Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00065469/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników i akcesoriów do bakteriologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301279
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 56
1.5.2.) Miejscowość: Żuromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-zuromin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zuromin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.szpital-zuromin.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników i akcesoriów do bakteriologii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22033b76-947e-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044323/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa odczynników i akcesoriów - bakteriologia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PODŁOŻA: Wymaga się dostarczenia kart charakterystyki na podłoża na płytkach i w probówkach – po podpisaniu umowy wraz z pierwszą dostawą (w wersji papierowej). Wymaga się, aby oferowane produkty posiadały certyfikaty ISO 13485:2003/certyfikaty jakości w języku polskim. Nadruk na całej płytce z podłożem musi być czytelny, napisany dużymi literami i cyframi. Nadruk ma zawierać nazwę podłoża, numer serii, datę ważności oraz nazwę producenta. Do płytek chromogennych należy dostarczyć kolorowe ulotki wzrostu poszczególnych drobnoustrojów. Podłoża na płytkach pakowane po 10 szt. w opakowaniu.-KRĄŻKI: Krążki antybiotykowe muszą pochodzić od jednego producenta. Fiolka opakowana hermetycznie, umieszczona w oddzielnym zgrzewanym rulonie zawierającym pochłaniacz wilgoci, na każdym krążku wyraźne symbole antybiotyku i jego stężenie.
Należy dołączyć do oferty pozytywną opinię Krajowego Ośrodka ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów.
Wszystkie krążki muszą posiadać identyczne warunki przechowywania od -20 do +8 st. C. z uwzględnieniem antybiotyków beta-laktamowych.
-E-TESTY: Wymaga się aby E-testy były wykonane z materiału bibułowego, pakowane po 10 sztuk, zawierały mechanizmy oporności, pochodziły od jednego producenta ( ze względu na jednakowy sposób interpretacji wyniku ) oraz posiadały pozytywną opinię Krajowego Ośrodka ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów.
-ZESTAWY DO IDENTYIKACJI BIOCHEMICZNEJ:
Metodologia, instrukcja w języku polskim
Termin ważności dostarczonych testów min. 12 miesięcy
Zamawiający dopuszcza rozszerzenie tabeli o dodatkowe pozycje w celu dostarczenia odczynników niezbędnych do identyfikacji szczepów przy użyciu zestawów biochemicznych.
Zestawy pozwalające na identyfikację max. do 4 h
- Wymagane użyczenie chłodni do przechowywania podłoży (pojemność 250-300l) oraz Vortexu
- Dostawca zagwarantuje bezpłatny udział raz w roku w międzynarodowym Systemie Kontroli Jakości LabQuality dla takich badań jak (posiew krwi – skrining, posiew moczu – identyfikacja i lekooporność, bakteriologia ogólna – tlenowce) – szacunkowy koszt 1800 złotych
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 83000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szybkie testy jakościoweWymagane:
• metodyka wykonania oznaczenia w ulotce dołączonej do każdego opakowania w języku polskim.
• aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych w wersji papierowej dostarczone do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej po podpisaniu umowy.
• termin ważności testów minimum 6 miesięcy od momentu dostarczenia do zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82082,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82082,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82082,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656
7.3.3) Ulica: ul. Polna 114
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-401
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88779,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28069,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28069,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28069,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656
7.3.3) Ulica: ul. Polska 114
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-401
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30314,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Chojnowo, gm. Kuczbork Osada, obrębu Dąbrówki, gm. Bieżuń i obrębu Dziwy, gm. Lubowidz.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa analizatorów oraz dostawy odczynników laboratoryjnych i artykułów medycznych
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora parametrów krytycznych ABL90 FLEX PLUS RADIOMETER R
- Dostawa testów do diagnostyki genetycznej i spektrometrii na potrzeby Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- zakup i dostawy odczynników dla pracowni laboratoryjnych
- Dostawa odczynników do oznaczania MIC prątków, testów na obecność Legionella oraz akcesoriów do monitorów funkcji życiowych określonych w 2 pakietach.
- Dostawa odczynników chemicznych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa aparatury laboratoryjnej w 2025 roku - wznowienie postępowania w zakresie pakietu Nr 5.
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.