wykonawstwo
1) monta¿ jednostek wewnêtrznych klimatyzacji w pomieszczeniach – zgodnie z projektem wykonawczym
2) monta¿ klimatyzatorów zewnêtrznych wraz z konstrukcj± wsporcz± w miejscach wynikaj±cych z projektu wykonawczego. Ewentualne zmiany lokalizacji jednostek zewnêtrznych lub wewnêtrznych nale¿y uprzednio uzgodniæ z inspektorem nadzoru.
3) wykonanie instalacji i pod³±czeñ, w tym zasilania elektrycznego, mediów ch³odz±cych i skroplin (urz±dzenia zasilane z istniej±cej rozdzielni elektrycznej, a instalacja poprowadzona w listwach monta¿owych),
4) wykonanie zabudowy instalacji,
5) wykonanie robót towarzysz±cych bran¿y budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w zakresie niezbêdnym do kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia,
6) Zamawiaj±cy bêdzie odbiera³ roboty zanikaj±ce i podlegaj±ce zakryciu oraz dokona odbioru koñcowego
7) ¶wiadczenie obs³ugi serwisowej w okresie udzielonej rêkojmi/gwarancji od daty odbioru instalacji przez Zamawiaj±cego, zgodnie z warunkami gwarancyjnymi producenta urz±dzeñ,
2. Minimalne wymagania techniczne dla urz±dzeñ i instalacji klimatyzacji :
1) sterowanie jednostek wewnêtrznych pilotami bezprzewodowymi z mo¿liwo¶ci± regulacji temperatury i wydatku powietrza
2) odprowadzenie skroplin ci¶nieniowo poprzez pompki skroplin
3. Ogólne warunki realizacji zmówienia.
1) zasilanie elektryczne do urz±dzeñ wykonaæ zgodnie z DTR urz±dzenia,
2) przed przyst±pieniem do realizacji robót zostan± ustalone przez Strony szczegó³y dotycz±ce wykonania instalacji elektrycznej zasilaj±cej instalacjê klimatyzacji,
3) dla urz±dzeñ nale¿y przyj±æ niezale¿n± tablicê bezpiecznikow±,
4) pod³±czenie zasilania klimatyzacji wykonaæ z GTR wydzielonym obwodem elektrycznym,
5) Wykonanie przej¶æ przewodów i kabli elektrycznych, przewodów instalacji ch³odniczej przez ¶ciany/stropy budynków wraz z zabezpieczeniem przed wnikaniem wilgoci do wewn±trz oraz wykonania lub odtworzenia przej¶æ po¿arowych przy przechodzeniu przez strefy po¿arowe.
6) w trakcie realizacji prac Wykonawca jest zobowi±zany do przestrzegania przepisów Prawa budowlanego, bhp, p.po¿., ustawy o odpadach, ustawy prawo ochrony ¶rodowiska, ustawy o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz innych obowi±zuj±cych przepisów prawa zwi±zanych z realizacj± zamówienia, a tak¿e ograniczenia uci±¿liwo¶ci prowadzenia robót, z uwagi na fakt, i¿ roboty prowadzone bêdê w czynnych obiektach u¿yteczno¶ci publicznej,
7) materia³y i wyroby u¿yte w trakcie realizacji zamówienia powinny posiadaæ odpowiednie certyfikaty/atesty oraz spe³niaæ postanowienia art.10 ustawy Prawa budowlanego,
8) Wykonawca winien zapoznaæ siê z przedmiotem zamówienia celem w³a¶ciwego i rzetelnego przygotowania oferty i uwzglêdnienia w cenie oferty wszystkich kosztów niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia.
9) Wykonawca zobowi±zany jest montowaæ urz±dzenia (jednostki wewnêtrzne i zewnêtrzne) oraz wszelkie instalacje zgodnie z projektem wykonawczym. Instalacje winny byæ prowadzone n/tynkowo w listwach monta¿owych (obudowane przed dostêpem osób trzecich)
10) Transport materia³ów, urz±dzeñ na miejsce wykonania zamówienia oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urz±dzeñ niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia obci±¿aj± Wykonawcê.
11) Wykonawca w razie wytworzenia odpadów jest zobowi±zany do postêpowania okre¶lonego w aktualnych przepisach ustawy o odpadach, a w szczególno¶ci jest odpowiedzialny i zobowi±zany do gospodarowania tymi odpadami.
