eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynWykonanie prac konserwatorskich na drzewach rosn±cych w Parku w M³ochowie



Og³oszenie z dnia 2025-02-12

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie prac konserwatorskich na drzewach rosn±cych w Parku w M³ochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nadarzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nadarzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nadarzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac konserwatorskich na drzewach rosn±cych w Parku w M³ochowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-856a2951-0394-4ae9-8da9-26c4d51a777b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00100995

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00052861/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 Wykonanie prac konserwatorskich na drzewach rosn±cych w Parku w M³ochowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-nadarzyn

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-nadarzyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Sk³ad.ofert odbywa siê przez portal pzp, dostêpny po zalogowaniu na stronie app.sidaspzp.pl 2.Koresp.przy u¿yciu ¶rodków komun.elektr. odbywa siê w nast.sposób:Przed up³.terminu sk³.ofert:1)za po¶red. portalu pzp, gdzie po zalogowaniu siê na uprzednio za³o¿one swoje konto,u¿ytkownik wskazuje postêp.Po wej¶ciu w szczegó³ wskazanego postêp.przechodzi do zak³adki „Komunikacja”,która dotyczy wybranego postêp.W celu przygotowania nowej wiadomo¶ci wybiera opcje „Utwórz wiadomo¶æ”.Nastêpnie wskazuje „Kategoriê wiadomo¶ci”i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ”.W ramach korespondencji mo¿na dodaæ za³±cznik poprzez opcjê „Do³±cz plik”,2)bezpo¶rednio na adres poczty elektronicznej:przetargi@nadarzyn.pl lub mciarka@nadarzyn.pl Po up³. terminu sk³. ofert-za po¶rednictwem portalu pzp–analogicznie jak w przypadku korespondencji przed up³. terminu sk³.ofert.3.Komunikacja za po¶red. portalu pzp:1)Wykonawca przystêpuj±c do postêp.tj. rejestruj±c siê bezp³atnie lub w przypadku posiadania konta w portalu,loguj±c siê akceptuje warunki korzystania z portalu, okre¶lone w regulaminie dostêpnym pod adresem:https://app.sidaspzp.pl/static/media/regulamin-SIDAS-PZP.1353d0f3b6aaf676dd38.pdf oraz uznaje go za wi±¿±cy,2)Szczegó³owa instrukcja obs³ugi portalu Sidas PZP,zawieraj±ca instrukcjê korzystania z portalu przez wykonawcê jest zamieszczona pod adresem https://sidaspzp.pl/instrukcje Ka¿dy za³±czany plik zawieraj±cy dokumenty, o¶wiadczenia lub pe³nomocnictwa musi byæ uprzednio opatrzony podpisami kwalifikowanymi,a w przypadku postêp. o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upowa¿nione osoby reprezentuj±ce odpowiednio wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art.118 ustawy PZP lub wykonawców.Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê wys³ania wiadomo¶ci wraz z za³±cz. z poziomu zak³adki „Komunikacja”, która prezentowana jest równie¿ w wys³anej wiadomo¶ci.4.Zamawiaj±cy zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES.Zamawiaj±cy infor.,¿e:1)pliki podpisane przy pomocy podpisu zewn. XAdES nale¿y za³. wraz z plikiem podpisu,2)formularz oferty podpisany przy u¿yciu podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y dodaæ w jeden z poni¿szych sposobów: a)z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty nale¿y umie¶ciæ plik, który by³ podpisywany, a plik z podpisem nale¿y dodaæ oddzielnie jako za³±cznik,b)spakowaæ jako plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i do³±czyæ z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty.4.Niezbêdne wymag.sprzêt.-aplik. umo¿liwiaj±ce pracê na portalu tj.:1)Niezbêdne wymagania sprzêt.-aplikac.:a)dostêp do sieci Internet o gwar. przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1Mb/s b)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ ram min. 3GBRAM, procesor 1500MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel4.0, Windows7 i MacOS10.12–lub nowsze wersje;c)zainstalowana przegl±darki internetowe w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome, Opera,d)w³±czona obs³uga JavaScript,e)Zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf np. Acrobat Reader,f)Dopuszczalne formaty przes³anych danych tj.plików to:png,jpg,jpeg,gif,doc, docx,xls,xlsx,ppt,pptx, odt,ods,odp,odf,pdf,zip,7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg g)Dopuszczalna ³±czna wielko¶æ plików przesy³anych do systemu to 1000MB.2)Informacja odno¶nie kodowania i czasu odbioru danych:a)Plik za³±czony przez wykonawcê na portalu i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ w systemie wystêpuje jako plik zaszyfrowany,b)Jako czas z³o¿enia oferty przez portal pzp przyjmuje siê moment otrzymania ¿±dania przez serwer po klikniêcia w opcjê „Z³ó¿ ofertê”.Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze str. czas. ustawion± na komputerze.Czas serwera jest synchron. z czasem udostêp.przez G³ówny Urz±d Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: RODO), Urz±d Gminy Nadarzyn informuje, ¿e:
− Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Nadarzyn zwana dalej administratorem, reprezentowana przez Wójta Gminy Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, tel. 227298185, fax. 227298175, e-mail: gmina@nadarzyn.pl, ePUAP: /8420yasifl/SkrytkaESP
− Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych - rodo@nadarzyn.pl
− Pani/Pana dane osobowe s± przetwarzane w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi,
− Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest obowi±zek prawny ci±¿±cy na administratorze, wynikaj±cy z przepisów prawa, nak³adaj±cy obowi±zek realizacji konkretnego zadania,
− Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celu ich przetwarzania, a konsekwencj± ich niepodania bêdzie niemo¿liwo¶æ realizacji zadania,
− Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres realizacji danego zadania oraz zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji,
− Przetwarzane dane osobowe mog± byæ pozyskiwane od osoby, której dane dotycz±, a tak¿e ze ¼róde³ publicznie dostêpnych oraz od organów administracji publicznej, innych podmiotów i osób fizycznych zobowi±zanych do przekazania danych osobowych,
− Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora posiadaj±cych uprawnienia do ich przetwarzania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − Przys³uguje Pani/Panu prawo do ¿±dania od administratora:
- dostêpu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- ograniczenia ich przetwarzania,
- usuniêcia,
- przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu.
− W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przys³uguje Pani/Panu prawo do wycofania w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie, przy czym wycofanie zgody nie ma wp³ywu na zgodno¶æ z prawem dotychczasowego przetwarzania.
− Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac pielêgnacyjno – sanitarnych na drzewach rosn±cych w Parku w M³ochowie, tj. w parku stanowi±cym zespó³ pa³acowo – parkowy – w obszarze wpisu urbanistyczno–architektonicznego za³o¿enia pa³acowo – parkowego w M³ochowie, pod nr A-1061/328, decyzj± z dnia 7 stycznia 1962 r.

