Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00067455/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zyty 26
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-046
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zgora/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7ef3b9f-956a-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067455/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.280.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196304,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy fartuchy, rękawice i ochraniacze foliowe, kieliszki i tace na leki, ostrza chirurgiczne, przyłbice, tasiemki identyfikacyjne, ustniki do gastroskopii, ciśnieniomierze zegarowe, miski nerkowate, słoje plastikowe, wzierniki ginekologiczne oraz pojemniki do transportu materiału do badań histopatologicznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141411-4 - Skalpele i noże chirurgiczne
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
38412000-6 - Termometry
38423100-7 - Ciśnieniomierze
44619000-2 - Inne pojemniki
4.5.5.) Wartość części: 176504,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy bezdotykowy wielofunkcyjny termometr4.5.3.) Główny kod CPV: 38412000-6 - Termometry
4.5.5.) Wartość części: 19800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167313,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167313,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167313,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273295877
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167313,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-15 do 2024-03-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu numer 2022/BZP 00067455/01 opublikowane dnia
24.02.2022 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych w zakresie zadania nr 2 nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr: 2 na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie szkolenia - zajęcia na strzelnicy otwartej
- Usługi cateringowe na rok 2025
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów dwudaniowych dla uczniów uczęszczających do III Liceum Ogólnokształcącego im. prof. T. Kotarbińskiego w Zielonej Górze
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu: "Rozbudowa drogi krajowej nr 92 na odcinku od km 7+969 do km 10+769 w m. Pniów".
- NZ.261.59.2024 Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego.
- Mechaniczne ścinanie poboczy w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie - teren OD Sulęcin
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mat. opatrunkowych, pieluchomajtek, mat. szewnych, opatrunków, materiałów j. u. (uzupełnienie) oraz leków( ponowienie): płyny infuzyjne, preparaty do odkażania skóry w podziale na zadania
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- ZP/29/2024-Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku-uzupełnienie_2
- Zakup i dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- EOP.332.37.24 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- 94.24 Sprzedaż i dostawa asortymentu do strzykawki automatycznej będącej na wyposażeniu Pracowni Tomografii Komputerowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.