12) wraz ze zg³oszeniem gotowo¶ci do odbioru Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu dokumentacjê powykonawcz±, potwierdzaj±c± nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy – w zakresie wymaganym przez -zamawiaj±cego, w tym m. in. protoko³y z rozruchu urz±dzeñ, prób szczelno¶ci i nape³niania instalacji oraz z wykonanych pomiarów elektrycznych, podpisanych przez osoby uprawnione do wykonywania pomiarów instalacji elektrycznych.
13) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca w trakcie realizacji niniejszego zamówienia dysponowa³ osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika robót w bran¿y elektrycznej oraz osob± posiadaj±c± stosowne uprawnienia energetyczne eksploatacyjne i dozorowe (E i D).
14) Zamawiaj±cy wymaga, aby wszystkie roboty bran¿y elektrycznej oraz prace kontrolno-pomiarowe instalacji elektrycznej (wykonanie pomiarów i sporz±dzenie protoko³ów) by³y realizowane przez osoby posiadaj±ce wymagane przepisami uprawnienia (elektroenergetyczne SEP, I grupa).
15) Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ we w³asnym zakresie i na swój koszt wymagany sprzêt do realizacji niniejszego zamówienia tj. przyrz±dy pomiarowe, które powinny mieæ certyfikat na znak bezpieczeñstwa CE i byæ oznaczone tym znakiem oraz powinny byæ wzorcowane w okresach zalecanych przez producenta sprzêtu.
cd. zgodnie z opisem w SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39717200-3 - Urz±dzenia klimatyzacyjne
42500000-1 - Urz±dzenia ch³odz±ce i wentylacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-19
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów w kryterium „cena” i “okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada certyfikat dla przedsiêbiorców wydany przez Urz±d Nadzoru Technicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
- dysponuje nastêpuj±cymi osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, legitymuj±cymi siê kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostan± im powierzone:
- osob± posiadaj±c± ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± (na stanowisku eksploatacji) w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u rz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych - dotyczy Grupa1 (pkt.2 i pkt.10)
- osob± posiadaj±c± ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± (na stanowisku eksploatacji) w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów monta¿u urz±dzeñ wytwarzaj±cych, przetwarzaj±cych, przesy³aj±cych i zu¿ywaj±cych ciep³o oraz innych urz±dzeñ energetycznych– dotyczy Grupa2 (pkt.5, pkt.6 i pkt.10)
- osob± posiadaj±c± certyfikat kategorii I w zakresie napraw i obs³ugi technicznej urz±dzeñ i instalacji ch³odniczych zawieraj±cych substancje kontrolowane, wydany przez Urz±d Nadzoru Technicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych
- osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek ten nale¿y spe³niæ ³±cznie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej "ustaw±",
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotycz±cej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu,
- sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) O¶wiadczenia w³asne Wykonawcy w zakresie wskazanym w SWZ czê¶æ IV ust. 4.2 pkt 1,4,5,6,7 (art. 109 ust. 1 pkt.1, 5, 8, 9 i 10 ustawy Pzp).
2. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Czê¶ci VII ust. 1 pkt 1-5 SWZ
3. W przypadku wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê dokumenty, o których mowa w ust.1 sk³adaj± wszyscy wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) certyfikatu dla przedsiêbiorców wydanego przez Urz±d Nadzoru Technicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ocena warunków okre¶lonych w pkt. 2.1. SWZ bêdzie dokonana ³±cznie w stosunku do Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Ka¿dy z warunków mo¿e byæ spe³niony wspólnie przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców ³±cznie.W stosunku do ¿adnego z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± nie mog± zaj¶æ przes³anki wykluczenia okre¶lone w art. 108 ust. 1 Pzp i art. 109 ust. 1 Pzp (w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego)
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 14 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPotralu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-13 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-12
INNE PRZETARGI OSIELSKO
wiêcej: przetargi OSIELSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja czê¶ci mieszkalnej budynku szko³y w Sadurkach
- Dostawa wyposa¿enia Klubu Senior+ w Borzymach.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Dostawa i monta¿ oraz dostawa i wymiana uk³adów klimatyzacji na potrzeby wybranych pomieszczeñ zlokalizowanych w budynku "AB" NIPZ PZH - PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie z podzia³em na czê¶ci.
- Remont pomieszczeñ na rzecz Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluñskim - instalacja c.o. i c.t. oraz instalacja wentylacji
- "Wymiana d¼wigu osobowego w Budynku E Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, przy ul. Wolnica 9 w Poznaniu"
wiêcej: Urz±dzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.