Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047494/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101550 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły
- kontynuacja robót
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO-INFORMATYCZNYCH W GLIWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSTI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000127717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chorzowska 5
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/230-68-31
1.5.8.) Numer faksu: 32/230-68-31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsti.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsti.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zsti.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/118391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły- kontynuacja robót
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c09345e3-ad78-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000608/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły - kontynuacja robót
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047494/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSTI.26.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 666877,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach przy ul. Chorzowskiej 5 – kontynuacja robót rozpoczętych w 2019 i 2020 r. Inwestycja przewiduje wymianę całości istniejącej instalacji centralnego ogrzewania.
Ze względu na posiadane środki Zamawiający wykonał część zakresu robót:
a) w roku 2019: modernizacja instalacji centralnego opartej na dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektowe AS - Inwestim. Zakres tych robót pokazano w dokumentacji powykonawczej –załącznik 6.1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
b) w roku 2020: modernizacja instalacji centralnego opartej na dokumentacji projektowej opracowanej przez Biuro Projektowe AS - Inwestim. Zakres tych robót pokazano w dokumentacji powykonawczej –załącznik 6.2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
W stanie istniejącym instalacja grzewcza zasilana jest z wymiennikowni Q=350 kW zlokalizowanej w wydzielonym pomieszczeniu na poziomie piwnic. Czynnikiem grzewczym dla instalacji jest woda o temp. 90/700C. Instalacja rozsyłowa stalowa prowadzona jest pod stropem piwnic, w kanałach technologicznych podposadzkowych oraz nad posadzką parteru. Piony stalowe prowadzone są po ścianach wewnętrznych. Grzejniki starej generacji tzn. członowe oraz rury ożebrowane wykazują spory stopień zużycia, odbiorniki ciepła częściowo wymienione to grzejniki płytowe.
Ze względu na awaryjność instalacji i prowadzone ciągłe remonty instalacja została rozregulowana hydraulicznie w związku z czym całość instalacji wymaga modernizacji.
W ramach poprawy gospodarki cieplnej budynku cała instalacja grzewcza zostanie wymieniona na nową. Uwzględniony będzie w budynku:
- podział na obiegi w zależności od charakteru przeznaczenia pomieszczeń oraz usytuowania pomieszczeń w stosunku do stron świata,
- każdy obieg to osobne wyjście z rozdzielaczy w wymiennikowni,
- zastosowane będą grzejniki nowej generacji o małej pojemności wodnej,
- wszystkie grzejniki wyposażone zostaną w zawory termostatyczne.
W pomieszczeniu wymiennikowni z istniejących rozdzielaczy ciepło transportowane jest do trzech modernizowanych układów grzewczych budynku szkoły oraz dwóch układów grzewczych nie wchodzących w zakres modernizacji.
W budynku szkoły zaprojektowano trzy obiegi grzewcze z opisem zgodnym wg stanu istniejącego:
- obieg 1 - układ grzejnikowy prawa strona szkoły (układ czerwony)
- obieg 2 - układ grzejnikowy sala gimnastyczna z aulą oraz zapleczem (układ zielony)
- obieg 3 - układ grzejnikowy lewa strona szkoły (układ niebieski)
Wykonawca winien wykonać wszelkie prace opisane w SWZ i załącznikach oraz prace takie jak:
a) przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia,
b) zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacja robót.
c) zabezpieczenie istniejącego sprzętu, mebli, itp. w związku z realizacją robót,
d) zabezpieczenie sąsiadujących pomieszczeń przed zapyleniem w związku z realizacją robót,
e) utrzymywanie na bieżąco porządku i wykonywanie prac porządkowych,
f) przeprowadzenie wszelkich prób, badań, odbiorów urzędowych przewidzianych przepisami,
g) przekazanie dokumentacji powykonawczej, wszelkich atestów na materiały i urządzenia,
h) wykonanie tymczasowego zaplecza na potrzeby budowy oraz zapewnienie toalety przenośnej dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki,
i) wykonanie prac adaptacyjnych związanych z połączeniem funkcjonalnym instalacji objętych przedmiotem z instalacjami grzewczymi, które dotychczas wykonano
j) zamawiający zaleca dla utrzymania standardów technicznych zastosowanie materiałów, które zostały zabudowane w dotychczas wykonanych robotach modernizacji instalacji centralnego ogrzewania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:
a) przedmiar robót - załącznik nr 14 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
b) dokumentacja powykonawcza zakresu wykonanego w 2019 - załącznik nr 6.1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
c) dokumentacja powykonawcza zakresu wykonanego w 2020 - załącznik nr 6.2 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
d) dokumentacja projektowa – aktualizacja luty 2021 r.- układ czerwony, układ niebieski - załącznik nr 6.3 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
e) dokumentacja projektowa – aktualizacja luty 2021 r.- układ czerwony, układ niebieski, układ zielony - załącznik nr 6.4 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6.5 do niniejszej (SWZ)
g) formularz cenowy - załącznik nr 15 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji wskazanej w załączniku nr 6 do SWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę przed złożeniem oferty wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Inne wymagania:
a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie
b) pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej w wysokości ryczałtowej 4000zł brutto.
b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych.
c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 19.00.
d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki
e) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie, aby nie utrudniać funkcjonowania placówki – termin wykonywania tych prac wykonawca winien uzgodnić z placówką przed rozpoczęciem tych prac. W okresie egzaminów zamawiający zakazuje wykonawstwa wszelkich głośnych prac.
f) prace związane z wykonawstwem robót winny być tak prowadzone, aby zawsze był możliwy wjazd na teren szkoły dla pracowników szkoły i osób trzecich.
Wymagany termin gwarancji: okres gwarancji: 36 miesięcy, max 72 miesiące, licząc od dnia końcowego odbioru robót ,
Wymagany termin rękojmi: okres rękojmi: 36 miesięcy, max 72 miesiące, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam ..
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 726966,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 726966,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 726966,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARWENT II Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6452553479
7.3.3) Ulica: Główna 63
7.3.4) Miejscowość: Świerklaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-622
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARWENT II SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARWENT II SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 726966,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-28 do 2022-08-192021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego
- [4WOG-1200.2712.105.2024] Usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami dziennymi w sezonie 2025 dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG, w podziale na 6 części.
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.