2. Zakres realizacji zamówienia obejmuje wykonanie nastêpuj±cych prac:
- usuwanie posuszu z koron,
- usuwanie uszkodzonych i po³amanych ga³êzi,
- monta¿ wi±zania w koronie drzewa,
- usuniêcie obumar³ych drzew),
zgodnie z opracowanym „Programem prac konserwatorskich w zieleni zabytkowej”.

3. Na powy¿szy zakres prac – Gmina Nadarzyn posiada zezwolenie Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie.
4. Zgodnie z uzyskanym zezwoleniem Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ prace, polegaj±ce na usuwaniu drzew, pod nadzorem osoby posiadaj±cej uprawnienia konserwatorskie zgodnie z art. 37 b ust. 3 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
5. Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy bêdzie obowi±zany do przedstawienia osoby o której mowa w art. 37 b ust. 3 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Prace bêd± mog³y byæ wykonywane dopiero po uzyskaniu akceptacji dokumentów, o których mowa wy¿ej,
od Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie.
Wobec powy¿szego Wykonawca do prac mo¿e przyst±piæ dopiero, gdy osoba wskazana przez Wykonawcê uzyska pozytywn± opiniê od Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie.
6. Obowi±zek zatrudnienia i pokrycia kosztów osoby, o której mowa powy¿ej spoczywa na Wykonawcy.
7. Szczegó³owy zakres i sposób realizacji zamówienia zawarty zosta³ w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ, sk³adaj±cym siê z „Programu prac konserwatorskich w przestrzeni zabytkowej” wraz z wykazem drzew przeznaczonych do wykonania prac.
Drzewa przeznaczone do pielêgnacji, bêd± wskazywane w trakcie prac przez osobê wyznaczon± przez Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77211500-7 - Us³ugi pielêgnacji drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wy³±cznie w oparciu o przedstawione powy¿ej kryterium oceny ofert. Oferta spe³niaj±ca wymagania w najwy¿szym stopniu otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym ofertom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. Punkty bêd± liczone z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z regu³± matematyczn±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ;

