eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odowiceSporz±dzenie projektu Planu Ogólnego Miasta i Gminy W³odowice, Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta i Gminy W³odowice oraz aktualizacja Strategii Rozwoju Gminy W³odowice 2030+



Og³oszenie z dnia 2025-02-12

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Sporz±dzenie projektu Planu Ogólnego Miasta i Gminy W³odowice, Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta i Gminy W³odowice oraz aktualizacja Strategii Rozwoju Gminy W³odowice 2030+

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina W³odowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398741

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-421

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wlodowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bip.wlodowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporz±dzenie projektu Planu Ogólnego Miasta i Gminy W³odowice, Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta i Gminy W³odowice oraz aktualizacja Strategii Rozwoju Gminy W³odowice 2030+

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c949ce00-3740-4f0c-8c41-d7d6a22bc3f9

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00101487

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00004501/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Sporz±dzenie planu ogólnego, gminnego programu rewitalizacji oraz aktualizacja strategii rozwoju gminy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-zp.wlodowice.pl/procurements/22/procurement

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: System E-Zamówienia Publiczne Miasto i Gmina W³odowice: https://e-zp.wlodowice.pl/procurements/22/procurement, e-mail: urzad@wlodowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w Rozdziale 15 SWZ oraz ust. 2 w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e odbywaæ siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:
1) za po¶rednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Miasto i Gmina W³odowice, (zwanego dalej Systemem E-ZP lub Systemem) dostêpnego pod adresem https://e-zp.wlodowice.pl/
lub
2) poczt± elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: urzad@wlodowice.pl oraz adres e-mail Wykonawcy podany w Formularzu oferty. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail bêdzie mo¿liwy tylko poprzez adres (adresy) wskazany w formularzu oferty.
2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- wy³±cznie przez System E-ZP.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP.
4. Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Miasto i Gmina W³odowice.
5. W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) orazfilmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja, zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
6. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
1) Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
2) Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
3) Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
7. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
1) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
2) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
3) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
8. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 z pó¼n. zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Pozosta³e postanowienia zgodnie z SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina W³odowice z siedzib± w Urzêdzie Miasta i Gminy W³odowice: 42-421 W³odowice, ul. Krakowska 26, reprezentowana przez Burmistrza.
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres siedziby administratora lub poprzez pocztê elektroniczn±: iodo@wlodowice.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sporz±dzenie projektu Planu Ogólnego Miasta i Gminy W³odowice, Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta i Gminy W³odowice oraz aktualizacja Strategii Rozwoju Gminy W³odowice 2030+, znak sprawy: IPS.271.008.2025, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; udostêpnianie danych, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych osobowych) zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i naruszeñ prawa), Administrator (Zamawiaj±cy) udostêpnia w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie, stosowanie do art. 22 RODO.
cd poni¿ej

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Ka¿da osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Administratorowi (Zamawiaj±cemu) w ofercie lub innych dokumentach sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych; przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych; przy czym skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp, a tak¿e nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; przy czym wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IPS.271.008.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporz±dzenie projektu Planu Ogólnego Miasta i Gminy W³odowice, Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta i Gminy W³odowice oraz aktualizacja Strategii Rozwoju Gminy W³odowice 2030+.
2. Sporz±dzenie Planu Ogólnego Miasta i Gminy W³odowice wraz z niezbêdn± dokumentacj± planistyczn±, zgodnego z ustaw± z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 r. poz. 1130) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U. 2023 poz. 2758).
3. Sporz±dzenie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta i Gminy W³odowice, w tym:
1) przygotowanie diagnozy w celu wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji wraz z projektem uchwa³y i przeprowadzeniem konsultacji spo³ecznych, zakoñczony przekazaniem projektu uchwa³y z³o¿onej do Rady Miejskiej;
2) przygotowanie projektu Gminnego Programu Rewitalizacji (dalej GPR) – wraz z przeprowadzeniem konsultacji spo³ecznych oraz opiniowaniem GPR, a tak¿e strategiczn± ocen± oddzia³ywania na ¶rodowisko projektu GPR (o ile bêdzie to zasadne), zakoñczony przekazaniem projektu uchwa³y w sprawie przyjêcia GPR z³o¿onej do Rady Miejskiej;
3) opracowanie projektu uchwa³y w sprawie zasad wyboru oraz zasad dzia³ania Komitetu Rewitalizacji wraz z konsultacjami oraz przed³o¿eniem GPR do weryfikacji przez Urz±d Marsza³kowski, zakoñczony uzyskaniem wpisu do Wykazu programów rewitalizacji województwa ¶l±skiego.
4. Sporz±dzenie zgodnie z przepisami prawa aktualizacji Strategii Rozwoju Gminy W³odowice 2030+, która w szczególno¶ci ma okre¶laæ cele i priorytety rozwoju Gminy oraz warunki, które powinny ten rozwój zapewniæ, a tak¿e powinna obejmowaæ m. in. wnioski z diagnozy, opartych na przeprowadzeniu minimum dwóch warsztatów diagnostyczno-projektowych, charakterystykê poszczególnych obrêbów, charakterystykê problemów Gminy, uwarunkowañ i przes³anek rozwoju, wizji Gminy, cel g³ówny i priorytety Strategii wraz z wska¼nikami docelowymi, uwarunkowaniami realizacji Strategii, analizê mo¿liwo¶ci rozwoju Gminy, listê planowanych do realizacji dzia³añ i ¼róde³ ich finansowania, system realizacji, powi±zañ Strategii z innymi strategiami i programami, systemu planowania, wdra¿ania, monitorowania i oceny strategii. Wykonawca zobowi±zany jest tak¿e do przeprowadzenia procesu konsultacji Strategii co najmniej w zakresie wynikaj±cym z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (tj. Dz.U. 2024 poz. 324 ze zm.).
5. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia, wraz ze wskazaniem wymagañ jako¶ciowych i zakresu równowa¿no¶ci o ile wyniknê³a taka konieczno¶æ zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz w za³±czniku nr 2 (projektowane postanowienia umowy).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

