Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00039479/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
- 2022/BZP 00047909/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej w Łączkach Kucharskich i sieci kanalizacji sanitarnej w Brzezówce – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci wodociągowej w Łączkach Kucharskich i sieci kanalizacji sanitarnej w Brzezówce – etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7b9c1ec-8012-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034954/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa wodociągu w Łączkach Kucharskich i kanalizacji w Brzezówce - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039479/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1788617,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1/ Część I - ,,Budowa sieci wodociągowej w Łączkach Kucharskich”.1.1/ Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Łączki Kucharskie o średnicy 110– 40 PE100 RC wraz z uzbrojeniem od punktu włączenia W106 A mapa nr 12, mapa nr 13, 14, 15, 16, 17, 19, 22. Sieć wodociągowa przebiega wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 986 relacji Tuszyma - Ropczyce-Wiśniowa po obydwu stronach.
1.2/ Wykonanie pompowni wody PW3, PW4, PW6 wraz z zasilaniem energetycznym i zagospodarowaniem (ogrodzenie, dojazd).
1.3/ Objętą niniejszym zamówieniem przepompownie wody PW3, PW4, PW6 należy wyposażyć w urządzenia monitorujące, pozwalające na przesyłanie informacji do osób sprawujących nadzór nad pompowniami i hydroforniami, współpracujące z istniejącym systemem monitoringu, sterowania i wizualizacji obsługiwanym przez PUK Sp. z o.o. w Ropczycach wraz z niezbędną rozbudową w/w systemu nadrzędnego. Istniejący system oparty na transmisji poprzez radiomodemy SATEL w paśmie wolnym 869 MHz lub w paśmie eksploatowanym przez PUK Sp. z o. o. w Ropczycach 400 MHZ – do uzgodnienia przez eksploatatora. Sterowanie nadrzędne realizowane jest obecnie w sterowniku HORNER, wizualizacja w systemie SCADA WIZCON ( CONTROL MAESTRO).
Należy przewidzieć rozszerzenie licencji SCADA o niezbędną ilość zmiennych obiektowych, rozbudowę aplikacji sterownika i systemu SCADA w zakresie analogicznym do obecnie monitorowanych obiektów (przepompowni i hydroforni). Zakres monitorowanych sygnałów dopasować do istniejącej struktury słów statusowych i rozkazowych sterownika nadrzędnego co najmniej: sygnały analogowe ( status) - 3, sygnały analogowe (rozkaz) – 4, sygnały cyfrowe (status) – 14, sygnały cyfrowe (rozkaz) – 2.
1.4/ Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania przyłączy budynków mieszkalnych do wykonywanej sieci wodociągowej.
2. W przypadku zaistnienia niezidentyfikowanych kolizji terenowych, braku możliwości wykonania zadania w przyjętej technologii robót lub innych zdarzeń uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia według rozwiązań przyjętych w dokumentacjach projektowych, koszty ewentualnych rozwiązań zamiennych leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający rozumie wykonanie przedmiotu zamówienia jako uzbrojenie w sieć wodociągową i kanalizacji sanitarnej działek.
3. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany również m.in. do:
1/ zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym przed przystąpieniem do wykonania robót do geodezyjnego wytyczenia robót i zgłoszenia przedstawicielowi Zamawiającego i Inspektorowi Nadzoru do odbioru,
2/ wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu umowy, w tym do przygotowywania szkiców geodezyjnych odbieranych odcinków sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej
3/ wykonania inspekcji TV kamerą zrealizowanych w ramach umowy rurociągów na wskazywanych przez przedstawiciela Zamawiającego odcinkach kanalizacji grawitacyjnej wraz z dostarczeniem nagrań na nośniku CD/DVD umożliwiających identyfikację badanego odcinka kanalizacji,
4/ wykonania niezbędnych prób, badań np. SANEPID, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych, wraz z opłatami jeżeli są wymagane,
5/ usunięcia drzew i krzewów kolidujących z budowaną siecią wodociągową oraz kanalizacji,
6/ wykonania dokumentacji fotograficznej stanu przed rozpoczęciem robót, w trakcie prac i po ich zakończeniu w wersji elektronicznej oraz jej udostępnianie na żądanie Zamawiającego,
7/ utrzymania przejezdności ulic i dojazdów do posesji w okresie realizacji,
8/ opracowania i uzgodnienia z zarządcami dróg projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas częściowego zajęcia dróg, uzyskanie jego zatwierdzenia oraz prawidłowe oznakowanie dróg w okresie realizacji robót,
9/ uzyskanie odpowiednich zezwoleń na czasowe zajęcia pasa drogowego przed wykonaniem robót w pasie dróg: wojewódzkich, powiatowych i gminnych wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,
10/ wykonanie przebudowy infrastruktury kolidującej z realizowanymi robotami,
11/ odbudowa demontowanych czy uszkodzonych w trakcie realizacji robót dróg, ogrodzeń, chodników, itp. oraz przywrócenia terenu budowy do stanu poprzedniego,
12/ uzgadnianie wszystkich robót związanych z mediami podziemnymi i nadziemnymi z ich właścicielami, uzyskiwanie protokołów wszystkich robót zanikowych (dotyczących mediów) podpisanych przez przedstawicieli ich właścicieli,
13/ zapewnienia niezbędnych nadzorów i odbiorów właścicieli: sieci energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, pasów dróg wojewódzkich, gruntów Skarbu Państwa (rzeka Wielopolka) itp., wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,
14/ prowadzenia dokumentacji budowy, rozliczenia według wymogów programu dofinansowania zadania, w tym przygotowania kosztorysu powykonawczego,
15/ przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń oraz do przygotowania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu umowy.
4. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ, w tym dokumentacje projektowe stanowiące załącznik Nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 do SWZ. Przedmiar robót pomocnicy, a ilości w nim zawarte mają charakter orientacyjny.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (np. parametry wytrzymałości mechanicznej, ognioodporności, współczynniki izolacyjności termicznej, akustycznej, normy natężenia światła, hałasu, itp.)
8. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę i właściwości produktu, a nie konkretnego producenta.
9. Wymagany okres gwarancji min. 3 lata liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 1670747,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2/ Część II - ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Brzezówce”2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzezówka o średnicy fi 200 odcinek od S4 -S17- S20- S23, S20- S20d, S17- S27.
2.2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania przyłączy budynków mieszkalnych do sieci kanalizacji sanitarnej.
2. W przypadku zaistnienia niezidentyfikowanych kolizji terenowych, braku możliwości wykonania zadania w przyjętej technologii robót lub innych zdarzeń uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia według rozwiązań przyjętych w dokumentacjach projektowych, koszty ewentualnych rozwiązań zamiennych leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający rozumie wykonanie przedmiotu zamówienia jako uzbrojenie w sieć wodociągową i kanalizacji sanitarnej działek.
3. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany również m.in. do:
1/ zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym przed przystąpieniem do wykonania robót do geodezyjnego wytyczenia robót i zgłoszenia przedstawicielowi Zamawiającego i Inspektorowi Nadzoru do odbioru,
2/ wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu umowy, w tym do przygotowywania szkiców geodezyjnych odbieranych odcinków sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej
3/ wykonania inspekcji TV kamerą zrealizowanych w ramach umowy rurociągów na wskazywanych przez przedstawiciela Zamawiającego odcinkach kanalizacji grawitacyjnej wraz z dostarczeniem nagrań na nośniku CD/DVD umożliwiających identyfikację badanego odcinka kanalizacji,
4/ wykonania niezbędnych prób, badań np. SANEPID, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych, wraz z opłatami jeżeli są wymagane,
5/ usunięcia drzew i krzewów kolidujących z budowaną siecią wodociągową oraz kanalizacji,
6/ wykonania dokumentacji fotograficznej stanu przed rozpoczęciem robót, w trakcie prac i po ich zakończeniu w wersji elektronicznej oraz jej udostępnianie na żądanie Zamawiającego,
7/ utrzymania przejezdności ulic i dojazdów do posesji w okresie realizacji,
8/ opracowania i uzgodnienia z zarządcami dróg projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas częściowego zajęcia dróg, uzyskanie jego zatwierdzenia oraz prawidłowe oznakowanie dróg w okresie realizacji robót,
9/ uzyskanie odpowiednich zezwoleń na czasowe zajęcia pasa drogowego przed wykonaniem robót w pasie dróg: wojewódzkich, powiatowych i gminnych wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,
10/ wykonanie przebudowy infrastruktury kolidującej z realizowanymi robotami,
11/ odbudowa demontowanych czy uszkodzonych w trakcie realizacji robót dróg, ogrodzeń, chodników, itp. oraz przywrócenia terenu budowy do stanu poprzedniego,
12/ uzgadnianie wszystkich robót związanych z mediami podziemnymi i nadziemnymi z ich właścicielami, uzyskiwanie protokołów wszystkich robót zanikowych (dotyczących mediów) podpisanych przez przedstawicieli ich właścicieli,
13/ zapewnienia niezbędnych nadzorów i odbiorów właścicieli: sieci energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, pasów dróg wojewódzkich, gruntów Skarbu Państwa (rzeka Wielopolka) itp., wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,
14/ prowadzenia dokumentacji budowy, rozliczenia według wymogów programu dofinansowania zadania, w tym przygotowania kosztorysu powykonawczego,
15/ przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń oraz do przygotowania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu umowy.
4. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności: niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ, w tym dokumentacje projektowe stanowiące załącznik Nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 do SWZ. Przedmiar robót pomocnicy, a ilości w nim zawarte mają charakter orientacyjny.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (np. parametry wytrzymałości mechanicznej, ognioodporności, współczynniki izolacyjności termicznej, akustycznej, normy natężenia światła, hałasu, itp.)
8. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę i właściwości produktu, a nie konkretnego producenta.
9. Wymagany okres gwarancji min. 3 lata liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 141660,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2423100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3368795,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2423100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WOD-GAZ” Zakład Robót Inżynieryjno– Transportowych Czesław Sztuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6550003082
7.3.3) Ulica: Suchowola 74a
7.3.4) Miejscowość: Stopnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WOD-GAZ" Zakład Robót Inżynieryjno-Transportowych Czesław Sztuk
jakie przetargi wygrała firma
"WOD-GAZ" Zakład Robót Inżynieryjno-Transportowych Czesław Sztuk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2423100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155106,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428099,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168596,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ISAGO Karol Kluza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141686788
7.3.3) Ulica: Bukowiec 100A
7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 36-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168596,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na obszarze Miasta i Gminy Ropczyce
- Remont nawierzchni w ciągu DP nr 1358 R ul. Wyszyńskiego oraz ul. Św. Barbary w m. Ropczyce
- Modernizacja pracowni w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.