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, siê:

a) wykonaniem lub wykonywaniem nale¿ycie w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 us³ug obejmuj±cych swoim zakresem prace pielêgnacyjne drzew wpisanych do rejestru zabytków lub drzew bêd±cych pomnikami przyrody oraz za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,

b) min. 1 osob± posiadaj±c± kwalifikacje, o których mowa w art. 37 b ust. 3 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami* wraz z przekazaniem imienia, nazwiska oraz adresu osoby prowadz±cej prace oraz dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie przez
tê osobê wymaganych kwalifikacji.

* (Osoba posiadaj±ca ¶wiadectwo ukoñczenia szko³y ¶redniej zawodowej oraz tytu³ zawodowy albo wykszta³cenie ¶rednie lub ¶rednie bran¿owe i dyplom zawodowy albo dyplom potwierdzaj±cy kwalifikacje zawodowe, w zawodach zwi±zanych z pielêgnacj± zieleni, albo przez co najmniej 9 miesiêcy bra³a udzia³ w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub by³a zatrudniona przy tych pracach w muzeum bêd±cym instytucja kultury).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia, tj.:
a) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
b) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Potwierdzaj±cych spe³nienie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy,

b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wraz z za³±czonym wykazem osób Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie przez wskazan± osobê uprawnieñ zgodnie z warunkami art. 37 b ust. 3 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zawarto¶æ oferty - kompletna oferta musi zawieraæ:
1) Formularz oferty - za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ;
2) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 i nr 3 do SWZ;
Uwaga! wymóg z³o¿enia o¶wiadczeñ dotyczy tak¿e podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
3) stosowne Pe³nomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z dokumentu rejestracyjnego – za³±cznik Wykonawcy;
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – za³±cznik Wykonawcy, oraz - o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – za³±cznik nr 5 do SWZ.
5) w przypadku, gdy Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków polega na zasobach innych podmiotów – zobowi±zania tych podmiotów do udostêpnienia zasobów, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) Umocowanie Pe³nomocnika musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z ofert±. Pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie i precyzowaæ zakres umocowania, musi te¿ wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie.
Na dokumencie pe³nomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musz± podpisaæ siê osoby, które s± uprawnione do dzia³ania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza;
3) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w zakresie:
1) Zmian nieistotnych, tj. innych ni¿ zdefiniowane w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp;
2) Stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian opisanych poni¿ej, tj.:
a) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotycz±cej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 118 ust. 1. Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,

b) zmiany zakresu prac z uwzglêdnieniem potrzeb Zamawiaj±cego,
c) zmiany wynagrodzenia w przypadku konieczno¶ci zmiany zakresu zamówienia,
d) zmiany terminu realizacji zamówienia ze wzglêdu na:
- wyst±pienie si³y wy¿szej,
- wyst±pienie niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac,
- je¿eli konieczno¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wynik³a z okoliczno¶ci, niezawinionych przez Wykonawcê, w szczególno¶ci zosta³a wymuszona oczekiwaniem na uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek w³a¶ciwy organ a tak¿e w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wstrzymania prowadzonych prac przez czynniki zewnêtrzne,
- okoliczno¶æ prawn±, ekonomiczn± lub techniczn±, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, albo zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-nadarzyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-21 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-22

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena oferty brutto

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.