73220000-0 - Us³ugi doradcze w zakresie rozwoju

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie G³ównego Projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
1. Do¶wiadczenie:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
1) co najmniej 2 (dwie) us³ugi polegaj±ce na opracowaniu studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmiany studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego, obejmuj±ce granice administracyjne gminy;
2) co najmniej 2 (dwie) us³ugi polegaj±ce na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuj±ce obszar o powierzchni nie mniejszej ni¿ 150 ha;
3) co najmniej 2 (dwie) us³ugi polegaj±ce na opracowaniu lub aktualizacji dokumentów stanowi±cych strategie rozwoju gminy lub strategii rozwoju ponadlokalnego w oparciu o znowelizowane przepisy ustawy art. 10e ust 2-4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z pó¼n. zm.) wprowadzonym ustaw± z dnia 15 lipca 2020 r. o zmianie ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju oraz niektórych ustaw.
Uwaga: Za opracowanie studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego, zmiany studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego, opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zmiany planu zagospodarowania przestrzennego, nale¿y rozumieæ opracowanie uchwalone i opublikowane we w³a¶ciwym dzienniku urzêdowym województwa i obowi±zuj±ce, tj. dla którego w postêpowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdzi³ niewa¿no¶ci.
Uwaga: Za opracowanie lub aktualizacjê strategii rozwoju miasta nale¿y rozumieæ opracowanie uchwalone i obowi±zuj±ce, tj. dla którego w postêpowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdzi³ niewa¿no¶ci.

2. Potencja³ kadrowy:
Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osob±/ami zdoln±/ymi do wykonania zamówienia, tj.:
1) Jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê G³ównego Projektanta planu ogólnego, która:
a) spe³nia przynajmniej jeden z warunków okre¶lonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1130),
b) posiada do¶wiadczenie w sporz±dzeniu przynajmniej 1 (jednego) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej ni¿ 150 ha (lub jego zmiany), opublikowanego w Wojewódzkim Dzienniku Urzêdowym oraz 1 (jednego) studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy miejskiej lub miejsko-wiejskiej (lub jego zmiany) – jako autor lub wspó³autor tych opracowañ, niezaskar¿onych przez Organ Nadzoru;
2) Jedn± osob± posiadaj±c± wykszta³cenie wy¿sze oraz do¶wiadczenie w opracowaniu przynajmniej 2 (dwóch) prognoz oddzia³ywania na ¶rodowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowañ i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin (lub ich zmian);
3) Jedn± osob± - socjologiem, który bra³ udzia³ w opracowywaniu co najmniej 2 (dwóch) strategii na podstawie znowelizowanych przepisów i co najmniej 2 (dwóch) gminnych/lokalnych programów rewitalizacji;
4) Jedn± osob± - planist±/urbanist±, który bra³ udzia³ w opracowywaniu co najmniej 2 (dwóch) strategii na podstawie znowelizowanych przepisów i co najmniej 2 (dwóch) gminnych/lokalnych programów rewitalizacji;
5) Jedn± osob± - planist±/specjalist± ds. ochrony ¶rodowiska, który bra³ udzia³ w opracowywaniu j/w przygotowuj±c na potrzeby przyjêcia dokumentu dokumentacjê wynikaj±c± z przepisów ustawy o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko uprawnion± do sporz±dzania Prognoz oddzia³ywania na ¶rodowisko;
6) Jedn± osob± - specjalist± ds. partycypacji spo³ecznej, która posiada udokumentowane do¶wiadczenie polegaj±ce na realizacji co najmniej 300 godzin planowania i prowadzenia konsultacji spo³ecznych z zakresu planowania przestrzennego.
Zamawiaj±cy dopuszcza, aby powy¿sze funkcje by³y ³±czone w ramach kompetencji danej osoby.
Uwaga: Zamawiaj±cy nie okre¶la, szczególnego sposobu spe³niania okre¶lonego wy¿ej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza mo¿liwo¶æ sumowania zasobów w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
- wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Okres, o którym wy¿ej mowa liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – w czê¶ci, która nie dotyczy do¶wiadczenia G³ównego Projektanta planu ogólnego, poniewa¿ wykaz osób w zakresie posiadanego do¶wiadczenia przez G³ównego Projektanta planu ogólnego nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w Rozdziale 16 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach technicznych lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym wy¿ej mowa, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 4a do SWZ).
2) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca lub notariusz.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – je¿eli dotyczy (o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp).
Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
4) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („ (…), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.”) – je¿eli dotyczy (odnosi siê do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
5) Wykaz osób w czê¶ci dotycz±cej do¶wiadczenia G³ównego Projektanta planu ogólnego. Maj±c na wzglêdzie powi±zanie warunku udzia³u w postêpowaniu z poza cenowym kryterium oceny ofert „do¶wiadczenie G³ównego Projektanta” – wykaz osób w czê¶ci dotycz±cej do¶wiadczenia G³ównego Projektanta planu ogólnego nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki lub wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 8 pkt 2 Rozdzia³u 15 SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie /pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp (ust. 8 pkt 1 Rozdzia³ 15 SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
4.1 O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
4.2 O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
5. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („ (…), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.”).
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 2 do SWZ.
2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-20 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz w wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-Zamówienia Publiczne Miasto i Gmina W³odowice dostêpnego pod adresem https://e-zp.wlodowice.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 507). Do Wykonawcy podlegaj±cemu wykluczeniu w tym zakresie stosuje siê art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
2. Termin realizacji zamówienia: do 15 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.